قیمت و خرید ماشین لباسشویی 2022 ال جی و سامسونگ از بانه و گناوه | sonymag

واقعیت این است که برنامه‌های شستشوی متنوع در صورتی که کاربردی و کارآمد نباشند، مفید نخواهند بود. یکی از مزایای لباسشویی پاکشوما، تجهیز این محصول به برنامه‌های شستشویی است که نیازهای کاربر را پوشش داده و به دور از پیچیدگی‌های ناکارآمد و بی فایده، خدمات می‌دهد. پاکشوما محصولاتش را با برنامه های شستشوی متنوعی تولید می‌کند. بسته به مدل انتخابی شما تنوع این برنامه های شستشو متغیر است. پرطرفدارترین مجله خبری محصولات سونی‌ها این شرکتظرفیت‌های 7 تا 8 کیلوگرمی هستند که نسبت به نمونه‌های خارجی، قیمت مناسب‌تری دارند. دیگ‌هایمحصولات پاکشوما همگی از استیل ضد زنگ بوده و در مقابل آب و رطوبت به مرور زمان، دچار زنگ‌زدگی و فرسودگی نمی‌شود.

http://arya-seo.ir

خوشبختانه پاکشوما برای طراحی محصولات خود از مدل‌های لوکس و اروپایی الگوبرداری کرده و همواره در جلب رضایت مخاطب درمورد طراحی ظاهری محصول، موفق بوده است. طراحی ظاهر یکدست و قلت محصولات پاکشوما ردر تنوع و رنگ بندی مختلف باعث شده است تا با محصولات زیبایی مواجه باشیم. محصولات پاکشوما در فروشگاه بهار به صورت آکبند و نو بوده و دارای گارانتی 24 ماه پاک سرویس هستند. همچنین محصولات این کمپانی با اپلیکیشن کنترل شده و به طور دائم از تجهیزات به روز و فناوری های جدید در محصولات خود استفاده می کند که این امر نیز مورد توجه خریداران قرار گرفته و به شهرت و محبوبیت این برند می افزاید. زمانی که عبارت Detecting یا تشخیص، در صفحه نمایش ظاهر شود، درام لباسشویی به آرامی چرخیده و میزان لباس‌های موجود را تشخیص می‌دهد که چند ثانیه طول می‌کشد.

لباسشویی ال جی مدل WM-B124

با استفاده از این برنامه می توانید لباس هایی با جنس حساس یا پارچه هایی که جنس خاص دارند مانند لباس های ابریشمی را بشویید. این برنامه باعث می شود آب کمتری به لباس جذب شود و از خراب شدن الیاف پارچه ی لباس جلوگیری شود. برند بکو عرضه کننده ی ماشین های لباسشویی در انواع رنگ و مدل و ظواهری زیبا است که توجه تمام سلایق را جلب می کند. یکی از فعالیت‌های بسیار وقت‌گیر و دشوار شستن لباس‌هاست؛ زیرا زمان زیادی برده و علاوه بر آن پاک کردن برخی لکه‌ها از روی پارچه‌ها کار آسانی نیست. خشک کردن لباس، مخصوصا در منازل آپارتمانی، حساس بودن الیاف برخی پارچه ها و از بین رفتن آن ها حین شستشو و … از جمله مواردی است که ما را به خرید ماشین لباسشویی با کیفیت و هوشمند ملزم می کند. امروزه ماشین های لباسشویی با برنامه های شستشوی متنوع و انواع فناوری کاربردی به بازار عرضه شده و روز به روز بر امکانات آن ها افزوده می شود تا کار مصرف کننده راحت تر شده و رضایت آنان بیش از پیش جلب شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدلTFB-76414 WTظرفیت 7 کیلوگرم

پس از فعال شدن، عبارت CL روی نمایشگر ظاهر می‌شود و هنگام غیر فعال شدن قفل کودک، زمان باقی مانده از شستشو نشان داده خواهد شد. صفحه نمایش مواردی چون تنظیمات، زمان باقیمانده، قابلیت‌های دلخواه و پیام‌های وضعیت دستگاه را نمایش می‌دهد. زمانی که دستگاه روشن باشد، تنظیمات پیش فرض روی صفحه نمایش روشن می‌شوند. با افزودن آیتم‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید موقع بازگشت به LG.com آنها را به‌آسانی پیدا کنید.

  • این روزها خرید لوازم‌خانگی برقی به‌خصوص خرید ماشین لباسشویی برای بیشتر خانواده‌ها دشوار شده است.
  • البته ناگفته نماند که بسیاری از برندها به لطف متریال مرغوبی که جهت ساخت استفاده می­کنند قیمت بالاتری دارند و قطعا از ارزش خرید بیشتری هم برخوردار هستند.
  • برنامه‌های اضافه‌شده به این سری از ماشین لباسشویی شامل تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد، برنامه‌های لکه بری اکتیو اکسیژن شوینده و شستشوی بهداشتی است و کد آن WAT است.
  • در صورتی که طرز کار با ماشین لباسشویی را بلد نباشید و در انتخاب برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ال جی دچار اشتباه شوید، ممکن است به لباس‌های خود آسیب رسانده و حتی موجب استهلاک بیش از اندازه دستگاه شوید.
  • ماندن مواد شوینده در الیاف پارچه ی لباس به دلیل شیمیایی بودن آن برای پوست نوزادان و همچنین کسانی که ناراحتی پوستی و یا پوست های حساس دارند مضر است و باعث آلرژی پوستی می شود.

قیمت لباسشویی نیز یکی دیگه از فاکتورهایی است که حتما در انتخاب شما تاثیر خواهد داشت . سنسور تعیین وزن که در مدل‌های جدیدپاکشوما وجود دارد، سبب می‌شود که مصرف آب و برق دقیقا مطابق با حجم البسه باشد و از هدر رفت آن‌ها جلوگیری می‌کند. سرعت چرخش موتور نیز در افزایش یا کاهش مصرف انرژی تاثیر گذار است. از جمله شرایط فروش اقساطی ماشین لباسشویی در سل می‌توان به فروش اقساطی بدون چک، فروش اقساطی با چک یا سفته و …

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida