قیمت و خرید ماشین لباسشویی 2022 ال جی و سامسونگ از بانه و گناوه | sonymag

کمپانی بوش به این دلیل تا این حد مشهور شده که محصولاتی که تولید می کند، کم مصرف هستند. برای خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۴ باید توجه داشت که این مدل از نظر ساختار تفاوت زیادی با سری ۲ ندارد. در این سری، از جدیدترین نسل موتور شرکت بوش استفاده شده است که مزایایی مانند مصرف انرژی پایین، میزان صدا و لرزش کمتر و طول عمر بیشتر دارد. این مدل نیز برچسب کاهش مصرف انرژی دارد و در رنگ‌های سفید تولید می‌شود و کد آن WAK است. برای خرید ماشین لباسشویی بوش می‌توانید به‌راحتی درباره ی انواع آن تحقیق کرده خرید کنید.

لیست تازه ترین قیمت ماشین لباسشویی کندی در مجی کالا

لباسشویی‌های اتوماتیک امروزی با انجام تمامی مراحل شستشو آن هم تنها با فشار دادن چند دکمه، شما را از اتلاف زمان بسیار و انجام دادن کاری پرزحمت آسوده کرده‌اند. برای محافظت موتور در برابر اضافه‌بار از یک رلهٔ اورلود استفاده می‌کنند. این نوع از موتورها خیلی بهتر از موتورهای یونیورسال است و در ساختارشان بر خلاف موتورهای قدیمی از زغال جاروسک و جارونگه دار استفاده نشده‌است و صدای خیلی کمی دارد. در این موتور به دلیل حذف زغال عمر موتور را تا ده سال گارانتی و از جهتی کیفیت شستشو در سطح بالایی حفظ می‌شود و صدای موتور هم به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد.

  • فروشگاه بهار، با سابقه چندین و چندساله خود اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است .
  • برای پاکیزگی بیشتر در حالت آبکشی، استفاده از گزینه شستشوی بهداشتی یا Medic Rinse توصیه می‌شود.
  • برند سامسونگ نیز یکی از بهترین و محبوب ترین برند ها در دنیا است.
  • سابقه تولیدات محصولات پاکشوما به 45 سال می‌رسد و این طول این مدت زمان توانسته بسیاری از نیازهای خانواده‌های ایرانی را شناسایی و رفع کند و محصولات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه دهد.

اما از استاندارد بودن آن مطمئن شوید تا بعدها در قرار دادن آن درون کابینت و محل تعبیه شده برای این دستگاه با مشکل مواجه نشوید. اغلب لباسشویی­ها دارای ارتفاع 85 سانتی­متری بوده و عرضی برابر با 60 سانتی­متری دارند. بیشتر شدن ظرفیت لباسشویی ارتباطی با ابعاد و اندازه آن ندارد. نوع اول دارای ورودی آب سرد است و نوع دیگر هر دو ورودی آب گرم و سرد را دارد. چرا که در این صورت، هنگامی که بخواهید لباس­ها را با اب گرم بشویید، از آب گرم استفاده می­شود و المنتور لباسشویی فشار کمتری جهت گرم کردن آب تحمل می­کند و در نتیجه طول و عمر و دوام بیشتری خواهد داشت. مهمترین قدمی که پاکشوما برای کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی آن برداشته است، استفاده از موتورهای کم مصرف به خصوص اینورتر و BLDC است که به شکل چشمگیری در مدیریت مصرف انرژی موثر عمل کرده‌اند.

لباسشویی /ال جی/ ۹کیلو مدل WM-B124

میزان سردی و گرمی آب را کنترل نمایید و حتی سرعت خشک کردن آن را هم مشخص کنید و ده ها امکانات دیگر که باید در زمان خرید به آن ها توجه کنید. قطعا هرچه امکانات مجله خبری محصولات سونی و ویژگی­های آن بیشتر باشد راحتی و آسایش شما هم بیشتر خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد پاکشوما برای محصولات خود از انواع مختلفی از موتور استفاده می‌کند.

http://arya-seo.irهم‌اكنون برفاب با توليد انواع كولرهای آبی، آبگرمكن‌های گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويی دوقلو و اجاق گاز رومیزی، سبد لوازم خانگی خود را كامل‌تر كرده است. لباسشویی پاکشوما با افتخار ساخت ایران است و در طول سالهای بسیار طولانی توانسته کیفیت خود را به خریداران اثبات نماید و جزو برندهای محبوب و باکیفیت ایرانی باشد. برای اینکه بدانید موتور لباسشویی پاکشوما از چه نوعی است به فروشگاه بهار ماجعه کنید.

برند

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida