شش غیرقابل انکار اطلاعات درباره لوازم خانگی سونی

بنابراین سونی با تغییراتی در طراحی این گوشیها، میتواند چنین مشتریانی را به سایت sonymag خود جذب کند. با وجود آشفتگی موجود در کسب و کار، سونی همچنان به طراحی و عرضه ی محصولات جدید ادامه داد. شما همکار گرامی میتوانید تمامی محصولات موجود در فروشگاه را تا هر تعدادی که تمایل داشتید، باگارانتی تعویض 6 ماهه رایگان، از این مجموعه با تضمین کمترین قیمت تهیه کنید. تلویزیون های این رده در تعداد بسیار محدود موجود هستند. یکی از ملاک های مهمی که بایستی موقع خرید تلویزیون به آن توجه شود اندازه ی صفحه نمایش می باشد. او همچنین رادیوهای ترانزیستوری ساخته بود که چهار سال قبل به فروش رفته بودند.

به طور کامل راه های تشخیص خرابی باتری موبایل را در این مقاله توضیح داده ایم. با وجود این اندازه، باز هم شیائومی توانسته از یک دوربین پریسکوپی با زوم 5 برابر و همچنین دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی در این پرچمدارش استفاده کند. این سینما خانگی صدای تقویت شده را با بالاترین سطح کیفیت در محیط پخش می کند. در قسمت جلویی دستگاه ، صفحه نمایش 6 اینچی قرار دارد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در این بخش مجهز شده. در مورد اکسپریا 10 مارک 4 هم شایعات حکایت از طراحی مشابه با اکسپریا 10 مارک 3 با صفحه نمایش اولد 6 اینچی در جلو و دوربین سهگانه در پشت بدنه دارند. شاید همه نیاز به یک صفحه نمایش با رزولوشن 4K نداشته باشند اما اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش خارقالعاده با نرخ تازهسازی 120 هرتر هستید، این گوشی انتخابی مناسب برای شماست. شیائومی دو روز پیش از گوشیهای سری 12S رونمایی کرد که مهمترین و قدرتمندترین عضو این خانواده، گوشی 12S اولترا با دوربین غولپیکر 1 اینچی سونی IMX989 است، اما این دوربین واقعا چه اندازهای دارد؟ همچنین کاربران این سیستم صوتی خانگی V83D می توانند با قابلیت کارائوکه لحظات فوق العاده سرگرم کننده ای را برای مهمان های خود به وجود آورند به این طریق که شما می توانید با حذف صدای خواننده با آهنگ مورد نظر آن را همخوانی کنید و سپس موسیقی خود را ذخیره کنید و با دوستان خود مسابقه آهنگ خوانی جالبی را راه بیاندازید و آنها را رتبه بندی کنید.

اما شیوع کرونا سرعت تولید نسل جدید پلی استیشن را پایین آورد. در فرم مربوطه، نوع محصولات درخواستی و تعداد آن ها را ذکر کنید تا در سریع ترین زمان مبلغ فاکتور و زمان ارسال به اطلاع شما برسد. لازم به ذکر است که هریک از واحدهای تعمیر لوازم خانگی سونی بر حسب کاربری که دارند، به تجهیزات ویژه و مدرن مجهز شده اند. در نهایت اندازه ماژول اصلی دوربین برابر 11.06 میلیمتر است که علت برآمدگی زیاد دوربین را مشخص میکند. قابلیت شارژ بیسیم معکوس امکان شارژ کردن دستگاههای هوشمند مانند هدفون یا ساعت هوشمند را برای شما فراهم میکند که یک قابلیت بسیار کاربردی است. ما در اینجا سعی کردیم تا مهمترین نکات مربوط به خرید تلویزیون ۲۰۲۲ را در اختیارتان قرار دهیم که لازم است برای خرید بهترین تلویزیون سونی آنها را در نظر بگیرید. این وسایل کاربرد کنترل صوتی را داشته و اهمیت گوگل هوم و آلکسا در مقایسه با دستیار گوگل در آن است که دیگر شما نیازی به ریموت کنترل هم ندارید و در هر جایی از منرل که باشید، می توانید با فرمان های صوتی، کنترل تلویزیون سونی 8000h را به دست بگیرید.

خط تولید تلفنهای همراه اکسپریا در سال ۲۰۰۸ راهاندازی شد و اولین تبلت تولیدی تحت این نام تجاری در سال ۲۰۱۲ تولید شد. در سال 1950، شرکت توتسوکو اولین دستگاه ضبط صوت ژاپنی رامعرفی کرد. سونی روز چهارشنبه اعلام کرد که خط جدیدی از هدفون ها و مانیتورهای رو به رشد را برای بازار رایانه های شخصی عرضه می کند. این پرچمدار از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی میکند که میتواند باتری را در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند. همچنین انتظار میرود که این گوشی به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 در کنار نمایشگر 6.5 اینچی و یک دوربین چهارگانه با ماژول پریسکوپ اختصاصی مجهز باشد. سونی در پرچمدار جدیدش از همان نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده است. سری X فرض میکند که همان بازی رها کرده در ایکس باکس وان را ادامه میدهید و به دنبال عملکرد بهینه شده در تمام موارد هستید. کنسول کنترل کننده سینما خانگی سونی N9200 نیز از درگاههای ارتباطی بالایی برخوردار میباشد که با استفاده از آن­ها محتویات صوتی و تصویری را دریافت میکند و سپس برای پخش آن را به بلندگوها و یا نمایشگر تلویزیون میرساند.

البته این دستگاه همانطور که میدانید، از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی هم بهره میبرد. طبق انتظار درون گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و تراشه گرافیکی Adreno 730 مواجهیم. ویدیوی تبلغاتی منتشر شده به وضوح نشان میدهد که در رویداد پیش روی سونی با گوشی اکسپریا 1 مارک 4 (Xperia 1 IV) آشنا خواهیم شد، اگرچه میتوانیم انتظار رونمایی از گوشیهای جدید اکسپریا 5 و اکسپریا 10 را نیز داشته باشیم. با تهیهی آن و قراردادنش کنار تلویزیون، خیالتان بابت اجرای هر محتوایی که بخواهید، راحت میشود. هر دو مانیتور دارای پنل IPS با زمان پاسخ 1 میلی ثانیه می باشد همچنین از همگام سازی تطبیقی، فناوری G-SYNC انویدا در رایانه شخصی پشتیبانی می کند. نمایندگی تعمیرات سونی به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی است که دارای خدمات تخصصی مانیتور شناخته شده است که در طی سالهای گذشته به خاطر خدمات برتر در این خصوص مورد استقبال کاربران و هموطنان قرار گرفته است. در حالیکه برخی از مدل های تلویزیون های دارای ساب ووفر subwoofers داخلی و بلندگوهای مایع مغناطیسی Magnetic Fluid Speakers می باشند. سینمای خانگی معمولا شامل مجموعه از اسپیکرها و ساب ووفر هاست. برای بازیهای ویدیویی، زیرا مجموعه ژاپنی فراتر از مخاطبان اصلی بازیهای کنسول پلیاستیشن است.

صفحه نمایش این مانیتور از نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می کند، بطور معمول مانیتورهای ۴K چنین نرخ نوسازی بالایی ندارند. در این تلویزیون ها کیفیت تصویر HD و FULL HD است که دارای ارزش خرید بالایی هستند. در سال 2004 شرکت S-LCD با همکاری سونی و سامسونگ تاسیس گردید و این همکاری باعث شد که سونی در تولید پنل های LCD پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد. به لطفا قابلیتهای سختافزاری کنسول جدید، بازی با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا میشود و از نظر گرافیکی عملکرد بسیار خوبی دارد. با اینحال اینبار روشنایی نمایشگر ۵۰ درصد افزایش یافته تا عملکرد آن در HDR بهتر باشد. علاوه بر این ظرفیت باتری هم با بیش از ۱۰ درصد افزایش به ۵۰۰۰ میلیآمپرساعت رسیده است. سونی میگوید درایورهای دو اسپیکر استریو گوشی را نیز بهبود داده تا ۱۰ درصد صدای بیشتر و تا ۵۰ درصد بیس بهتری داشته باشند.

نمایندگی سونی در ایران با بهرهمندی از کادری متخصص و مجرب و با بکارگیری بروزترین تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. فناوری صوتی و صفحهنمایش سونی، حوزههایی که سونی همچنان برتری خود را حفظ میکند، حتی زمانی که این شرکت خود را به یک سرگرمی تبدیل کرده است. هدفونهای آن صدایی ارائه میدهند که به بازیکنان کمک میکند تا دشمنان داخل بازی را پیدا کنند، با یک مدل سیمی با قیمت ۹۹.۹۹ دلار (تقریباً روپیه). در صورتی که بعد از روشن کردن لپ تاپ، فن روشن نمیشود، لپ تاپ را خاموش کنید و در اولین فرصت، از یک تعمیرکار لپ تاپ کمک بخواهید. پیش از این تصاویر رندر شدهای از اکسپریا 1 مارک 4 را دیده بودیم که سبک طراحی آشنای این سری را البته با لبههایی صافتر نسبت به اکسپریا 1 مارک 3 نشان میدادند. سونی یکی از کمکارترین شرکتهای در زمینه تولید گوشی هوشمند است اما با این حال محصولات سری اکسپریای این کمپانی ژاپنی طرفداران بسیاری دارد.

شما میتوانید با اندکی هزینه بیشتر، سرویس گارانتی تعویض 6 یا 12 ماهه دکترباتری را خریداری کنید. آسیب های فیزیکی نظیر سوراخ شدگی، ضربه شدید و تماس با رطوبت تمامی تعهدات گارانتی باتری گوشی سونی اکسپریا Sony Xperia Z5 Premium را لغو میکنند. از وارد شدن هرگونه ضربه به تلویزیون مخصوصا تلویزیون های ال ای دی که ظرافت زیادی دارند خودداری کنید. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ سونی میتواند به دلیل بدافزارها و ویروسها هم باشد. سرویس دورهای، علاوه بر افزایش بازدهی دستگاه بر عمر مفید آن نیز افزوده، از مستهلک شدن قطعات جلوگیری کرده و در هزینههای مربوط به تعمیر آن نیز صرفه جویی میکند. از طرف دیگر گزینه ارزانتر M3 را داریم که اندازه ۲۷ اینچی برادر بزرگترش را حفظ کرده است، اما رزولوشنش به 1080p کاهش یافته و در عوض نرخ تازهسازی آن به ۲۴۰ هرتز افزایش یافته است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida