لیست قیمت انواع آب میوه گیری دیجی پارسه | sonymag

• از این دستگاه برای گرفتن آبمیوه‌های نرم مانند هلو و گوجه فرنگی استفاده نکنید زیرا منافذ صافی آبمیوه گیری را گرفته و مشکل ساز می‌شود. آبمیوه گیری‌ها در دو نوع دستی و برقی به بازار عرضه شده‌اند که هرکدام معایب و مزایای خود را دارند. در گذشته برای تهیه یک لیوان آبمیوه طبیعی و سالم، زمان زیادی صرف رنده کردن و فشردن انواع میوه و سبزیجات می‌شد، کاری که هم اکنون با فشردن یک کلید به راحتی انجام می‌گیرد.

آبمیوه گیر سه کاره NS-917

فروشگاه آنلاین چیکالا فعالیت خود را از اواخر سال 1398 شروع نموده و در نظر دارد کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب را در جای جای ایران به دست مشتریان عزیز برساند. ما در نظر داریم به وسیله ی حذف واسطه ها و خرید با قیمت واقعی کالاهای اصلی و با کیفیت را برای مشتریان عزیز فراهم آوریم. آبمیوه گیری ایده آل است که به راحتی قطعات مختلف آن از هم جدا شده و قابل تمیز شدن باشد. اندازه و ابعاد دستگاه‌های آب میوه گیری از یک وسیله کوچک داخل کابینت تا یک دستگاه بزرگ صنعتی متغییر است. لازم است به آنچه که قصد آبگیری آن را دارید و تعداد دفعات استفاده از این دستگاه دقت نمایید.

نحوه استفاده از آبمیوه گیری دستی

قیمت آبمیوه گیری تعدادی برند مطرح در جدول بالا ذکر شده است اما این قیمت‌ها ثابت نیستند. نوسانات ارزی و تحریم‌ها تاثیر مستقیمی روی قیمت لوازم خانگی برقی دارند و ممکن است هر روز با روز بعد شاهد اختلاف قیمت باشیم. در این صفحه با انواع آبمیوه گیری‌های موجود در بازار آشنا خواهید شد. سعی ما ارائه‌ی راحت‌ترین راه برای مشاوره و خرید لوازم خانگی برقی است.

http://arya-seo.irقیمت مجله خبری محصولات سونی چند کاره به مراتب بیشتر از نوع تک کاره خواهد بود. آبمیوه گیری NS-917 ناسا الکتریک دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک AS است، این نوع از پلاستیک نشکن بوده و در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد و همچنین در برابر جریان برق نیز عایق است. این دلایل باعث شده تا از این ماده در ساختار و بدنه محصولات و لوازم خانگی استفاده شود. بدنه اصلی از استیل ضد زنگ بوده که در زیر آن پایه‌های ضد لغزش قرار گرفته‌اند، این پایه‌ها از حرکت کردن و لغزش دستگاه در حین روشن بودن حتی در بالاترین سرعت نیز جلوگیری می‌کنند. قطعات آبمیوه گیری برقی سرعت عملکرد بیشتری دارد و نیز امکانات و قابلیت‌های کاربردی‌تری در اختیارتان قرار می‌دهد.

آب میوه گیری های برقی به ۲ دسته تک کاره و چند کاره تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها با مشخصات متفاوتی عرضه خواهند شد. آب میوه گیری چندکاره علاوه‌بر عصاره‌گیری میوه ها از قابلیت های دیگری مانند مخلوط کن، خردکن و آسیاب نیز بهره می‌برند. به‌نوعی با خرید آب میوه گیری چندکاره به امکانات زیادی دسترسی خواهید داشت و تجربه لذت‌بخش‌تری کسب خواهید کرد.

  • از دیگر زمینه های فعالیت فروشگاه اینترنتی بانه می توان به فروش ابزار آلات اشاره کرد.
  • اگر تعداد کارایی بیشتر باشد به طبع آن قیمت دستگاه افزایش خواهد یافت.
  • شما با توجه به بودجه و قابلیت های مورد نظر خود می توانید از بین مدل های مختلف آبمیوه گیری تک یا چند کاره انتخاب نمایید.
  • خرید آبمیوه گیر با دهانه بزرگ این امکان را فراهم میکند که حتی سیب درسته را بدون نیاز به قاچ کردن درون دستگاه قرار دهید و با توجه به صرف وقت کمتر به قیمت بالای آبمیوه گیر می ارزد.
  • مخزن آبمیوه گیری به شکل پارچ طراحی شده و دارای درپوش است که از طریق لوله‌ای کوچک هنگام کار به دستگاه متصل می‌شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida