لیست قیمت سینمای خانگی ۱۹ بهمن ایمالز | sonymag

قبل از سفارش و خرید سینما خانگی از بانه از طریق فروشگاه ما ابتدا به صفحه ی محصول مورد نظر خود در سایت رفته و اطلاعات دقیق آن را کامل مشاهده کنید و برای سفارش و خرید سینما خانگی از بانه با بخش فروش ما تماس بفرمایید. در دهه ۵۰ میلادی دستگاه‌های پخش چند رسانه‌ای در آمریکا معرفی شدند و در دهه ۲۰۰۰ سینمای خانگی به شکل امروزی ارائه شد که اکثر آن ها شامل تلویزیون با صفحهٔ نمایش بزرگ و سیستم پخش صوتی استریو هستند. از واجب ‌ترین نکاتی که در نحوه اتصال سینمای خانواده به تلویزیون باید بدانید، قرار دادن بلندگوها در جای درست است.

نحوه راه اندازی و نصب سینماخانگی

پیشنهاد می شود جهت رفع مشکل عدم خوانش دی وی دی در سینمای خانگی به آرامی با دستمال بدون پرزی اپتیکال بلاک را تمیز کنید. لازم به ذکر است که در صورت تداوم مشکل، ضرورت تعویض این بخش از سینما خانگی SONY وجود دارد. نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی سونی تعویض اپتیکال بلاک را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می دهد. درواقع زمانی که این حالت در سینمای خانگی رخ می‌دهد، خطایی مبنی بر “Push Power Protect” نمایش داده می‌شود و بلافاصله مجله خبری محصولات سونی بعد از نمایش این خطا، سینمای خانگی خاموش می‌شود تا سایر قطعات آن از آسیب‌دیدگی محفوظ بمانند. درواقع زمانی که بخشی از مدارات دستگاه، آمپلی فایر دستگاه یا برد پاور آن با مشکل مواجه می‌شوند، خطای پروتکت نمایش داده شده و سینمای خانگی خاموش می‌شود. بنابراین حل مشکل پروتکت سینمای خانگی سونی به عیب‌یابی دقیق این دستگاه نیاز دارد تا منشأ اصلی بروز مشکل در این دستگاه پیدا شده و توسط تکنسین‌های نمایندگی سونی برطرف شود.

http://arya-seo.ir

ادامه مقاله پیش رو به بررسی روند تعمیر سینمای خانگی سامسونگ و چگونگی برطرف کردن مشکلات رایج این دستگاه اختصاص دارد. سینمای خانگی در واقع یک دستگاه دی وی دی پلیر است که معمولا از چند بلندگو تشکیل شده است. این بلندگوها کیفیت پخش صدا را چند برابر کرده و به این ترتیب، تماشای برنامه های مختلف را در تلویزیون لذت بخش تر می سازند. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که از کنسول‌های بازی این شرکت خاطره‌ای نداشته باشد. این برند در بین خانواده‌های ایرانی هم جای خود را به‌خوبی تثبیت کرده و سال‌های سال است که در اکثر منازل حضور دارد.

چطور مشکل قطع شدن صدای سینمای خانگی را برطرف کنیم؟

آیا سیستم صوتی شما نیاز به تعمیرات دارد؟ از متخصصین گلدیران راهنمایی بگیرید. دومین پیشنهاد ما در زمینه ی خرید این سیستم، سینمای خانگی میکرو لب است. شرکت پروبیت ایران صاحب اختیار برند میکرولب می باشد که از سال 1368 در صنایع مختلفی که صوت و تصویر تنها بخشی از آن را تشکیل می دهد، فعالیت می کند. مارشال، میکرولب، سامسونگ، جی بی ال، ال‌جی LG،فنداف و پاناسونیک برخی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی این دستگاه ها هستند.

  • معمولا سینماهای خانگی شامل3 بلندگوی جلویی (چپ، راست و مرکز) می‌شوند.
  • با استفاده از هزینه تمدید گارانتی گلدیران در بسیاری از موارد به صورت رایگان تعمیر می‌کند.
  • اکنون که به دنبال نحوه نصب سینماخانگی به تلویزیون هستید، حتما این محصول را خریداری کرده‌اید!
  • بنابراین برای خریدهای بعدی و پیشرفته تر به این محصول نیاز خواهید داشت.

میکرولب درصد قابل توجهی از بازار اسپیکرهای ایران را در دست دارد و به عنوان یکی از اولین شرکت هایی به شمار می رود که تجهیزات صوتی خود را به خارج از مرز های ایران صادر می کند. در شرایط جامعه ی امروزی کمتر کسی پیدا می‌شود که بدون توجه به هزینه‌ی یک سیستم اقدام به تهیه‌ی آن نماید. سیستم های صوتی در قیمت های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که قیمت آن‌ها به پارامترهای گوناگونی بستگی دارد. در این مقاله سعی داریم تا با بیان ابعاد مختلف سیستم‌های صوتی به شما کمک نماییم تا به راحتی دستگاه خود را ارتقا دهید.

آیا امکان تعمیر در محل صوتی تصویری ال جی وجود دارد؟

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida