علائم هشدار در لوازم خانگی سونی که باید بدانید

خوب است بدانید که گوشیهای اکسپریا همچنان بدون حسگر اثرانگشت در آمریکا عرضه میشوند؛ مشخصهای که حتی در بسیاری از گوشیهای ارزانقیمت هم مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از مانیتورها پیکسلهای 1440p (2560 x 1440) را ارائه میدهند. سونی از غولهای تکنولوژی ژاپن محسوب میشود که بعد از جنگ جهانی دوم و در راستای حرکت به سمت ژاپن نوین تشکیل شد. دوربین گوشی ها چگونه بهتر از دوربینهای DSLR میشود؟ دوربین اصلی اکنون دارای OIS است، اما تنظیمات سه گانه دوربین بدون تغییر است. اگر ویندوز شما بهتازگی آپدیت شده است، ممکن است این آپدیت بهدرستی انجام نشده باشد. در حالی که گیمرهای حساس به فریم هنوز ممکن است متوجه تفاوت شوند، M28U یک انتخاب بسیار قوی برای اکثر بازیکنان است. بدنه: 153 در 67 در 8.3 میلی متر، وزن 161 گرم، محافظ جلو شیشهای (گوریلا گلس ویکتوس)، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی؛ IP65/IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا 1.5 متر به مدت 30 دقیقه). به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، شاید قابل توجه ترین ارتقا در بخش بیرونی باشد، جایی که پس از دو سال Xperia 10 IV به جای پنل های براق از رنگ مات در پشت بدنه بهره میبرد. این دوربین از فوکوس خودکار بسیار سریع، تصویربرداری پشت سرهم با سرعت 20 فریمبرثانیه و رابط کاربری دوربینهای حرفهای سونی بهره میگیرد.

سونی سه اسپیکر جدید معرفی کرده است که طراحی جذابی دارند، برای مدتزمانی طولانی موسیقی پخش میکنند و در رنگبندی متنوع به بازار عرضه میشوند. اگر طبق آخرین اخبار ، سونی نسبت به وضعیت نزولی بازار گوشی های هوشمند خود در سال 2020 کاملاً جدی باشد. این تلفن توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرد، اما این توجه ناشی از خود تلفن نبود. توجه : تعمیرات گوشی سونی و تعمیرات موبایل سونی با قطعات اصلی و خدمات پس از تعمیرات شرکت سونی انجام می شود لذا برای استعلام قیمت و زمان با ما تماس بگیرید. مشکل شارژ نشدن گوشی سونی در حالت روشن، ممکن است پس از شارژ کردن گوشی با شارژر غیر استاندارد و یا خرابی قطعات داخلی گوشی، همچون باتری، آی سی، پورت شارژ و… از نسخههای مختلف بازی God of War Ragnarok پس از اعلام رسمی تاریخ انتشار آن توسط سونی، به صورت رسمی رونمایی شد.

فعالیتهای این شرکت، عمدتاً بر ارائه خدمات رسانهای، سرگرمی، بازیهای رایانهای، لوازم الکترونیکی خانگی و خدمات مالی متمرکز میباشد. یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدلهای گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبرهای میباشد. کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجهای که دارید بهترین مدل گوشی سونی را به شما معرفی میکنند. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه میدهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیبیابی، تعمیرات نرمافزاری و تعمیرات سختافزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه میدهد. شرکت سونی در فواصل مختلف نسخه های جدیدی از آپدیت موبایل سونی ارائه می کند و به کاربران این گوشی ها نیز پیشنهاد می دهد که با توجه به مشخصات فنی گوشی خود از آخرین آپدیت سازگار با آن استفاده نمایند. با توجه به تغییرات تکنولوژی در زمینه های مختلف، شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه لوازم صوتی وتصویری بوده ایم. یکی از برتری های Android TV برتری در جستجوی صوتی است.

شرکت سونی سال هاست که به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های انواع لوازم الکترونیکی همچون گوشی، تبلت، لپ تاپ و لوازم خانگی، با دیگر شرکت های مطرح جهان رقابت می کند. تغییرات جزئی دیگر شامل شیشه جلویی با محافظت گوریلا گلس ویکتوس است. نام تجاری جدید سونی InZone شامل یک جفت مانیتور و همچنین هدست های بی سیم و سیمی برای رایانه های شخصی و البته گیمرهای پلی استیشن خواهد بود. این شرکت همچنین در حال توسعه چندین کارخانه باتریسازی در اروپا و آمریکای شمالی است که تا سال ۲۰۳۰ تکمیل خواهند شد. این شرکت در ماه گذشته حدود ۳۳ میلیون دلار در دو مرکز تست خودروهای برقی در اروپا سرمایهگذاری کرده است و به نظر میرسد ما در آینده شاهد بازار پررونقی برای این بخش خواهیم بود. در این میان، افراد زیادی خود را قانع کردند که سونی باید توانایی بازگشت شکوهمندانه به بازار تلفنهای هوشمند را داشته باشد. سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته که در تلویزیون های جدید خود از بلندگوهای قدرتمند برای پخش صدای در توان بالا استفاده کند و باید گفت که به خوبی از پس این کار بر آمده است.

همکاران ما در نمایندگی تعمیرات دوربین سونی، دانش لازم برای ترمیم این محصول را دارند و مشکلات ذکر شده را در اسرع وقت برطرف می نمایند. در صورتی که هرگونه کارکرد نادرست را در تلویزیون خود شاهد بودید، در اسرع وقت برای رفع مشکل با تعمیرکار تلویزیون سونی تماس حاصل نمایید. روی آن هم لنزهایی قرار میگیرند که خود آنها نیز ضخامتی را به سنسور اضافه میکنند. آپدیت گوشی سونی عموما موجب می شود که باگ ها و اختلالات نرم افزاری از بین رفته، نیاز به تعمیر گوشی سونی کمتر شده و در عین حال، عملکرد کلی گوشی تلفن همراه نیز بهبود پیدا کند. سونی این دکمه را به صورت برجسته طراحی کرده است تا تشخیص آن برای کاربر راحت باشد و بتواند به آسانی از آن استفاده کند.

سونی اکسپریا تولید کننده تلفن های هوشمند ژاپنی است که به دلیل کیفیت بالای دوربین و تلفن های همراه با دوام شناخته شده است. یکی دیگر از فعال ترین شرکتهای ایرانی در تولید تجهیزاتی همچون دوربین مداربسته گردان، شرکت فاروس می باشد. یکی از نقاط قوت این تلفن بخش دوربین آن بوده که شرکت آلمانی Zeiss سنسورهای دوربین این تلفن را تولید کرده است. سونی مدتی است که دامنه فعالیت خود را به سایر زمینهها گسترش داده است و اخیرا حتی وارد تولید تجهیزات وزشکی نیز شده است و حالا قصد دارد ظرف چند سال آینده اولین خودروی برقی خود را روانه بازار کند. برنامه این شرکت برای ده سال آینده این است که بیش از ۷۵ مدل خودروی برقی روانه بازار بکند. طبق این گزارش، ظاهرا سونی میخواهد با همکاری شرکت خودروسازی هوندا این خودروی برقی را طراحی و تولید کند. اما این تلفن مانند تلفن قبلی نیز بسیار جذاب نیست ، عمدتاً به دلیل استفاده از زبان طراحی قدیمی مانند استفاده از مرزهای خیلی بزرگ و نسبت صفحه نمایش به بدنه پایین. روشن نشدن موبایل و یا ریستارت شدن اتوماتیک تلفن همراه می تواند نشانه ای برای نمایش خرابی برد باشد.

البته در میان محصولات شرکت ال جی می توان به سراغ مدل G1 نیز رفت، اما با توجه به کاربری متفاوت G1، مدل C1 معقول ترین گزینه برای این مقایسه بوده است. هنگام خرید گوشی موبایل سونی به چه نکاتی توجه کنیم؟ • گوشی خود را هنگام شاژر کردن زیر بالش و سایر وسایل قرار ندهید. چند ماه قبل از آن ، این شرکت دستگاه پرچمدار خود را با نام xperia 1 ii با تمام ویژگی های برجسته منتشر کرد. در حال حاضر، تسلا بزرگترین شرکت سازنده خودروهای تمام برقی است و شرکتهای دیگری نیز در حال پیوستن به این بازار هستند. در کنار اجرای تغییر و تحولات، سونی میتواند از رویکرد جدیتری برای توسعهی بازار گوشیهایش استفاده کند. H9 تنها مدل از هدست های جدید سری InZone است که از قابلیت حذف نویز دیجیتالی پشتیبانی می کند. فرمت شدن هارد و حذف ناگهانی کلیه ی دیتاهای موجود در گوشی سونی z5 اغلب اوقات به دلیل ویروسی شدن دستگاه رخ می دهد. قابل ذکر میباشد، همه سرویس ها تعمیر در مرکز تعمیر مانیتور سونی به همراه گارانتی به مشتریان ارائه می شود. همچنین، تجهیز بخش ها و واحدهای مختلف نمایندگی لوازم خانگی سونی به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا نیز کمک بسیاری به ارتقاء کیفیت اقدامات انجام شده نموده است.

نقد و بررسی تخصصی گوشی سونی: ما در این صفحه از سایت رایااستور، بصورت تخصصی به بررسی گوشی سونی میپردازیم و مزایا و معایب محصول را بیان سایت sonymag میکنیم. اما پس از معرفی LED و OLED، تلویزیونهای سونی نسبت به سایر رقبای خود صفحه نمایش پر جنب و جوش تری دارند. صفحه نمایش 1.5 برابر روشنتر از قبل است، اما نرخ تازه سازی آن سریعتر نیست و همان پنل 60 هرتزی است. PS5 و Xbox Series X اکنون نرخ را بین 60 تا 120 فریم بر ثانیه افزایش دادهاند. معمولا خرابی هارد با هنگ کردن گوشی و گیر کردن آن بر روی لوگو ظهور می کند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida