قیمت تلویزیون ال ای دی و هوشمند با برندهای مختلف 19 بهمن | sonymag

تعداد بی شماری فناوری و ویژگی‌های مختلف در تلویزیون‌های جدید تعبیه شده است که می‌تواند به راحتی هر ذهنی را گمراه کند. کلمات اختصاری هم از دیگر مصائب هنگام جستجو و مطالعه برای خرید تلویزیون است. حتی اگر به صورت حضوری وارد فروشگاهی شوید، انبوه این لغات اختصاری توجه شما را جلب خواهند کرد. پس اگر می‌خواهید بدانید HDR چیست یا HDMI چه کاربردی دارد، نگران نباشید به آن‌ها هم خواهیم پرداخت.

http://arya-seo.irنمایشگرهای LED باریک‌تر از LCD هستند و مصرف برق کمتری دارند؛ اما از جهت کیفیت تصویر، تفاوت چندانی با LCD ندارند. «CRT» نمایشگرهای رایج‌تر لامپ اشعه کاتدی؛ این نوع نمایشگرها زیاد گران نیستند و تکنولوژی ویرایش‌شده برای آن‌ها وجود دارد که بهترین کیفیت تصویر را در حالت کلی فراهم می‌کند. از آنجایی که رزولیشن اصلی این نمایشگرها ثابت نیست، در بعضی از موارد، آن‌ها قابلیت نمایش منابعی با رزولیشن‌های متفاوت با کیفیت تصویر بالا را دارند. در دنیای خوش آب و رنگ تکنولوژی، ال جی، سامسونگ و سونی از ابرسازنده هایی هستند که هر ساله محور اصلی چرخش نمایشگاه CES بوده اند و ورود باشکوهی به این نمایشگاه دارند تا برای طرفداران خودشان سنگ تمام بگذارد. شما در میتاکالا میتوانید انواع تلویزیون سامسونگ در ابعاد مختلف 50، 55، 65، 75 و 85 اینچ را با خیالی آسوده خریداری کند تا جنس اصل به دستتان برسد.

  • لیست قیمت تلویزیون در بخش محصولات زومیت روزانه چندین بار به‌روزرسانی می‌شود.
  • قابلیت هوشمند بودن در حال حاضر یک ویژگی استاندارد در تلویزیون‌ها به شمار می‌رود و شاید کم‌اهمیت‌ترین عامل در تصمیم‌گیری شما برای خرید تلویزیون باشد.
  • نمایشگر LCD پانل تخت می‌تواند زاویه مشاهده را کمتر و باریک‌تر کند؛ به همین دلیل، با محیط خانه تناسب ندارد.
  • هنگام خرید تلویزیون ارزان قیمت مراقب عباراتی مانند «نرخ نوسازی موثر» باشید که فقط یک حربه‌ی تبلیغاتی است.

اگر «فروشگاه Google Play» در Chromebook شما دردسترس است، می‌توانید محتوای ویدیوها را از برنامه «فیلم و تلویزیون در Google Play» یا برنامه Google TV ارسال کنید. با دستگاه‌های Chromebook که از برنامه‌های Android پشتیبانی می‌کنند آشنا شوید. در حال حاضر مدل های تلویزیون سونی هم در بازار وجود دارند اما همانطور که اشاره کردیم به نسبت این دو رقیب، قیمت بالاتری دارند.

تلوبیون

OLED پنل‌های LED انواع مختلفی دارند و بسته به روشنایی و کنتراستی که دارند عمر مفیدشان هم متغیر خواهد بود. در حالت کلی، این نوع نمایشگرها بین ۳۰ تا ۶۰ هزار ساعت، عمر مفید داشته که به‌راحتی از ۸ تا ۱۵ سال، سالم خواهند ماند. کاربران در بخش «تعامل» می‌توانند در پویش‌های مختلف شرکت کنند و ویدیوهای خود را طبق قوانین مربوط به هر چالش ارسال کنند. می‌توانید گزینه «صرفه‌جویی در مصرف اینترنت» را نیز فعال کنید تا حجم کمتری از اینترنتتان مصرف شود. با تلوبیون می­‌توانید در هر زمان و هر ساعتی به انتخاب خودتان برنامه­‌های تلویزیون را تماشا کنید. اطلاعات و خدمات بازاریابی Samsung.com ، اعلامیه های محصول و خدمات جدید و همچنین پیشنهادهای ویژه ، رویدادها و خبرنامه ها.

تلویزیون LED اسنوا 55 اینچ مدل 55SA630

هرچه تعداد این روزنه‌ها بیشتر می‌شد، خط‌های بیشتری هم دنبال می‌شد و به همین دلیل، جزئیات بیشتری هم نمایان می‌شد. دستگاه نیپکو تا پیشرفت فناوری تقویت‌کننده الکترونیکی لامپ خلأ و لامپ پرتو کاتدی عملاً قابل استفاده نبود. در سال ۱۹۰۷، بوریس روزینگ، دانشمند روس، برای نخستین بار توانست با استفاده از لامپ پرتو کاتدی در دستگاه گیرندهٔ مجله خبری محصولات سونی، شکل‌های سادهٔ هندسی را از طریق تلویزیون منتقل کند.

تلویزیون سونی 55A95K

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida