قیمت خرید انواع مدل آبمیوه گیری چند کاره و تک کاره 19 بهمن | sonymag

افزون‌بر این، قابلیت مقایسه آب میوه گیری برندهای مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بهترین آبمیوه گیری را انتخاب و خرید کنید. دسته لوازم صوتی تصویری بانه دات کام شامل انواع قیمت تلویزیون خرید در برندهای سرشناس و معروف است. می توانید مطابق با سلیقه و نظر خود مناسب ترین برند و مدل را انتخاب کنید. در کنار خرید تلویزیون از بانه قیمت ، شما می توانید به خرید سینما خانگی خرید ساندبار و قیمت سیستم صوتی دسترسی داشته باشید. در آبمیوه گیری تک کاره دستگاه فقط کار آب گیری میوه را انجام می گیرد. اما آبمیوه گیری چندکاره با توجه به تعداد کارایی که دارد می‌تواند به عملکردهایی همانند مخلوط کن، خرد کن، غذاساز، آسیاب، آب مرکبات گیر مجهز باشد.

http://arya-seo.irدر فروشگاه سرچ کالا می توانید کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله صوت وتصویری، نوشیدنی ساز، لوازم شخصی، پخت و پز، آماده سازی غذا … و متنوع ترین برندهای گاستروبک آلمان، فیلیپس، تفال، بوش و سایر برندها مطرح جهان را مشاهده نمود. بهترین آبمیوه گیری‌ها، محصول برندهای معتبر و خوشنام هستند و در نتیجه پرفروش ترین ها نیز هستند. با خرید آبمیوه گیری با کیفیت جدا از طول عمر بالای دستگاه، درصد بیشتری از آب میوه گرفته میشود و بازدهی بالاتری دارد.

آبمیوه گیری مک استایلر مدل 7050

این مدل هم دستگاهی تک کاره است، توان معادل 800 وات دارد و تنظیمات سرعت آن تا 5 مرحله قابل استفاده خواهد بود. از نظر ویژگی‌های فنی دقیقا مشابه مدل 2101 است اما از لحاظ ظاهری پنل آن فرق دارد. پنل این دستگاه در حالت لمسی طراحی شده که زیبایی آن را بیشتر کرده است. با کمک عملکرد پالس یا لحظه‌ای سرعت دستگاه را به صورت دستی تنظیم می‌کنیم. به این صورت که تا زمانی که دستمان روی دکمه است دستگاه روشن است و به محض برداشتن فشار، آبمیوه گیر خاموش می‌شود.

آبمیوه گیری بوش MES3500

بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت آنتیک کالا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آنتیک کالا محفوظ می باشد.

مدل تلویزیون سونی قیمت های متفاوتی دارند؛ قیمت تلویزیون سونی سری های متفاوت با توجه به ویژگی ها و مشخصات تلویزیون سونی و سال ساخت تعیین می شود. اگر نیاز به یک مجله خبری محصولات سونی بسیار پیشرفته دارید که کارهای زیادی را برای شما انجام دهد باید آبمیوه گیری با سری‏های بیشتر را خریداری کنید. آبمیوه گیری همیلتون مدل 149 یکی از بهترین مدل‏ها و برندها در بازار برای خرید است. یکی از فاکتورهای مهم و اصلی در انتخاب خریدار، قیمت آبمیوه گیری می‌باشد.

  • فروشگاه سرچ کالا بیش از 10 سال فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون برای رفاه حال مشتریان فروش آنلاین سرچ کالا را راه اندازی کرده است.
  • در دسته تلویزیون ال جی فروشگاه اینترنتی بانه دات کام می توانید به لیست قیمت تلویزیون ال جی روز قیمت تلویزیون ال جی مدل بهترین مدل های تلویزیون ال جی سری و قیمت تلویزیون ال ای دی ال جي دسترسی داشته باشید.
  • جنس بدنه این آبمیوه گیر زیبا از آلومینیوم و جنس تیغه از استیل ضد زنگ است.
  • • این محصولات دارای جنس‌های بدنه متفاوت می‌باشند که در وزن آنها تاثیرگذار است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida