قیمت و خرید آبمیوه گیر جنرال پلاس | sonymag

برای میوه‌های سفت و سخت از سرعت 2 و برای میوه‌های نرم تر از سرعت 1 استفاده می‌شود. در سرعت 2 دستگاه با فشار و قدرت بیشتری تیغه‌ها و صفحه برش را می‌چرخاند، در نتیجه اگر میوه ها سخت هم باشند، با چرخش تند و سریع صفحه برش، به تکه‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند. به این ترتیب می‌ توانید بسته به نوع میوه یا سبزیجات مدنظر، سرعت مناسب را برای کار دستگاه انتخاب کنید. به علاوه دستگاه Te-312 مجهز به عملکرد پالس است که در مواجهه با مواد سفت و سخت‌ تر کاربردی است. در ساخت صافی دستگاه از استیل شده و این قطعه در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

  • قیمت، مارک، رضایت خریداران و بودجه شخص خریدار در خرید آبمیوه گیری بسیار مهم می‌باشد.
  • • از این دستگاه برای گرفتن آبمیوه‌های نرم مانند هلو و گوجه فرنگی استفاده نکنید زیرا منافذ صافی آبمیوه گیری را گرفته و مشکل ساز می‌شود.
  • همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای آبمیوه گیری ناسا الکتریک 917، مخلوط کن است، از این مخلوط کن می‌توانید برای تهیه انواع معجون و اسموتی و میکس و …
  • این آبمیوه گیر مجهز به سیستم ضد چکه است و سایز دهانه ورودی آن به 73 میلی متر می‌رسد که مقدار نسبتا بزرگی است و نیازی به قطعه قطعه کردن زیاد مواد نیست.
  • در سرعت 2 دستگاه با فشار و قدرت بیشتری تیغه‌ها و صفحه برش را می‌چرخاند، در نتیجه اگر میوه ها سخت هم باشند، با چرخش تند و سریع صفحه برش، به تکه‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند.

تیغه صافی دستگاه از استیل ضد زنگ است و در برابر رطوبت مقاوم خواهد بود. برای مشاهده مشخصات و قیمت آبمیوه گیری به سایت فروشگاهی ژینال مراجعه کنید. آبمیوه گیری از جمله لوازم خانگی است که در خانواده نوشیدنی ساز ها قرار می گیرد و دارای انواع تک کاره و چند کاره می باشد. البته در برخی انواع این دستگاه قطعات آب مرکبات گیر و مخلوط کن نیز وجود دارد. مخزن آبگیری، مخزن تفاله گیر، دهانه ورودی، جنس بدنه دستگاه و قدرت موتور از نکات قابل توجه در آب میوه گیری ها می باشد که لازم است در هنگام خرید به آنها با دقت پرداخته شود.

آبمیوه گیری چهارکاره دیجیتال 504 گوسونیک

درپوش دستگاه از جنس پلاستیک شفاف بوده،که توسط میله‌ای به بدنه قفل می‌شود. مخزن تفاله گیر در پشت بدنه قرار می‌گیرد مجله خبری محصولات سونی که دارای ظرفیت 2 لیتری می باشد. ظرفیت بالای مخزن شما را از خالی کردن‌های پی در پی خلاص خواهد ساخت.

آبمیوه گیری فوما FUMA Juicer & Blender FU-804

از بهترین برندها می‏توان به ویداس، بوش، پاناسونیک، همیلتون، پارس خزر، براون و کنوود اشاره کرد. آگاهی از قیمت خرید بهترین آبمیوه گیری چند کاره هم بسیار مهم است. هر چقدر آبمیوه گیری پیشرفته‎تر باشد و کارهای زیادی را انجام دهد. هم‏چنین آبمیوه گیری‏ها با برند خارجی معمولا گران‏تر از محصولات ایرانی هستند.

اگر سایز دهانه آبمیوه گیری بزرگ باشد دیگر لازم نیست میوه ها را به قطعات کوچکتر تبدیل کنید. نحقیقات نشان می دهد از آن جایی که میوه حاوی فیبر می باشد، آب میوه سالمتر از خود میوه نخواهد بود. اما خوردن آب میوه بسیار بهتر از کنار گذاشتن کامل مصرف میوه ها و سبزیجات و همین طور سالمتر از مصرف آب میوه خریداری شده از فروشگاه محل که غالبا دارای شکر و مواد نگهدارنده است، خواهد بود. کاری که آن‌ها در واقع انجام می‌دهند، مخلوط کردن غذا به قدری ریز است که همه چیز به قطعات کوچک تبدیل می‌شود. فواید این نوع آب میوه‌ها این است که شامل تمام فیبرها و مواد مغذی موجود در پوست و دانه‌ها است ولی ممکن است آب حاصل از آن بسته به میوه‌ای که استفاده می‌کنید، آنقدرها خوشمزه نباشد.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida