شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش-فرش شادرخ

شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش-فرش شادرخ

فرش‌ها انوع مختلفی دارند و با توجه به جنس، نوع بافت و تعداد رنگ‌های به کار رفته در نقشه و طرح ‌آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی فروش اقساطی فرش ارائه می‌شوند. همانطور که گفتیم قیمت‌های بالا در برخی مواقع موجب شده تا خیلی از افراد برای خرید فرش با مشکل مواجه شوند و به دنبال راه‌کار جایگزین باشند. امروزه مراکز و فروشگاه‌های زیادی هستند که فرش‌ها را به صورت قسطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و معمولا هر یک از فروشگاه‌ها تسهیلات و شرایط مختلفی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

  • فروشگاه اینترنتی تک فرش خرید فرش را برای هر صاحب خانه‌ای آسان‌تر کرده است.
  • شهرفرش از سال 1392 فعالیت خود را به صورت جدی در زمینه فروش انواع فرش ماشینی، دستباف، کلاسیک، فرش کودک و تابلو فرش آغاز کرده است.
  • پس از اینکه نتیجه اعتبارسنجی شما از سابقه فعالیت بانکی دریافت شد، درصورت نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی، تصویر مدارک‌تان را بارگذاری کنید.
اگر هنوز مطمئن نیستید که چه مدل، طرح و رنگ فرشی برای خانه شما مناسب به‌نظر می‌رسد، بهترین راه استفاده از برنامه‌های شبیه‌ساز چیدمان دکوراسیون با فرش است. با یک جستجوی کوتاه کلی برنامه‌های چیدمان مجازی و انتخاب فرش پیدا می‌کنید. با به کاربردن این برنامه‌ها و تست رنگ‌های مختلف فرش در خانه احتمال انتخاب بهترین فرش برای دکوراسیون و مناسب فضای خانه شما بیشتر خواهد بود. پس از خرید فرش ماشین اقساطی در قرعه کشی های فصلی نیز شرکت داده خواهید شد. این طرح مخصوص خرید اقساطی فرش برایبازنشستگانو مستمری بگیران تامین اجتماعی و کلیه حقوق بگیران بانک رفاه می باشد. عزیزانی که در شهر ایلام زندگی میکنند می توانند از سه طریق خرید اقساطی با چک و بدون سود که از طریق خود مجموعه انجام می شود، خرید از طریق بانک مهر با کالا کارت، خرید از طریق سایت لندو خرید اقساطی فرش را انجام دهند.

فرش طرح پارمیس کد 3317

برخی تعداد اقساط از پیش مشخص شده‌ای دارند و بعضی با توجه به توان پرداخت مشتری تعداد قسطها را تعیین می کنند. شرایط خرید اقساطی فرش فرش افرند بدون سود و بهره بوده و شما عزیزان، همان قیمت خرید نقدی را به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت پرداخت می‌نمائید. در کنار خرید اینترنتی امکان خرید حضوری از طریق نمایندگی های فرش شادرخ در اصفهان، شیراز، شهرضا، مشهد، بوشهر، اربیل و پیرانشهر هم برای طرفداران فرش ماشینی کاشان فراهم آمده است. در شهر کاشان هم با روی گشاده میزبان شما هستیم و در صورت تمایل می‌توانید خرید حضوری هم داشته باشید.

جنس نخ خاب فرش ها 100% آکریلیک هیت ست شده الیاف بایر آلمان می باشد. بیش از ۲۰ طرح اختصاصی توسط طراحان حرفه ای ما با تنوع رنگ بالا تولید شده که شما می توانید در دکوراسیون های مختلف به خوبی از آن ها استفاده کنید. اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود. میزان و زمان پرداخت را در صفحه‌ی مربوط به درخواست وام انتخاب کنید. ۴- حساب هایی که دارای چک برگشتی باشند تحت هیچ شرایطی قابل قبول نمی باشند.

خرید اقساطی فرش از مجموعه شهرفرش، بزرگترین فروشگاه تخصصی در ایران

ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال می کنیم و کافی است پیش فاکتور رو پرینت بگیرید و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگیتون مراجعه و پس از تکمیل کارهای بانکی تصویر پیش فاکتور تایید شده در بانک را ارسال کنید. یکی از راهکارهای جذابی است که دکترفرش برای خرید فرش درنظر گرفته است، خرید اقساطی فرش بدون چک است. در این طرح بسته به میزان مبلغ فاکتور، مبلغی را که کارشناسان ما آن را تعیین می کند به عنوان پیش پرداخت، میپردازید و الباقی را باز هم بسته به میزان مبلغ باقیمانده برای شما قسط بندی و مبلغ اقساط تعیین می شود. همانطور که در عنوان نیز مطرح شد این طرح برای شما بدون بهره و سود می باشد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida