شرکت سونی – شرکت سونی به عنوان عضو کمیته راهبری به C2PA می‌پیوندد

* هر دو کلمه ژاپنی، کاندو به معنای احساس و انشین دارای معانی مختلفی مانند آرامش خاطر، اطمینان، اطمینان و اعتماد است.


منبع: https://www.sony.net/corporate/information/news/202203/22-0317E/کنجی تاناکا، معاون ارشد شرکت سونی می‌گوید: «هدف سونی پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری است. “در حالی که اطلاعات نادرست/نادرست اعتماد جامعه به محتوای دیجیتال را به چالش می کشد، ما به C2PA می پیوندیم تا به طور گسترده با این موضوع مقابله کنیم. ما از همکاری با سایر اعضای کمیته راهبری C2PA برای ایجاد استانداردهای معنادار برای سازندگان، مصرف کنندگان و دیگران هیجان زده هستیم. “

سونی به عنوان عضوی از کمیته راهبری C2PA که شامل اعضای موسس Adobe، Arm، BBC، Intel، Microsoft و Truepic و همچنین توییتر است، می‌پیوندد. از آنجایی که C2PA به کار خود برای رسیدگی به شیوع اطلاعات نادرست/گذاشته و افزایش شفافیت و اعتماد در محتوای آنلاین ادامه می دهد، تخصص عمیق سونی در فضای سخت افزاری در تسریع پیشرفت به سوی پذیرش جهانی استاندارد فنی برای منشأ دیجیتال بسیار ارزشمند خواهد بود.

شرکت سونی مسئول تجارت محصولات و راه حل های الکترونیکی (EP&S) در گروه سونی است. با چشم انداز “ادامه ارائه گذشته از و انشین به مردم و جامعه در سراسر جهان از طریق پیگیری فناوری و چالش‌های جدید، سونی محصولات و خدماتی را در زمینه‌هایی مانند سرگرمی خانگی و صدا، تصویربرداری و ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر، به: پورتال سونی مراجعه کنید.

ائتلاف برای منشأ و اصالت محتوا (C2PA) یک نهاد استاندارد باز و فنی است که به شیوع اطلاعات گمراه‌کننده آنلاین از طریق توسعه استانداردهای فنی برای تأیید منبع و تاریخچه (یا منشأ) محتوای دیجیتال رسیدگی می‌کند. C2PA یک پروژه بنیاد توسعه مشترک است. برای اطلاعات بیشتر به c2pa.org مراجعه کنید.

درباره شرکت سونی

در حرکت رو به جلو، C2PA همچنان بر اطمینان از استفاده از مشخصات آن به شیوه‌ای استفاده می‌شود که به حریم خصوصی و کنترل شخصی داده‌ها با نگاه انتقادی به سوء استفاده و سوء استفاده احتمالی استفاده می‌شود، و C2PA به همکاری با دولت‌ها، پلتفرم‌ها، ناشران و ارائه‌دهندگان ابزار ادامه خواهد داد. برای تسریع پیشرفت برای جامعه به طور کلی.

درباره C2PA

امروز، ائتلاف برای منشأ و اصالت محتوا (C2PA) شرکت سونی (“Sony”) را به عنوان آخرین عضو کمیته راهبری اضافه کرده است تا به سازندگان، مصرف کنندگان و دیگران راه های منعطف و منعطف برای درک اصالت و منشأ انواع رسانه های مختلف ارائه دهد. C2PA اخیراً اولین مشخصات استاندارد صنعتی جهان را برای منشأ محتوا منتشر کرده است تا پذیرش گسترده ابزارهایی را برای شناسایی منبع و تاریخچه محتوای دیجیتال ترویج کند. عضویت سونی به عنوان یکی از پیشروترین ارائه دهندگان محصولات الکترونیکی و راه حل ها برای بازارهای مصرف کننده و حرفه ای، افزوده بزرگی به ائتلاف است.

اندرو جنکس، رئیس C2PA گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که از سونی در C2PA استقبال می‌کنیم، زیرا استانداردی قوی، پایدار و در سطح صنعت را برای مبارزه با اطلاعات نادرست/گذاشته آنلاین دنبال می‌کنیم. «مشخصات فنی جدید C2PA طرح اولیه منشأ محتوای دیجیتال است و ما معتقدیم که تخصص عمیق، دسترسی گسترده و پشتیبانی سونی به ما کمک می‌کند تا به تلاش‌هایمان برای مقیاس‌بندی مؤثر استاندارد جهانی سرتاسر در سراسر اکوسیستم محتوا ادامه دهیم.»

اخیراً C2PA یک نقطه عطف مهم را با انتشار نسخه 1.0 مشخصات فنی آن برای منشأ دیجیتال استاندارد باز به سازندگان و ویراستاران محتوای جهانی قدرت می‌دهد تا رسانه‌های غیرقابل دستکاری را ایجاد کنند، و آنها را قادر می‌سازد تا اطلاعاتی را در مورد اینکه چه کسی محتوای دیجیتال را ایجاد یا تغییر داده و چگونه تغییر داده است، انتخاب کرده و به طور انتخابی افشا کند. این به گونه ای طراحی شده است که توسط هر نرم افزار، دستگاه یا پلت فرم آنلاین، و همچنین توسط نهادهای نظارتی و سازمان های دولتی برای ایجاد روش های استاندارد برای منشأ دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرد.

رهبران صنعت در حال پیشرفت شفافیت رسانه های دیجیتال و پذیرش جهانی منشأ محتوا

سان فرانسیسکو، کالیفرنیا – 16 مارس 2022

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida