قیمت سینما خانگی خرید ساندبار قیمت سیستم صوتی | sonymag

جهت خرید سینمای خانگی به تعداد کانال آن حتماً دقت کنید؛ سینما خانگی های موجود در بازار معمولاً 2/1، 5/1 و 7/1 کاناله هستند كه سیستم 2/1 کاناله از دو اسپیکر و یک ساب ووفر تشکیل می شود. سینما خانگی ال جی LHD 6630T جزء سیستم های صوتی قوی با توان خروجی 1000 مجله خبری محصولات سونی وات و سیستم بلندگو 5.1 کاناله بوده که به کاربر امکان شنیدن صدایی فوق العاد و با جزئیات کامل را می دهد. این محصول بجز پخش صدای فراگیر از ویژگی های کاربردی دیگری از جمله قابلیت کارائوکه و اتصال بی سیم از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر برخوردار است.

یکی از سری‌های سیستم‌ صوتی سونی که خیلی سریع دراقصی نقاط جهان محبوبیت زیادی پیدا کرد، شیک بود. وجود کارائوکه این امکان را به شما می‌دهد که میکروفون را در دست گرفته و آواز بخوانید و از این تجربه لذت ببرید. چراغ‌هایLED تعبیه شده در اسپیکرها نیز با هماهنگی با ریتم آهنگ، فضای جذابی را به مهمانی و جشن شما می‌بخشند.

http://arya-seo.ir

این کار کمک می‌کند تا به دلیل رعایت همه جانبه استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده، بر عمر مفید این دستگاه افزوده گردد. در بخش زیر به اختصار مراحل نصب و راه‌اندازی سینمای خانگی سونی شرح داده می‌شود. گاهی امکان دارد دیسکی را برای تماشا در سینما خانگی سونی برگزینید، اما پلیر دستگاه به هیچ عنوان قادر به شناسایی دیسک و نمایش محتوای موجود نباشد. در این حالت احتمالا کاربر به امتحان چندین دیسک دیگر می پردازد و متاسفانه با عدم نمایش آن ها نیز رو به رو می شود. عموما این مشکل ناشی از خرابی اپتیکال بلاک تعبیه شده در سیستم است که در نتیجه آن، اطلاعات دیسک پردازش نمی شوند. در اکثر مواقع گرد و غبار باعث از کار افتادگی این بخش از دستگاه است.

نمایندگی تعمیر سیستم صوتی ال جی در کرج

شنیدنِ موسیقی با وجود Sample Sound Rate بیش از 24bit /96Hz نزدیك شرایط ضبط ارجینالِ قطعه موسیقی است. كیفیت در كنار توان خروجی بالا و صدای فراگیر 5.1ch همه چیز را برای علاقه‌مندان به دنیای موسیقی و تماشای فیلم‌های دالبی‌دیجیتال Dolby D مهیا كرده است. صدا را بدون افت كیفیت تا سرحد ممكن بلند كنید، فقط برای همسایه‌ها مزاحمت ایجاد نكنید! دیوارهای خانه‌تان به شما اجازه می‌دهد؟ با وجود چهار اسپیكر ایستاده، یك ساب‌ووفر، یك اسپیكر مركزی و كنسول كنترل همه یز در اختیار كاربر است.

پخش کننده خانگی میکرولب مدل HODA

دلیل از کار افتادن این قطعه هم معمولا گرد و خاکی است که روی آن نشسته و در طول زمان عملکرد این بخش را مختل کرده است. بهترین کار برایرفع مشکل خوانده نشدن سی دی در سینمای خانگی Samsung، تمیز کردن اپتیکال بلاک است. تیم تعمیر سینمای خانگی سامسونگ ، در صورت نیاز اقدام به تعویض اپتیکال بلاک می کنند تا مشکل برطرف شود. سينما خانگی كه به پخش كننده‌های جديدمجهز باشدکیفیت بالاتری دارد. همچنین هنگام خرید سینما خانگی باید به فرمت‌های پخش هم توجه کنید.از مهم‌ترین فرمت‌های صوتی که یک پخش‌کننده بلوری می‌تواند پشتیبانی کند می‌توان به DTS،DTS Dolby ،HDMaster Audio و Dolby Prologicاشاره کرد. پس وقتی که قصد خرید پخش‌کننده بلوریرا دارید،حتماً فرمت‌های پخشی را که با آن سازگار است بررسی کنید.

  • بخش دیگر این دستگاه Subwoofer است که بهتر است در نزدیکترین گوشه از تلویزیون قرار داده شود.
  • قیمتسینما خانگی و ساندبارها با توجه به مدل و قابلیت‌هایی که دارند متفاوت بوده و طبیعتاً هرچه امکانات و قابلیت‌های دستگاه بیشتر می‌شود قیمت آن هم بالاتر می‌رود.
  • گرانقیمت‌ها شامل سیستمهای Component مبتنی بر رسیورهای A/V می‌باشند و دسته بندی فوق گران‌قیمت به سیستمهای Component با رسیورهای بسیار پیشرفته و پری آمپلی فایرها و آمپلی فایرهای جداگانه و اسپیکر های بزرگ تعلق می‌گیرد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida