لو رفت: اولین تصویر از لنز جدید Tamron 20-40mm F/2.8 Di III VXD!

این متن مطبوعاتی است که گوگل از متن اصلی ژاپنی ترجمه کرده است:

F/2.8 20-40 میلی‌متری عملکرد زیبایی را در سراسر محدوده زوم ارائه می‌کند و برای عکس‌های ثابت و همچنین ویدیوهای ویدیویی و سایر محتوای ویدیویی عالی است. این لنز دارای TAMRON VXD (حرکت با گشتاور فوق العاده با سیم پیچ صوتی)، یک سیستم درایو SAR AF با استفاده از مکانیزم فوکوس موتور خطی است. VXD دارای بی‌صدایی عالی و عملکرد چابک است و به فوکوس خودکار با سرعت و دقت بالا دست می‌یابد. با عملکرد MOD (حداقل فاصله جسم) فقط 0.17 متر و لنز واید با حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:3.8، این لنز قابلیت عکاسی از نمای نزدیک استثنایی را ارائه می دهد. علاوه بر این، حالت اضافی عکاسی ماکرو با زاویه دید عریض را نیز ارائه می دهد.

از ویژگی های برجسته آن می توان به دیافراگم سریع F2.8، اندازه جمع و جور و دامنه زوم بسیار متنوع 20-40 میلی متری آن اشاره کرد.
20-40mm F/2.8 توسط TAMRON به منظور ایجاد یک لنز زوم جدید و خلاقانه به جدول طراحی آورده شد. هدف اصلی از این کار اضافه کردن یک لنز جمع و جور و به راحتی قابل حمل به زرادخانه رنگارنگ لنزهای TAMRON است.
این دوربین نه تنها با محدوده زوم چشمگیر و مقدار روشنایی، بلکه با وزن تنها 86.5 میلی متر و 365 گرم در رده خود منحصر به فرد است. طولانی ترین فاصله زوم 40 میلی متر است که محدوده فوکوس معمولی را برای عکاسی روزمره، پرتره و عکاسی غذا ارائه می دهد. در حالی که فاصله کانونی 20 میلی متری به کاربران امکان می دهد از طیف گسترده ای از عکاسی، از جمله مناظر طبیعی خیره کننده و قدرتمند لذت ببرند. آنها به پرسپکتیو فوق عریض منحصربه‌فرد نیاز دارند، که نمی‌توان آن را به راحتی با لنز زوم StandaRd با دیافراگم سریع از 24 میلی‌متر بیان کرد.

ویدئوها، وبلاگ ها و سایر محتوای آنلاین

F2.8 جمع و جور و سبک وزن 20-40 میلی متری هندلینگ عالی را ارائه می دهد که کیفیت مورد انتظار را حتی زمانی که لوازم جانبی مانند دسته دوربین یا تثبیت کننده گیمبال به آن وصل شده باشد، ارائه می دهد. با این لنز حتی یک عکس را از دست نخواهید داد، می‌توانید همه چیز را از ویدیوهای خیابانی گرفته تا مناظر در حین سفر گرفته تا سلفی‌هایی با پس‌زمینه وسیع ثبت کنید.

ویژگی های اضافی:
– کیفیت تصویر بالا در بدنه ای جمع و جور و سبک
– موتور خطی TAMRON VXD برای سرعت و دقت AF بالا
– گرفتن عکس های ماکرو عریض: MOD 0.17 متر و حداکثر نسبت زوم 1:3.8 در زاویه باز
– زوم سریع (منحنی چرخش حلقه زوم فقط 65 درجه است)
– نرم افزار TAMRON Lens UtilityTM برای تنظیم عملکرد حلقه فوکوس و به روز رسانی سیستم عامل.
– طراحی جدید با بافت بهتر و مقاومت در برابر خراش
– اندازه فیلتر 67 میلی متر، مانند بسیاری از لنزهای دیگر TAMRON برای دوربین های بدون آینه
– ویژگی های کاربر پسند (ساختار مقاوم در برابر رطوبت و پوشش فلوئور)
– سازگار با بسیاری از عملکردهای خاص دوربین، از جمله فوکوس خودکار هیبریدی سریع و فوکوس خودکار چشمی.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/leaked-first-image-of-the-new-tamron-20-40mm-f-2-8-di-iii-vxd-lens/

این لنز جدید در حال حاضر فشرده ترین و سبک ترین لنز در رده خود است. علاوه بر این، امکانات ویدیویی جدیدی را برای کاربران خود باز می کند.

لنز 20-40 میلی متری F2.8، جدیدترین نوآوری TAMRON، یک لنز زوم استاندارد با دیافراگم سریع بی نظیر است که حمل آن برای عکاسی و فیلمبرداری آسان است. لنز E-mount سونی برای دوربین های بدون آینه فول فریم طراحی شده است و به گونه ای ساخته شده است که برای استفاده روزمره نیز ایده آل است. از 20 تا 40 میلی متر در محدوده فوکوس معمولی، زاویه فوق عریض کوچکترین و سبک ترین در کلاس خود است.

این هفته تامرون این جدید جدید را اعلام خواهد کرد Tamron 20-40mm F/2.8 Di III VXD لنز!

ویژگی های کلیدی TAMRON 20-40mm F/2.8 Di III VXD

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida