شرکت سونی – سونی و WS Audiology یک قرارداد همکاری در تجارت سمعک خود نصب بدون نسخه منعقد کردند.


13 سپتامبر 2022

اولین محصول جدیدی که در بازار ایالات متحده عرضه می شود

شرکت سونی
WS Audiology دانمارک A/S

توکیو و لینگه، دانمارک – 13 سپتامبرهفتم 2022 — شرکت سونی (“سونی”) و WS Audiology دانمارک A/S (“WSA”) با هدف توسعه مشترک و عرضه محصولات و خدمات جدید در خارج از بورس، قرارداد مشارکت و قراردادهای جانبی مختلفی را منعقد کرده اند. (“OTC”) بازار سمعک خود نصب، که با ایالات متحده آغاز می شود.

از طریق این مشارکت، سونی و WSA تخصص فنی و پزشکی مربوطه خود را برای ایجاد راه‌حل‌هایی که این حوزه جدید را شکل می‌دهند، ترکیب خواهند کرد. برای رسیدن به این هدف، این مشارکت از فناوری‌های قدیمی صوتی و کوچک‌سازی محصولات سونی، نام تجاری آن، و زیرساخت‌های فروش و خدمات گسترده مصرف‌کننده‌اش که طیف گسترده‌ای از محصولات را مدیریت می‌کند، در ارتباط با فناوری سمعک و قدرت نوآوری WSA و همچنین آن استفاده می‌کند. توزیع قدرت در کانال حرفه ای، که برای بیش از 100 سال پیشرو در ارائه راه حل های بهتر برای کمک به افراد کم شنوایی بوده است.

در آینده، هر دو شرکت محصولات و خدمات پیشرفته را دنبال خواهند کرد و در تلاش برای ایجاد سمعک های OTC هستند که می توانند به طور طبیعی و راحت تر استفاده شوند. با تمرکز بر سمعک های OTC، هر دو شرکت در تلاش برای ساختن جهانی هستند که در آن سمعک های برتر را می توان آسان تر و توسط همه افرادی که به دنبال راه حل هایی برای شنوایی بهتر با ویژگی های کاربردی آسان و شخصی سازی می شوند، تهیه کرد. سمعک

سونی و WSA در حال حاضر در حال توسعه اولین محصول با نام تجاری سونی برای بازار ایالات متحده هستند، جایی که سازمان غذا و داروی ایالات متحده در 16 آگوستهفتم2022، به وقت محلی، حکم نهایی را منتشر کرد که اجازه می‌دهد سمعک‌ها بدون نسخه بدون نسخه بفروشند و از اکتبر 2022 اجرایی شد.

جزئیات محصول نزدیک به تاریخ عرضه آن منتشر خواهد شد.

چشم انداز شرکت سونی ادامه ارائه خدمات است گذشته از و انشین اسامو هاجیموتو، معاون گروه توسعه کسب و کار و فناوری جدید، شرکت سونی، گفت: “ما مفتخریم که با WSA، یکی از شرکت های پیشرو در حوزه شنوایی، همکاری کنیم. زمینه کمک، ایجاد اعتماد کاربران برای چندین سال. ما در تلاش هستیم تا از فناوری های قدیمی خود برای کمک به آنها استفاده کنیم “آنشین” در زندگی روزمره مردم، و ایجاد ‘گذشته از’ با گسترش امکانات محصولات و خدمات آینده.”


  • *هر دو واژه ژاپنی هستند: گذشته از به معنی احساس و انشین دارای معانی مختلفی مانند آرامش خاطر، اطمینان خاطر، اطمینان و اعتماد است.

مارتن بارمنتلو، مدیر ارشد بازاریابی و رئیس OTC، WS Audiology گفت: “ما از این اتحاد استراتژیک با سونی هیجان زده هستیم.” “سونی بر اساس اشتیاق به کیفیت صدا و میل به فراتر رفتن از محدودیت های فناوری مهندسی صدا تاسیس شد و به دوستداران موسیقی و علاقه مندان به موسیقی اجازه می دهد تا تجربه شنیداری را که شایسته و انتظارش هستند به دست آورند. اشتیاق مشترک ما برای بهترین صدای ممکن به وضوح ما را گرد هم آورده است. با نام تجاری و شبکه توزیع مشهور سونی، می‌توانیم گام بزرگی برای تحقق هدفمان از صدای شگفت‌انگیز برای همه برداریم.”

جزئیات همکاری ما در ویدیو معرفی شده است. لطفا به لینک زیر دسترسی داشته باشید.

درباره شرکت سونی

شرکت سونی مسئول کسب و کار سرگرمی، فناوری و خدمات (ET&S) در گروه سونی است. با چشم انداز “ادامه ارائه گذشته از و انشین به مردم و جامعه در سراسر جهان از طریق پیگیری فناوری و چالش های جدید،
“سونی محصولات و خدماتی را در زمینه هایی مانند سرگرمی خانگی و صدا، تصویربرداری و ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر، به سایت مراجعه کنید.

درباره WS Audiology دانمارک A/S

WS Audiology Denmark A/S بیش از 140 سال تجربه را در استفاده از فناوری پیشگام برای کمک به افراد مبتلا به کم شنوایی برای شنیدن صداهایی که زندگی را شگفت‌انگیز می‌کند، ترکیب می‌کند. با برندهای واقعا متمایز مانند Widex، Signia، Rexton، Audio Service و Vibe، و با دارایی های متنوع در عمده فروشی، خرده فروشی، آنلاین، مراقبت های مدیریت شده و راه حل های تشخیصی، ما در بیش از 125 بازار فعال هستیم. WS Audiology 12000 نفر را استخدام می کند و به طور خصوصی متعلق به خانواده های Tøpholm و Westermann و همچنین وجوه تحت مدیریت EQT است. به عنوان یک رهبر جهانی، با دفتر مرکزی در دانمارک و سنگاپور، جاه طلبی ما این است که با ایجاد صدای فوق‌العاده بخشی از زندگی همه، پتانسیل انسانی را باز کنیم.


منبع: https://www.sony.net/corporate/information/news/202209/22-0913E/

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida