قدرت چندرسانه ای Xperia 1 IV به قیمت پایین جدید سقوط می کند

این گوشی همه چیز را در اختیار شما قرار می دهد، از صفحه نمایش درخشان، عملکرد عالی، عمر باتری طولانی و دوربین آینده نگر.


منبع: https://www.phonearena.com/news/Multimedia-powerhouse-Xperia-1-IV-crashes-to-a-new-low-price_id145580این گوشی دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک واحد فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال واقعی است. این قابلیتی است که هیچ پرچم‌دار فعلی دیگر نمی‌تواند به آن ببالد و امکان زوم واضح‌تر در محدوده 3.5 تا 5.2 برابری را فراهم می‌کند.

سونی یک پایگاه طرفداران بسیار اختصاصی دارد که چیزی بیش از گوشی‌های هوشمند معمولی می‌خواهد. اگر می خواهید یکی را برای خودتان امتحان کنید، Xperia 1 IV در حال حاضر با 400 دلار تخفیف به فروش می رسد.
Xperia 1 IV هر آنچه از a انتظار دارید را دارد پرچمدار برتر: صفحه نمایش 120 هرتزی، تراشه سریع Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1، دوربین های عالی، باتری قدرتمند برای طول روز باتری، شارژ بی سیم و NFC.
چیزی که آن را متمایز می کند این است که لمس های منحصر به فردی از سونی دارد. برای شروع، این گوشی دارای یک قاب بالا برای دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی است تا تجربه تماشای بدون اختلال را داشته باشد. اکثر گوشی های دیگر دارای بریدگی یا بریدگی صفحه نمایش هستند.

Xperia 1 IV همچنین کنترل بیشتری روی دوربین برای تصاویر و عکس‌های حرفه‌ای به شما می‌دهد. تصاویر، به خصوص در نور خوب، با جزئیات فراوان و رنگ های طبیعی، عالی هستند.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، این گوشی واقعاً برای کسانی نیست که دوست ندارند عکس های خود را سرهم کنند. این نباید شما را از دریافت آن باز دارد، زیرا تسلط بر برنامه های Photo Pro و Video Pro چندان سخت نیست.

این نمایشگر دارای وضوح بسیار بالای 1644 x 3840 و نسبت تصویر بلند 21:9 است که آن را برای مصرف محتوا عالی می کند.

Xperia 1 IV در هنگام عرضه دارای برچسب قیمتی 1600 دلاری بود اما در حال حاضر می توانید مدل 512/12 گیگابایتی را با قیمت 1198 دلار تهیه کنید. قیمت با انواع حافظه های رده بالای گوشی های پرچمدار مطابقت دارد و تخفیف 400 دلاری جای تمسخر ندارد.

برخلاف دیگر گوشی‌های پریمیوم، Xperia 1 IV دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای هدفون‌های سیمی و اسلات کارت microSD برای افزودن فضای ذخیره‌سازی بیشتر است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida