لیست محصولات گروه آبمیوه گیری صفحه 1 :: ام اچ کالا | sonymag

برای راحتی کار در آب گیری سراغ محصولاتی بروید که از دهانه ورودی بزرگی برخوردارند. هرچه دهانه ورودی آبمیوه گیری بزرگتر باشد، میوه‌ها با برش‌های کمتری وارد آن می‌شوند. حین خرید آبمیوه گیری دقت کنید که دستگاهی با کمترین لرزش و سر و صدا را انتخاب نمایید. اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی را در برنامه روزانه خود قرار دهید تا از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی آن‌ها بهرمندشوید. در این صفحه انواع مختلف آبمیوه گیری های موجود در بازار را می‌توانید مشاهده کنید تا برای خرید آبمیوه گیری مناسب راحت باشید. یکی دیگر از موارد مهم انتخاب آبمیوه گیری مناسب، توجه به میزان پالپ خروجی دستگاه است.

آبمیوه گیری براون مدل J700

بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت آنتیک کالا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آنتیک کالا محفوظ می باشد.

آبمیوه گیری کنوود مدل JE850

این مدل هم دستگاهی تک کاره است، توان معادل 800 وات دارد و تنظیمات سرعت آن تا 5 مرحله قابل استفاده خواهد بود. از نظر ویژگی‌های فنی دقیقا مشابه مدل 2101 است اما از لحاظ ظاهری پنل آن فرق دارد. پنل این دستگاه در حالت لمسی طراحی مجله خبری محصولات سونی شده که زیبایی آن را بیشتر کرده است. با کمک عملکرد پالس یا لحظه‌ای سرعت دستگاه را به صورت دستی تنظیم می‌کنیم. به این صورت که تا زمانی که دستمان روی دکمه است دستگاه روشن است و به محض برداشتن فشار، آبمیوه گیر خاموش می‌شود.

برخی از آبمیوه گیری‌ها قادر به انجام کارهایی غیر از آبگیری هستند، مانند آسیاب و مخلوط کن. این مدل‌های چند کاره مناسب برای افرادی است که فضای آشپزخانه زیادی ندارند و با خرید یک دستگاه چندین عمل مختلف انجام می‌دهند. ولی اگر مطمئن هستید که فقط آبگیری میوه و سبزیجات را با این دستگاه انجام می‌دهید بهتر است از مدل‌های تک کاره خریداری نمایید. بدنه این دستگاه معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک فشرده می‌باشد تا از مقاومت مناسبی در برابر ضربات احتمالی برخوردار باشد. برخی برند‌ها قطعه‌ی آبمیوه گیری را قابل جداسازی از موتور ساختند تا علاوه بر آن قطعات دیگری روی آن قرار گیرند . شما با توجه به بودجه و قابلیت های مورد نظر خود می توانید از بین مدل های مختلف آبمیوه گیری تک یا چند کاره انتخاب نمایید.

  • چیکالا فعالیت خود را با انواع لوازم خانه و آشپزخانه ، لوازم خانگی برقی و غیر برقی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم آرایشی برقی ، انواع عطر و ادکلن و …
  • بهترین آبمیوه گیری دستگاهی است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند.
  • اگر از علاقه مندان به تکنولوژی های جدید و بروز هستید ، جدیدترین تلویزیون سامسونگ جدید 2022 آخرین سری می تواند گزینه ای مناسب باشد.
  • سرعت آب میوه گیری با توجه درجه سفتی میوه داخل آن تنظیم می گردد.

بهتر است قبل از خرید بودجه‌ای را برای خرید آبمیوه گیری مشخص نمایید تا بهترین دستگاه را متناسب با بودجه اتان انتخاب نمایید. آبمیوه گیری از برند‌های مختلف با توجه به کارایی آن، در قیمت مختلفی عرضه شده‌اند. امروزه آبمیوه گیری‌ها در انواع مختلف خانگی و صنعتی ساخته می‌شوند که در این مقاله تمرکز ما روی آبمیوه گیری‌های خانگی پرطرفدار در بازار ایران است.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida