لیست قیمت انواع آب میوه گیری دیجی پارسه | sonymag

بهتر است قبل از خرید بودجه‌ای را برای خرید آبمیوه گیری مشخص نمایید تا بهترین دستگاه را متناسب با بودجه اتان انتخاب نمایید. آبمیوه گیری از برند‌های مختلف با توجه به کارایی آن، در قیمت مختلفی عرضه شده‌اند. امروزه آبمیوه گیری‌ها در انواع مختلف خانگی و صنعتی ساخته می‌شوند که در این مقاله تمرکز ما روی آبمیوه گیری‌های خانگی پرطرفدار در بازار ایران است.

http://arya-seo.irدر فروشگاه سرچ کالا می توانید کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله صوت وتصویری، نوشیدنی ساز، لوازم شخصی، پخت و پز، آماده سازی غذا … و متنوع ترین برندهای گاستروبک آلمان، فیلیپس، تفال، بوش و سایر برندها مطرح جهان را مشاهده نمود. بهترین آبمیوه گیری‌ها، محصول برندهای معتبر و خوشنام هستند و در نتیجه پرفروش ترین ها نیز هستند. با خرید آبمیوه گیری با کیفیت جدا از طول عمر بالای دستگاه، درصد بیشتری از آب میوه گرفته میشود و بازدهی بالاتری دارد.

  • همه چی در مورد بانه در این سایت موجوده و شهرستان بانه یا ادرس شهر بانه روی نقشه گوگل مپ می توانید سرچ نمایید و معتبرترین فروشگاه بانه دات کام را پیدا کنید .
  • بر روی بدنه دستگاه، یک پیچ ولومی چرخشی تعبیه شده است، این پیچ کار تنظیم کردن سرعت را بر عهده دارد و با چرخان آن می توان سرعت مورد نظر را فعال کرد.
  • این دستگاه با توان 800 وات تنها آبمیوه گیری نیست، در واقع به این محصول آبمیوه گیری چهار کاره بیم گفته می‌شود.

این مدل هم دستگاهی تک کاره است، توان معادل 800 وات دارد و تنظیمات سرعت آن تا 5 مرحله قابل استفاده خواهد بود. از نظر ویژگی‌های فنی دقیقا مشابه مدل 2101 است اما از لحاظ ظاهری پنل آن فرق دارد. پنل این دستگاه در حالت لمسی طراحی شده که زیبایی آن را بیشتر کرده است. با کمک عملکرد پالس یا لحظه‌ای سرعت دستگاه را به صورت دستی تنظیم می‌کنیم. به این صورت که تا زمانی که دستمان روی دکمه است دستگاه روشن است و به محض برداشتن فشار، آبمیوه گیر خاموش می‌شود.

راهنمای نگهداری آبمیوه گیری

بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت آنتیک کالا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی مجله خبری محصولات سونی آنتیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آنتیک کالا محفوظ می باشد.

آب مرکبات گیری گوسونیک مدل GCJ-406

برخی از آبمیوه گیری‌ها قادر به انجام کارهایی غیر از آبگیری هستند، مانند آسیاب و مخلوط کن. این مدل‌های چند کاره مناسب برای افرادی است که فضای آشپزخانه زیادی ندارند و با خرید یک دستگاه چندین عمل مختلف انجام می‌دهند. ولی اگر مطمئن هستید که فقط آبگیری میوه و سبزیجات را با این دستگاه انجام می‌دهید بهتر است از مدل‌های تک کاره خریداری نمایید. بدنه این دستگاه معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک فشرده می‌باشد تا از مقاومت مناسبی در برابر ضربات احتمالی برخوردار باشد. برخی برند‌ها قطعه‌ی آبمیوه گیری را قابل جداسازی از موتور ساختند تا علاوه بر آن قطعات دیگری روی آن قرار گیرند . شما با توجه به بودجه و قابلیت های مورد نظر خود می توانید از بین مدل های مختلف آبمیوه گیری تک یا چند کاره انتخاب نمایید.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida