شرکت سونی – سونی و آستلاس برای کشف یک پلت فرم جدید ADC برای رشته سرطان شناسی توافقنامه تحقیقاتی مشترک امضا کردند.

این دو شرکت به طور مشترک تحقیقات اکتشافی فناوری پیوند دهنده جدید را با هدف ایجاد یک پلت فرم جدید ADC در جولای 2022 آغاز کردند و مشخصات مورد انتظار در مطالعات امکان سنجی با استفاده از سلول های سرطانی انسانی به دست آمد. بر اساس این قرارداد، سونی و Astellas به طور مشترک یک پلتفرم جدید ADC را با استفاده از KIRAVIA Backbone به عنوان یک پیوند دهنده توسعه و بهینه خواهند کرد. علاوه بر این، Astellas کارآزمایی های غیر بالینی را از نامزدهای توسعه انجام خواهد داد. علاوه بر این، به منظور ایجاد یک پلتفرم کشف دارو که محدود به ADC نیست، دو شرکت توافق کرده‌اند که به بحث در مورد گسترش مشارکت‌های تحقیقاتی برای ایجاد ارزش جدید با ترکیب فناوری پیشرفته سونی با قابلیت‌های دارویی مشهور Astellas ادامه دهند.

درباره آستلاس Astellas Pharma Inc. یک شرکت داروسازی است که در بیش از 70 کشور در سراسر جهان تجارت می کند. ما در حال ترویج رویکرد منطقه کانونی هستیم که برای شناسایی فرصت‌هایی برای ایجاد مداوم داروهای جدید برای رسیدگی به بیماری‌هایی با نیازهای پزشکی برآورده نشده بالا با تمرکز بر زیست‌شناسی و روش طراحی شده است. علاوه بر این، ما فراتر از تمرکز اصلی Rx خود به دنبال ایجاد راه حل های مراقبت بهداشتی Rx+® هستیم که تخصص و دانش ما را با فناوری پیشرفته در زمینه های مختلف شرکای خارجی ترکیب می کند. از طریق این تلاش ها، Astellas در خط مقدم تغییرات مراقبت های بهداشتی برای تبدیل علم نوآورانه به ارزش برای بیماران ایستاده است. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما مراجعه کنیدسایت اینترنتی

.

<تصویر مفهومی ADC با ستون فقرات KIRAVIA>

درباره سونی

16 مه 2023

توکیو، 16 مه 2023 – شرکت سونی (رئیس و مدیر عامل: Kimio Maki، “Sony”) و Astellas Pharma Inc. (TSE: 4503، رئیس و مدیر عامل: Naoki Okamura، “Astellas”) امروز اعلام کردند که یک قرارداد تحقیقاتی مشترک برای کشف یک ترکیب جدید آنتی بادی-دارو (ADC)*1 پلت فرم در سرطان شناسی بر اساس مواد پلیمری منحصر به فرد سونی، “KIRAVIA™*2 ستون فقرات*3انتظار می رود ADC به طور انتخابی داروهای ضد سرطان را به سلول های هدف برساند، در نتیجه اثربخشی را افزایش داده و عوارض جانبی ناشی از حمله داروهای ضد سرطانی به سلول های طبیعی را کاهش دهد. برای توسعه یک ADC با عملکرد بهتر. این تحقیق مشترک از انعطاف‌پذیری در طراحی و خواص ناشی از آن مانند ظرفیت و حلالیت بالای KIRAVIA Backbone به عنوان یک پیوند دهنده ADC استفاده می‌کند تا به طور موثر داروهای ضد سرطان را به سلول‌های هدف به روشی پایدار تحویل دهد. با هدف افزایش بیشتر اثربخشی درمانی با دستیابی به نسبت دارو به آنتی بادی بالا (DAR) و غیره.

برای دستیابی به ADC با DAR بالا، تحقیقات مشترکی را در مورد مواد پلیمری منحصر به فرد سونی انجام دهید

کاتسونوری اوگاوا، رئیس واحد تجاری علوم و فناوری زندگی در شرکت سونی، گفت: «کسب و کار علوم زیستی سونی دانش قابل توجهی در زمینه تجزیه و تحلیل سلولی جمع آوری کرده است. از طریق این همکاری، سونی در تلاش است تا با استفاده از قابلیت‌های فن‌آوری سونی در توسعه درمان داروهای ضد سرطان، که انتظار می‌رود رشد کند، به حوزه‌های پزشکی و کشف دارو کمک کند و ارزش اجتماعی بیشتری ارائه دهد.

نکات احتیاطی
در این بیانیه مطبوعاتی، اظهاراتی که با توجه به برنامه‌ها، برآوردها، استراتژی‌ها و باورهای فعلی و سایر اظهاراتی که واقعیت‌های تاریخی نیستند، بیانیه‌های آینده‌نگر درباره عملکرد آینده آستالاس هستند. این اظهارات مبتنی بر مفروضات و باورهای فعلی مدیریت با توجه به اطلاعاتی است که در حال حاضر در دسترس آن است و خطرات و عدم قطعیت های شناخته شده و ناشناخته را در بر می گیرد. تعدادی از عوامل می توانند باعث شوند که نتایج واقعی با مواردی که در بیانیه های آینده نگر مورد بحث قرار گرفته اند متفاوت باشد. این عوامل عبارتند از: (الف) تغییرات در شرایط عمومی اقتصادی و قوانین و مقررات مربوط به بازارهای دارویی، (ب) نوسانات نرخ ارز، (iii) تاخیر در عرضه محصولات جدید، (IV) ناتوانی Astellas در بازاریابی موثر محصولات موجود و جدید، (v) ناتوانی Astellas در ادامه تحقیق و توسعه موثر محصولات مورد قبول مشتریان در بازارهای بسیار رقابتی، و (vi) نقض حقوق مالکیت معنوی Astellas توسط اشخاص ثالث.

اطلاعات مربوط به محصولات دارویی (از جمله محصولاتی که در حال حاضر در حال توسعه هستند) که در این بیانیه مطبوعاتی گنجانده شده است به عنوان یک تبلیغ یا توصیه پزشکی در نظر گرفته نشده است.


منبع: https://www.sony.net/corporate/information/news/202305/23-0516E/

Sony Corporation یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Sony Group Corporation است و مسئولیت تجارت سرگرمی، فناوری و خدمات (ET&S) را بر عهده دارد. با چشم انداز “ادامه ارائه گذشته از و انشین
به مردم و جامعه در سراسر جهان از طریق پیگیری فناوری و چالش‌های جدید،” شرکت سونی از گروه سونی با فناوری پشتیبانی می‌کند تا سرگرمی‌های آینده را همراه با سازندگان خلق کند.

    برای اطلاعات بیشتر.


  • * هر دو کلمه ژاپنی، گذشته از به معنی احساس و انشین
  • دارای معانی مختلفی مانند آرامش خاطر، اطمینان خاطر، اطمینان و اعتماد است.


Yoshitsugu Shitaka، Ph.D.، مدیر ارشد علمی (CScO)، Astellas Pharma Inc. گفت: “ما خرسندیم که با سونی یک توافقنامه تحقیقاتی مشترک امضا کنیم. Astellas در حال کار برای ایجاد داروهای نوآورانه از دیدگاهی چند وجهی به نام Focus است. رویکرد منطقه ای*4، که ترکیبی از زیست شناسی، روش درمانی یا فناوری و بیماری هایی با نیازهای پزشکی برآورده نشده بالا را مشخص می کند. این مشارکت توانایی ما را برای استفاده از روش های مناسب بیشتر تقویت می کند. انتظار ما این است که این همکاری منجر به ایجاد مداوم داروهای نوآورانه برای بیماران در سراسر جهان شود.”


  • *1:ADC یک روش (انواع روش های درمانی مانند داروهای با وزن مولکولی کم، داروهای آنتی بادی، داروهای اسید نوکلئیک، سلول درمانی و ژن درمانی) است که یک آنتی بادی و یک مولکول کوچک مانند یک داروی ضد سرطان را از طریق پیوند دهنده ترکیب می کند. . انتظار می رود که به طور انتخابی داروهای ضد سرطان را به سلول های هدف تحویل دهد و در نتیجه عوارض جانبی ناشی از حمله داروهای ضد سرطان به سلول های طبیعی را کاهش دهد.

  • *2:KIRAVIA™ و KIRAVIA Dyes™ علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده Sony Group Inc. یا شرکت های وابسته به آن هستند.

  • *3:KIRAVIA Backbone با استفاده از فناوری پلیمر ارگانیک کشت شده در KIRAVIA Dyes™، که سونی به طور مستقل توسعه داده و به تولیدکنندگان معرف مجوز داده است، ایجاد شده است. دارای درجه آزادی بالایی در طراحی است، زیرا ساختار سه بعدی با استفاده از یک سینت سایزر خودکار برنامه ریزی و پلیمریزه شده است. در حالی که تعداد داروهایی که باید اضافه شوند (دستیابی به DAR بالا)، بسیار پایدار است، مانند بارگیری انواع مختلف دارو، بهبود حلالیت در آب (جلوگیری از تجمع)، و شکافتن با واکنش با آنزیم‌های داخل سلولی. انتظار می رود سنتز پیوند دهنده ها با خواص عملکردی و انتشار انتخابی دارو.