لیست قیمت آبمیوه گیری، ۱۹ بهمن ترب | sonymag

به کمک آن می‌توانید در سریعترین حالت ممکن تفاله را از دستگاه خارج نمایید. • اکثر آبمیوه گیری‌ها دارای مخزن تفاله می‌باشند تا برای گرفتن آبمیوه راحت باشید. برند های محبوب آبمیوه گیری به ترتیب الویت عبارتند از بوش,پاناسونیک,براون,کنوود, … فروشگاه اینترنتی دیجی پارسه، عرضه کننده لوازم خانگی برندهای معتبر جهانی می باشد.

آبمیوه گیری و غذاساز 4 کاره حرفه ایی مکسی MEXXI مدل MEX-614

این دستگاه پرکاربرد جزو وسایلی است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود. ارسال رایگان با پست پیشتاز بوده و با تسویه کامل فاکتور امکان پذیر است.

آبمیوه گیری را انتخاب کنید که دارای تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم، فولاد و استیل ضد زنگ بوده و از مقاومت مناسبی برخوردار است. ظرفیت مخزن تفاله گیر و همچنین قابلیت جداشدن آن، از ویژگی‌های مهم برای خرید یک دستگاه آبمیوه گیری است. و برای استفاده‌ی حرفه‌ای‌تر می‌توانید ظرفیت 3 لیتر را انتخاب نمایید.

http://arya-seo.irبرای مشاهده راهنمای خرید آبمیوه گیری و راهنمای استفاده آبمیوه گیری در مگینال با ما همراه باشید. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه، از برندهای اصل بوده و با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان گرامی ارائه می شود. از جمله اصولی که این فروشگاه به آنها پایبند است، پرداخت در محل مشتری، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و ضمانت اصل بودن کالا می باشد. هر چقدر میزان آبمیوه‌ی گرفته شده از میوه‌جات و سبزیجات بیشتر باشد، به این مفهوم است که دستگاه آب میوه گیر کیفیت بالاتری دارد. همچنین هر چقدر میزان پالپی که همراه آبمیوه خارج می‌شود کمتر باشد به معنای کیفیت بالاتر دستگاه است. خرد کن طراحی شده در آبمیوه گیری بیم همچون یک خرد کن با‌کیفیت، قابلیت خرد کردن انواع مواد خوراکی را دارد.

  • می توانید مشخصات تلویزیون ال جی قابلیت های تلویزیون ال جی ویژگی های مدل های مختلف را در قسمت نقد و بررسی مشاهده کنید.
  • پارچ مخلوط کن شیشه‌ای آبمیوه گیری بیم که همچون یک مخلوط کن تک کاره با کیفیت عمل می‌کند.
  • موارد استفاده از عملکردهای مختلف آبمیوه گیر چند کاره در زیر قرار دارد.
  • در این محصولات توان 700 وات به بالا برای مصارف خانگی مناسب است.
مخزن مجله خبری محصولات سونی به شکل پارچ طراحی شده و دارای درپوش است که از طریق لوله‌ای کوچک هنگام کار به دستگاه متصل می‌شود. مخزن تفاله گیر ظرفیت نگهداری دو لیتر تفاله را دارد که نیاز به خالی کردن آن را کمتر می‌کند و از مزیت‌های خرید آبمیوه گیری با ظرفیت بالا است. با توجه به نرم و سفت بودن میوه و سبزیجات می‌توانید از دو سرعت مختلف برای دستگاه استفاده کنید. این آبمیوه گیر مجهز به سیستم ضد چکه است و سایز دهانه ورودی آن به 73 میلی متر می‌رسد که مقدار نسبتا بزرگی است و نیازی به قطعه قطعه کردن زیاد مواد نیست. قیمت آبمیوه گیر تک کاره بوش مدل MES25A0 در سایت ژینال موجود است.

شستشوی آبمیوه گیری

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida