تروی ژرمانو، مالک و رئیس The Hit Factory می گوید: «The Hit Factory از سال 2019 از محیط تولید 360 Reality Audio پشتیبانی می کند و همچنین بسیاری از تجهیزات صوتی دیجیتال پیشرو در صنعت سونی را در 40 سال گذشته نصب کرده است. “360VME امکانات بی پایانی را برای ایجاد موسیقی همهجانبه مانند صدای واقعیت 360 باز می کند. ما با سونی در ترویج این فناوری میکس جدید و عالی همسو هستیم.”
صدای جویندگان طلا
نرم افزار اختصاصی برای ارائه محتوای صوتی فضایی برای هدفون با استفاده از داده های پروفایل 360VME در دسترس خواهد بود.5 در ژوئن پیش بینی می شود. این نرم افزار در ارتباط با نرم افزار Digital Audio Workstation و “360 WalkMix Creator” کار می کند.6برای بازتولید مجازی محیط میدان صوتی استودیو با هدفون.
- 5:پس از اجرای خدمات اندازه گیری در استودیو توسط هر استودیو ارائه می شود.
- 6:نرمافزار افزونهای از Audio Futures, Inc. که تولید محتوای صوتی 360 واقعیت را در ایستگاههای کاری صوتی دیجیتال اصلی امکانپذیر میسازد. کلیک اینجا برای جزئیات
3. هدفون مانیتور “MDR-MV1” که می تواند عملکرد 360VME را به حداکثر برساند
“از سال 2019 استودیو 6 در Gold Diggers Sound به عنوان یک محیط صوتی فراگیر 360 Reality Audio مجهز شده است.” Simon Horrocks، مدیر استودیو Gold Diggers Sound گفت. “ما صدها رکورد 360 Reality Audio را میکس کرده ایم و مستقیماً با Sony کار کرده ایم تا به معرفی صدای فضایی به صنعت موسیقی کمک کنیم. 360VME به سازندگان بیشتری اجازه می دهد از سال ها تجربه ما بهره مند شوند.”
2. تهیه نرم افزار اختصاصی
شرکت سونی (“سونی”) از راه اندازی سرویس اندازه گیری و نرم افزار اختصاصی خود برای محیط اختلاط مجازی 360 (“360VME”) خبر داد، یک فناوری صدای فضایی که از هدفون برای بازتولید محیط میدان صوتی یک استودیو مرجع با دقت بالا استفاده می کند. با افزایش محتوای صوتی فضایی در موسیقی، فیلم و بازی، محیط مانیتور استودیوهای تولیدی در حال تبدیل شدن به چند کاناله است. به طور معمول، تولید محتوای صوتی فضایی عموماً در استودیوهای مجهز به محیط های چند بلندگو انجام می شد و تعداد استودیوهای سازگار محدود بود. 360VME از سازندگان با بازتولید میدان صوتی یک استودیوی چند کاناله با هدفون پشتیبانی می کند تا بتوانند محتوای صوتی فضایی را تقریباً از هر کجا ایجاد کنند.
با استفاده از سرویس اندازهگیری، سازندگان میتوانند به دقت ویژگیهای شنوایی خود را در استودیو اندازهگیری کنند و دادههای پروفایل 360VME را سفارشیسازی کنند. با استفاده از داده های پروفایل و نرم افزار اختصاصی، هدفون به صورت مجازی محیط میدان صوتی استودیو را بازتولید می کند. این به کاربران امکان می دهد محتوای صوتی فضایی با کیفیت استودیو مانند “360 Reality Audio” تولید کنند1تقریباً در هر مکانی. سونی با سه استودیو تأثیرگذار در ایالات متحده و ژاپن شریک میشود و هر استودیو خدمات اندازهگیری و نرمافزار اختصاصی را در ژوئن آغاز خواهد کرد.2.
علاوه بر این، MDR-MV1 سونی، یک پشت باز3 هدفون مانیتوری که قرار است به تازگی منتشر شود، عملکرد 360VME را به حداکثر میرساند و با استفاده از آنها در کنار هم، سازندگان میتوانند محیط میدان صوتی استودیو را با دقت بالاتری تولید کنند.
- 1:360 Reality Audio از فناوری صدای فضایی مبتنی بر شی سونی برای ارائه یک تجربه موسیقی فراگیر استفاده میکند که دقیقاً مانند حضور در یک کنسرت زنده یا با هنرمند در حال ضبط در استودیو است.
- 2:لطفاً برای تاریخ دقیق شروع با هر استودیو تماس بگیرید.
- 3:ساختاری که از نظر صوتی محفظه را مسدود نمی کند.
1. خدمات اندازه گیری در سه استودیو در ایالات متحده و ژاپن
برای جزئیات بیشتر، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید.

- *لوگوی “Sony”، “SONY” و هر نام محصول، نام خدمات یا نشان لوگوی دیگری که در این بیانیه مطبوعاتی استفاده می شود، علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده شرکت Sony Group یا شرکت های وابسته به آن هستند. سایر نامهای محصول، نام خدمات، نام شرکت یا نشانهای لوگو دارای علائم تجاری و دارای حق چاپ مالکان و/یا مجوز دهندگان مربوطه هستند.