قیمت تلویزیون ال ای دی و هوشمند با برندهای مختلف 19 بهمن | sonymag

تلویزیون سامسونگ همیشه یکی از پر فروش ترین تلویزیون های جهان بوده و در بازار ایران نیز جایگاه بسیار مناسبی داشته و سالانه بسیاری از خریداران انواع مدل های تلویزیون سامسونگ را برای خرید انتخاب میکنند. نسبت کنتراست، گستره‌ی روشنایی که یک نمایشگر می‌تواند نمایش دهد را توصیف می‌کند. در حقیقت معیاری برای تشخیص تفاوت میان روشن‌ترین رنگ سفید و تیره‌ترین رنگ مشکی است. روشی که تولیدکنندگان تلویزیون برای تعیین نسبت کنتراست از آن استفاده می‌کنند، بسیار متفاوت و اعداد به‌دست آمده غیرقابل اعتماد است. این مشخصه به قدری بی‌اعتبار شده که نمی‌توان از آن به‌عنوان معیار خرید تلویزیون ارزان بهره برد.

تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل 50NANO796 نانوسل 4K

لازم به ذکر است که تلویزیون های سامسونگ امکانات به روز بسیار زیادی را پشتیبانی می کنند و تصویری به‌غایت شفاف و زیبا را به نمایش می گذارند. در حال حاضر از برندهایی که کاربران مهر رضایت بر قیمت تلویزیون هایشان زده اند می توان به سامسونگ و پس از آن ال جی اشاره کرد که بر حسب اتفاق آخرین آپدیت های سیستم عامل و امکانات هوشمند را نیز با خود دارند. ال جی یکی از برندهای زنده دنیاست که در آغاز هر سال تلویزیون های جدیدش را روانه بازار رقابتی می کند. این برند در سال 2021 از سری اسمارت تی وی های کیوند، اولد، نانوسل و فورکی خودش رونمایی کرد.

دیدگاه ها

در آن زمان، تعداد کمی از مردم دستگاه تلویزیون داشتند و داشتن تجربهٔ تماشای تلویزیون اهمیت چندانی نداشت. برای استفاده و دریافت امواج تلویزیون، به دستگاهی به نام گیرنده تلویزیون احتیاج است. امروزه در ایران به مجموعه فراهم‌کننده و پخش‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، «صدا و سیما» گفته می‌شود. از جان لوگی برد، دانشمند و مخترع اهل اسکاتلند، به‌عنوان مخترع تلویزیون یاد می‌شود؛ اگر چه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تا کنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون، نقش مؤثری داشته‌اند.

http://arya-seo.irامکان مقایسه‌ مجله خبری محصولات سونی‌ ها با یکدیگر فراهم شده است و علاوه بر نمایش ارزان‌ترین و بهترین فروشندگان، می‌توانید سوالات احتمالی خود را هنگام خرید تلویزیون جدید در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید. کارشناسان زومیت در کنار سایر کاربران از تجربیات خود برای پاسخ به سوالات استفاده خواهند کرد. لیست قیمت تلویزیون در بخش محصولات زومیت روزانه چندین بار به‌روزرسانی می‌شود. هنوز محتوای 4K به اندازه‌ی 1080p فراگیر نشده و اگر به برنامه‌های رسانه‌ی ملی علاقه دارید، نیازی به خرید تلویزیون 4K نیست. اما اگر اهل دانلود و تماشای فیلم و سریال هستید یا کنسول بازی را به تلویزیون متصل کرده‌اید می‌توانید کمی بیشتر برای آن هزینه کنید. دقت کنید که هرچقدر صفحه نمایش بزرگ‌تری بخواهید، وضوح بالاتری نیاز خواهید داشت.

  • خرید تلویزیون در گذشته، تنها با مراجعه حضوری به فروشگاه لوازم خانگی امکان‌پذیر بود اما امروزه به لطف فروشگاه اینترنتی، هر کاربر می تواند از راه دور و بسته به فضای زندگی خودش تلویزیون مناسب را انتخاب و خریداری کند.
  • حتی جدیداً سونی اظهار داشته که تلویزیون پرچمدار جدید خودش یعنی مدل Z9G به نمایشگری از نسل بعد مجهز بوده و می‌تواند به‌راحتی تا ۴۰۰۰ نیت روشنایی ارائه دهد.
  • این مشخصه به قدری بی‌اعتبار شده که نمی‌توان از آن به‌عنوان معیار خرید تلویزیون ارزان بهره برد.
  • با دستگاه Chromecast می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌ها را از دستگاه دیگری در تلویزیون پخش کنید.
اگر به دنبال خرید تلویزیون جدید هستید و تنوع مدل‌ها و اسامی گوناگون، انتخاب را سخت کرده است، این مطلب را از دست ندهید. تماشاچی‌بودن تلویزیون بر طبق برنامه، با اختراع ضبط و پخش‌کننده‌های برنامه‌های ویدئویی‌ای مانند ضبط‌کننده ویدئو کاست و ضبط‌کننده ویدئویی دیجیتالی کاهش یافته‌است. مشتریان می‌توانند برنامه‌ها را در طرح زمان‌بندی خود، تماشا کرده و ضبط کنند. همچنین، تهیه‌کنندگان خدمات تلویزیونی، ویدئو درخواستی را-که مجموعه‌ای از برنامه‌هایی بوده که پس از ارائه می‌توان در هر زمانی تماشا کرد-تهیه می‌کنند. تاریخ پیدایش تلویزیون به سال ۱۸۸۴ میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که یک دانش‌آموز آلمانی به نام پاول نیپکو نخستین سیستم الکترومکانیکی تلویزیون را با توانایی انتقال یک تصویر ثابت، اختراع کرد؛ این سیستم از طریق روشن‌کردن یک عکس به‌وسیله لنز و یک صفحهٔ چرخشی کار می‌کرد (صفحهٔ نیپکو). روزنه‌های چهارگوش (سوراخ‌های کوچک) روی صفحه بریده‌شده بودند و خط‌های عکس را تا جایی که کاملاً پویش شود دنبال می‌کردند.

خرید تلویزیون ال جی در فروشگاه آوینتو دات کام

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida