قیمت و خرید ماشین لباسشویی 2022 ال جی و سامسونگ از بانه و گناوه | sonymag

شما در بسیاری از مواقع می­توانید با قیمت ارزان­تری هم بهترین محصول را با دوام و طول عمر بیشتر تهیه کنید. البته ناگفته نماند که بسیاری از برندها به لطف متریال مرغوبی که جهت ساخت استفاده می­کنند قیمت بالاتری دارند و قطعا از ارزش خرید بیشتری هم برخوردار هستند. همچنین می­دانید که نمونه­های خارجی به خاطر وارداتی بودن گرانتر هستند و شما می­توانید از نمونه­های ایرانی با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب استفاده کنید. شاید جالب باشد اما تعداد اعضای خانواده شما و اشخاصی که برای شست و شو لباس از این دستگاه استفاده خواهند کرد هم در زمان خرید جز فاکتورهای مهم به حساب می­آید.

http://arya-seo.ir

شستشوی دیگ، برنامه ویژه‌ای است که به کمک آن داخل دیگ لباسشویی را تمیز می‌کنید. در این برنامه به کمک میزان بیشتری از آب با دمای بالا و در سرعت چرخش بالا، تمامی نقاط داخلی دیگ لباسشویی تمیز می‌شوند. برای شروع سیکل شستشو یا توقف موقت آن از دکمه Start/ Pause استفاده می‌شود.

لباسشویی‌های ™ecobubble

ماشین لباسشویی سامسونگ سرسخت ترین لکه ها را نیز از بین می برد. خرید ماشین لباسشویی با فناوری اکوبابل که به معنای حباب ساز اقتصادی است، مصرف انرژی را کاهش می دهد. ماشین لباسشویی حباب های هوا را به داخل آزاد کرده و این حباب ها میان الیاف لباس ها به انقباض و انبساط در می آیند.

لوازم جانبی موبایل

کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی خانه سام در حال حاضر در شهر تهران و به‌زودی در تمام کشور قابل خرید و تحویل است. پاکشوما نزدیک به نیم قرن سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و قابل اعتماد برای مشتریان می­باشد. قابلیت-های-ماشین-لباسشوییپیشرفت تکنولوژی موجب شده تا امکانات بسیار زیادی روی این دستگاه ها وجود داشته باشد.

موتورهای BLDC به دلیل حذف جاروبک یا زغال موتور مانع از جرقه زدن موتور می‌گردند. وجود این زغال در موتورهای DC معمولی سبب مستهلک شدن و کاهش عمر موتور می‌گردد. مجله خبری محصولات سونی شارپ با استفاده از موتور BLDC (اینورتر پیشرفته) کیفیت شستشو را تا حد بسیار زیادی بالا برده و از طرفی از انرژی کمی هم استفاده می‌کند. امروزه مدل‌های گوناگونی از ماشین لباسشویی در بازار موجود است لذا اگر به دنبال انتخاب و خرید ماشین لباسشویی مناسب و متناسب با نوع نیازتان هستید باید با انواع ماشین لباسشویی آشنا شوید. در ادامه برای آشنایی شما عزیزان به توضیح درباره انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار و نوع موتورهای به کار رفته در این محصولات پرداخته‌ایم.

  • عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۳۵.
  • علاوه بر آن حلقه ی درام الماس آن بسیار نرم است و روی پارچه به صورت کاملا ملایم حرکت می کند.
  • هم‌اكنون برفاب با توليد انواع كولرهای آبی، آبگرمكن‌های گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويی دوقلو و اجاق گاز رومیزی، سبد لوازم خانگی خود را كامل‌تر كرده است.
  • قیمت لباسشویی نیز یکی دیگه از فاکتورهایی است که حتما در انتخاب شما تاثیر خواهد داشت .

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida