لیست قیمت و خرید انواع آبمیوه گیری اورجینال امروز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ فروشگاه خانگی لند | sonymag

قیمت آبمیوه گیری تعدادی برند مطرح در جدول بالا ذکر شده است اما این قیمت‌ها ثابت نیستند. نوسانات ارزی و تحریم‌ها تاثیر مستقیمی روی قیمت لوازم خانگی برقی دارند و ممکن است هر روز با روز بعد شاهد اختلاف قیمت باشیم. در این صفحه با انواع آبمیوه گیری‌های موجود در بازار آشنا خواهید شد. سعی ما ارائه‌ی راحت‌ترین راه برای مشاوره و خرید لوازم خانگی برقی است.

در یک مرحله پیوسته این دستگاه 1.5 لیتر آبمیوه خالص و غلیظ در اختیار شما قرار می‌دهد. قطعات آبمیوه گیر به راحتی قابل شستشو هستند و می‌توانید آن ها را در ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید. تیغه دستگاه با طراحی الکتروپولیش ساخته شده است تا شستشو و نظافت آن راحت باشد. برای اطلاع از قیمت آبمیوه گیر فیلیپس HR1836 و خرید آبمیوه گیر به سایت ژینال مراجعه کنید. آبمیوه گیر تک کاره بوش مدل MES25A0 مثل سایر محصولات بوش کیفیت بسیار بالا و طراحی کاربردی دارد.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GS-726

آب میوه گیری های برقی به ۲ دسته تک کاره و چند کاره تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها با مشخصات متفاوتی عرضه خواهند شد. آب میوه گیری چندکاره علاوه‌بر عصاره‌گیری میوه ها از قابلیت مجله خبری محصولات سونی های دیگری مانند مخلوط کن، خردکن و آسیاب نیز بهره می‌برند. به‌نوعی با خرید آب میوه گیری چندکاره به امکانات زیادی دسترسی خواهید داشت و تجربه لذت‌بخش‌تری کسب خواهید کرد.

مشخصات فنی آبمیوه گیری 3 کاره ناسا الکتریک NS-917

آبمیوه‌ی سالم و طبیعی یکی از نوشیدنی‌های محبوبی است که در مقایسه با سایر آبمیوه‌های بسته بندی شده بسیار مقوی‌تر و سالم‌تر می‌باشد. برای اینکه همیشه زندگی را مزه کنید و هر زمان که تمایل داشتید بتوانید آبمیوه‌ی طبیعی میل نمایید باید حتماً یک دستگاه آبمیوه گیر در خانه داشته باشید. می‌دانید که انواع آبمیوه گیر از دستی گرفته تا برقی تک کاره و چند کاره از پس گرفتن آبِ میوه‌ها برمی‌آیند، اما آنچه که اهمیت دارد کیفیت آبمیوه و سرعت آبگیری میوه‌ است. فروشگاه سرچ کالا بیش از 10 سال فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون برای رفاه حال مشتریان فروش آنلاین سرچ کالا را راه اندازی کرده است.

http://arya-seo.irقیمت آبمیوه گیری سه کاره و آبمیوه گیری چهار کاره به برند، تعداد عملکرد محصول و نیز جنس آن بستگی دارد. قیمت آبمیوه گیری چند کاره یک برند نسبت به آبمیوه گیری تک کاره همان برند، بالاتر است. اما ممکن است قیمت آبمیوه گیر تک کاره برندی از قیمت آبمیوه گیر چهار کاره برندی دیگر بالاتر باشد.

  • قیمت آبمیوه گیری چند کاره به لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود زیرا چند محصول جداگانه آشپزخانه را در قالب یک محصول خریداری کرده‌اید.
  • جنس بدنه آبمیوه گیری استیل، پلاستیک، تیتانیوم و یا ترکیبی از این‌ها است.
  • • اکثر آبمیوه گیری‌ها دارای مخزن تفاله می‌باشند تا برای گرفتن آبمیوه راحت باشید.
  • فروشگاه لوازم خونگی از سال 1365 به صورت حضوری فعالیت داشته و اینک برای رفاه حال مشتریان و رقابت در عرصه فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را در سال 1395 راه اندازی نموده است.
  • در واقع مارک های اشاره شده جزء پر فروش ترین و جدیدترین آبمیوه گیری ها هستند که در بازار وجود دارند و با اقبال خریدارن همراه شده اند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida