لیست قیمت باتری یو پی اس ایرانی و خارجی با کمترین قیمت بازار خرید باتری یوپی اس-مستر انرژی پلاس

باتری های یو پی اس اسیدی خود دارای دو دسته لید اسید یا باتری های تر و باتری های سیلد اسید یا باتری های خشک هستند که همگی از نوع 12 ولت بوده و به عنوان مثال برای نصب در یک سیستم 24 ولتی باید دو باتری اسیدی را به صورت سری نصب کرد. یکی از مهم ترین کاربرد های باتری یو پی اس 12 ولت در دکل های مخابراتی می باشد. به این صورت که یو پی اس با ایجاد جریان برق متناوب و بدون نوسان در صورت هرگونه قطع برق شهری یا قطع منبع تغذیه جاری، به کمک دکل ها می آید. قیمت باتری UPS صبا به عوامل زیادی مانند قیمت جهانی فلز سرب بستگی دارد، زیرا فلز سرب یکی از اصلی ترین مواد در ساخت باتری یو پی اس است و دارای ارزش فراوانی است، در نتیجه با تغییر قیمت فلز سرب، قیمت باتری یو پی اس نیز تغییر می کند. نمایندگی باتری صبا ، باتری یو پی اس مورد نیاز شما را در بهترین سطح کیفیت با ارائه خدمات عالی به دست شما می رساند.

  • اگر می خواهید بروزترین قیمت را در دست داشته باشید می توانید با مرکز فروش باتری ups و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کافی در رابطه با قیمت به دست آورید.
  • باتری UPS ها در واقع حاوی اجزا و موادی هستند که با یکدیگر واکنش می دهند و جریان الکتریکی را ایجاد مستر انرژی پلاس می کنند.
  • باتری USP کره ای نیومکس با آمپراز و ابعاد باتری ها قابل عرضه می باشد.
  • این باتری­‌ها باید به صورت ایستاده نگه داشته شده و کارکنند و سطح آب آن­‌ها به صورت دستی بالا نگه داشته شود.
لیست قیمت باتری یو پی اس ایرانی و خارجی با کمترین قیمت بازار خرید باتری یوپی اس-مستر انرژی پلاس واحد معینی از سلول‌های باتری، ولتاژ باتری را نشان می‌دهند و تعدادی دیگر از صفحات الکترون‌ها در سلول‌ها، ضخامت و ظرفیت باتری را نشان می‌دهند. مقدار اندازه‌گیری برای ظرفیت باتری‌ها آمپرساعت بوده یعنی از باتری با شارژ کامل و در زمان شارژ، چه میزان آمپر را می‌توان حساب کرد. هنگام قطع برق، حتی با وجود یک باتری پشتیبان یا ژنراتور قوی، ممکن است چندین دقیقه طول بکشد تا سیستم شما به از دست رفتن منبع برق اصلی پاسخ دهد و شروع به کشیدن از منبع جایگزین کند. به عنوان آخرین جزء از باتری 12 ولت سیلد اسید لازم است اشاره ای به سلول های باتری داشته باشیم.

باطری UPSباعث ذخیره شدن انرژی و ایجاد ثبات در تغذیه انواع دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود. به عبارت دیگر یو پی اس به معنای منبع تغذیه بدون وقفه یا باتری ساکن است . یکی از دغدغه هایی که کاربران هنگام خرید باتری های یو پی اس دارند این است که آنها از کجا می توانند تکنسین های حرفه ای و باتجربه ای را پیدا کرده و به منظور نصب باتری ups خود از وی کمک بگیرند.

از آنجایی که نیروی برق در کارخانجات و انجام گرفتن امور صنعتی تقش کلیدی دارد و نمی توان در زمان قطعی برق کار تولید و صنعت را متوقف کرد، پس باید برای این مواقع ضروری چاره ای اندیشید. بهترین راه تامین برق در زمان قطعی آن استفاده از باتری های برق اضطراری یا همان باتری های یو پی اس است. همچنین با خرید باتری UPS از نمایندگی باتری یو پی اس صبا می توانید بتری مورد نیاز خود را با تاریخ تولید جدید خریداری کنید، که تاریخ تولید باتری یکی از مشخصه های باتری سالم است. باتری یو پی اس صبا یکی از پرکاربردترین باتری های صنعتی است که به دلیل عملکرد فوق العاده ای که دارد مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است و به دلیل سطح کیفیت بالایی که دارد باعث جلب رضایت مشتریان عزیز شده است.

یعنی باید طوری طراحی شود که بتواند میزان انرژی کم برای مدت زیادی از اتصالات و تجهیزات متصل به UPS پشتیبانی کند. میانگین طول عمر باطری ها نیز با توجه به نوع مواد و طراحی باطری ها با هم متفاوت است. به طور کلی میانگین عمر باطری های سرب اسیدی 3 تا 5 سال، لیتیوم یون 10 سال و نیکل کادمیوم 20 سال است. با همه این احوال اما باز هم میانگین عمر این باطری ها به دلایل مختلفی مثل شرایط محیطی، تعداد و عمر چرخه های تخلیه و نگهداری کافی، می تواند با اعداد عنوان شده تفاوت داشته باشد. داشتن یک برنامه منظم نگهداری و نظارت باطری زمان پایان عمر باطری های یو پی اس را به حداکثر میزان ممکن می رساند.

خرید باتری یو پی اس

همه انواع باتری یو پی اس دارای عمر و ماندگاری مشخصی هستند و حداکثر زمان استفاده از آن ها توسط شرکت سازنده تعیین شده است اما این زمان تعیین شده می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر کند. بدنه باطری یو پی اس معمولا از آلیاژ و مواد مقاومی ساخته می شود، اما بهتر است در هنگام حمل به آسیب پذیر بودن آن ها توجه کنید و تا حد امکان با نظارت و دقت بیشتری این کار را انجام دهید. شرکت امداد باتری کهن نمایندگی رسمی فروش باتری ups صبا دارای کد نمایندگی رسمی و بیش از 10 سال سابقه فروش انواع باتری های یو پی اس در تمام ایام هفته آماده تامین باتری مورد نیاز مشتریان با هر تعداد می باشد.

باتری 12ولت 28آمپر ups صباباتری

فروش اینترنتی باتری یو پی اس را در سایت خانه باتری جهت سهولت در خرید و قیمت مناسب برای مشتریان محترم فعال نماید، امید است که بتوانیم خدمت کوچکی در این زمینه به هموطنان عزیز بنماییم. این نوع باطری برق AC را به جریان DC تبدیل کرده و به باتری قابل شارژ منتقل می‌کند. بعد از این عمل، جهت تأمین برق محافظت شده، آن را به جریان‌های 120 یا 230 ولت AC تبدیل می‌کند. یو پی اس آنلاین، در زمان نوسان برق نیز به کار آمده و انرژی الکتریکی لوازم برقی را تأمین می‌کند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida