شرکت سونی – استقبال فراتر از ورزش در کسب و کارهای ورزشی سونی

Hawk-Eye و Pulselive با تعهد مشترک برای ارائه بهترین راه حل های رسمی، پخش و دیجیتالی در کلاس به دنیای ورزش، پایه اصلی کسب و کار ورزشی سونی را تشکیل می دهند.

فناوری Beyond Sports در حال حاضر توسط بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت ورزش استفاده می‌شود و بازی NFL Wildcard بسیار موفق و برنده امی ورزشی در سال 2021 و همچنین پخش زنده محبوب NHL Stanley Cup Blocky را تقویت کرده است.

برای شرکای موجود، این یک گام فعال نه تنها به سمت دریافت بهترین داوری در کلاس و فناوری دیجیتال است، بلکه خروجی ای برای قابلیت های منحصر به فرد جمع آوری داده های گروه برای ایجاد ارزش تجاری بیشتر و فرصت های تعامل طرفداران است.

درباره شرکت سونی

ساندر شوتن، مدیر عامل و بنیانگذار Beyond Sports بیانیه هک را تکرار کرد:ما نمی توانیم از پیوستن به کسب و کارهای ورزشی سونی خوشحال باشیم. Hawk-Eye و Pulselive مجموعه‌ای باورنکردنی از محصولات و خدمات را به مشتریان خود در سراسر جهان، در ورزش‌های مختلف و نقاط لمسی کاربر نهایی ارائه می‌دهند، و ما هیجان‌زده هستیم که خود را به این گفتگوها اضافه کنیم.

سایت اینترنتی: چشم شاهین ⎸ توییتر: @hawkeye_view ⎸ اینستاگرام: @hawkeyeinnovations

درباره پالسلیو

Pulselive شریک دیجیتالی پرافتخار برخی از بزرگ‌ترین نام‌های ورزش است که متعهد به ایجاد تجربیاتی است که طرفداران ورزش نمی‌توانند بدون آن زندگی کنند. Pulselive مسئول ایجاد، توسعه و مدیریت پلتفرم های دیجیتال است که هر روز به میلیون ها طرفدار ورزش دسترسی پیدا می کند. چه وب‌سایت رسمی جام جهانی راگبی یا کریکت، ATP Media و پلتفرم‌های OTT باشگاه بارسلونا یا برنامه‌های iOS و اندروید لیگ برتر.

Beyond Sports به دلیل ارائه داده های کلاس جهانی و استفاده از آن داده ها برای ایجاد تجربیات جدید و همهجانبه محتوای ورزشی شهرت باورنکردنی در صنعت ورزش دارد. ما هیجان زده هستیم که به ایجاد وسعت و متمایز بودن قابلیت های خود ادامه دهیم و احساس می کنیم که تخصص ردیابی داده هاوک-آی همراه با تخصص تجسم داده Beyond Sport ترکیبی برنده برای مشتریان ما خواهد بود.

Sony Corporation یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Sony Group Corporation است و مسئولیت تجارت سرگرمی، فناوری و خدمات (ET&S) را بر عهده دارد. سونی با چشم انداز “ادامه ارائه کاندو و انشین به مردم و جامعه در سراسر جهان از طریق پیگیری فناوری و چالش های جدید” محصولات و خدماتی را در زمینه هایی مانند سرگرمی های خانگی و صدا، تصویربرداری و ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد.


  • * هر دو کلمه ژاپنی کاندو به معنای احساس و انشین دارای معانی مختلفی مانند آرامش خاطر، اطمینان، اطمینان و اعتماد است.

درباره Hawk-Eye

تلاش‌های Beyond Sports مبتنی بر پلتفرم است، به این معنی که هر فرمت خروجی قابل تصور، آماده استفاده فوری است، از تلویزیون سنتی گرفته تا هدست‌های واقعیت ترکیبی کاملاً فراگیر، و خود را به عنوان دروازه ورزش (زنده) در Metaverse قرار می‌دهد.

تقویت بنیان اصلی کسب و کار ورزشی سونی

چشم‌انداز ما در Beyond Sports همیشه این بوده است که وضعیت موجود را در مورد داده‌های ورزشی، تجسم داده‌ها و مصرف محتوای ورزشی به چالش بکشیم، و ما به این کار به نفع همه افراد درگیر ادامه خواهیم داد. ما بر این باوریم که می‌توانیم این فرآیند را در کنار کسب‌وکارهای موجود تسریع کنیم تا از پتانسیل ترکیبی به طور کامل استفاده کنیم و نیازهای نسل جدید طرفداران ورزش را برآورده کنیم.

فراتر از ورزش – از داده تا تعامل دیجیتال

Beyond Sports تجارت خود را در کنار Hawk-Eye و Pulselive به عنوان بخشی از تجارت ورزشی سونی هدایت خواهد کرد. اضافه شدن Beyond Sports به این گروه یک رکن کلیدی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان سونی در زمینه داده های ورزشی و فضای فناوری است.

Beyond Sports یک شرکت تحلیل و تجسم داده مبتنی بر هوش مصنوعی است که روش جدیدی برای تجربه ورزش ارائه می دهد. پلتفرم تجسم برنده جایزه امی ما راه حل های تعامل ورزش دیجیتال بلادرنگ را برای لیگ ها، پخش کنندگان، برندها و در نهایت مصرف کنندگان امکان پذیر می کند. ما محتوای ورزشی هرگز دیده نشده را ارائه می دهیم که از رسانه های سنتی تا Metaverse پخش می شود.
Beyond Sports یکی از مشاغل ورزشی سونی است که هدف آن نوآوری در صنعت از طریق داده و سرگرمی است.

فراتر از ورزش

هیروشی کاوانو، مدیر اجرایی شرکت، معاون اجرایی شرکت سونی اظهار داشت:ما مطمئن هستیم که خرید Beyond Sports کسب‌وکار ورزشی ما را برای تحقق بخشیدن به سرگرمی‌های ورزشی جدید که به دنیاهای زنده و مجازی متصل می‌شوند، بیشتر تقویت خواهد کرد. با به حداکثر رساندن فناوری و تخصص Beyond Sports، هدف ما ایجاد تجربیات سرگرمی ورزشی جدید است که قدرت و احساسات ورزش را باز می کند.

سایت اینترنتی: نبض دار ⎸ توییتر: @pulselive ⎸ اینستاگرام: @teampulselive

درباره فراتر از ورزش

افزودن Beyond Sports به خانواده به معنای گامی نزدیک‌تر برای گروه به یک مشارکت کامل برای دارندگان حقوق ورزشی است. به نظر می‌رسد Hawk-Eye و Pulselive به روش‌های معنی‌داری رشد می‌کنند که نیازهای متغیر مشتری را برطرف می‌کند، و ما احساس کردیم که Beyond Sports مناسب است.

سایت اینترنتی: فراتر از ورزش ⎸ اینستاگرام: @beyondsports ⎸ TikTok: @lifeofblocky


منبع: https://www.sony.net/corporate/information/news/202211/22-1107E/

پردازش بینایی، بازپخش ویدیو و فناوری‌های گرافیکی خلاقانه Hawk-Eye باعث می‌شود ورزش منصفانه‌تر، ایمن‌تر، جذاب‌تر و آگاه‌تر شود. نوآوری های ما دائماً چهره داوری ورزش، تولید، مدیریت محتوا، مشارکت طرفداران در هر رشته ورزشی را تغییر می دهد.

توکیو، ژاپن / بیسینستوک، بریتانیا (7 نوامبر 2022) – شرکت سونی (“سونی”) اعلام کرد که سونی در حال بازسازی سازمان تجاری ورزشی خود پس از خرید اخیراً تکمیل شده است و از Beyond Sports در تجارت ورزشی شرکت سونی استقبال کرد.

تیم Beyond Sports یک لایه اضافی از تخصص داده را برای گروه به ارمغان می آورد، به خصوص زمانی که صحبت از علوم حرکتی انسانی و برنامه های مدولار و در عین حال مقیاس پذیر می شود. موتور اختصاصی آن تلاش‌های جمعی را برای ایجاد تجسم‌های سه بعدی و برنامه‌های کاربردی در دسترس دارندگان حقوق و طرفداران سرعت می‌بخشد.

روفوس هک، مدیر عامل Hawk-Eye & Pulselive اظهار داشت:ما خوشحالیم که از Beyond Sports استقبال می کنیم زیرا تجارت ورزشی سونی را بیشتر تقویت می کنیم. ما احساس می‌کنیم که تلفیق قابلیت‌های منحصر به فرد Beyond Sports در کنار کسب‌وکارهای باورنکردنی Hawk-Eye و Pulselive واقعاً جاه‌طلبی ما را برای شریکی استراتژیک برای بزرگترین لیگ‌های ورزشی جهان افزایش می‌دهد.

از سال 2001، نوآوری‌های Hawk-Eye در خط مقدم اجرای فن‌آوری ارتقای برنامه‌های ورزشی و پخش قرار داشته است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida