سینما خانگی دیدنگار | sonymag

باندها را در حالت تست صدا (منوی صوتی دستگاه -گزینه تنظیم بلندگو) چک کنید. در دستگاه در حالت تست صدا (منوی صوتی دستگاه-گزینه تنظیم بلندگو) باندها را چک کنید. و اخرین دسته‌‌بندی این مجموعه Separates ها می‌باشند یعنی سیستمهایی که در آنها می‌توانید به جای رسیور از پری‌آمپلیفایر و پاور آمپلی فایرها استفاده کنید. اگر خود را یک گیمر حرفه ای می‌دانید بهتر است بدانید که یک مزیت هیجان انگیز ساندبار قابلیت اتصال به دستگاه پلی‌استیشن و یا ایکس‌باکس است.

http://arya-seo.ir

سینما خانگی می‌تواند تجربه بسیار متفاوتی را از تماشای یک فیلم به شما بدهد. با چیدمان صحیح این اسپیکرها، می‌توانید منزل خود را به یک سینمای کوچک شخصی تبدیل کنید. به‌ویژه در شرایط امروزی که بخاطر شیوع ویروس کرونا رفتن به سینما عملی پرخطر محسوب می‌شود، می‌توانید با تهیه‌ی یک سینما خانگی، هم از تماشای فیلم‌های روز ایران و جهان لذت ببرید و هم امنیت و سلامت خود و خانواده‌تان را تامین کنید. مرکز تعمیرات سونی سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات سونی آغاز کرده است.

سینما خانواده و ساند بار

اگر اتصال از نوع بی سیم (بلوتوث) است، جفت شدن درست بلندگو و بخش مرکزی را بررسی کنید. دقت کنید در نسخه های قدیمی حداکثر فاصله مجاز بین بلندگو و بخش مرکزی 4 متر و در نسخه های بلوتوث جدید این فاصله 10 متر است. اما اگر اتصالات صحیح است، امکان بروز ایراد در تنظیمات وجود دارد.

  • هر چهار اسپیكر 2 ساب‌ووفر برای بهبود صدای بم/ دوپس دوپس، در دو ستون-باند قرار داده شده‌اند؛ كاربر نمی‌تواند آن‌ها را دور تا دورِ سالن بچیند.
  • در مرحله‌ی اول باید میزان بودجه‌ی خود را مشخص کرده و بر طبق آن برند مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • علاوه بر این‌ها می‌توان به ال‌جی LG، ساندبارهای سامسونگ Samsung و پاناسونیك Panasonic اشاره‌ای داشت.
  • مثل نور لامپ هالوژن.کنترل دستگاه را از چنین مکان‌هایی دور نمایید.
  • خرابی پورت ها، مدار اصلی دستگاه و یا مدار گیرنده های بلندگوها، مشکل در کابل های انتقال صدا و … از دلایل سخت افزاری بروز مشکلات صدای سینمای خانگی ال جی است.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد. دستگاه چند کد نمایش می‌دهد و مجله خبری محصولات سونی بر روی کد 3 صدا قطع می‌شود و نمی‌توان ادامه‌ی دیسک را مشاهده نمود. برای این منظور لازم است ورودی و خروجی‌ها دقیق متصل شود و سپس در تلویزیون ورودی مورد نظر انتخاب شود.

نمایندگی تعمیر سیستم صوتی ال جی در مشهد

توان خروجی این محصول ۱۰۰۰ وات است که با توجه به تعداد اسپیکرهایی که دارد بسیار منطقی و مناسب است. از دیگر امکانات این این سینما خانواده ال جی می توان به قابلیت پخش دی وی دی آن اشاره نمود که با استفاده از این امکان محتوای هر نوع دیسکی با بهترین کیفیت صوت و تصویر قابل مشاهده خواهد بود. پس برای تعمیر سیستم صوتی تصویری ال جی نیازی به مراجعه حضوری، حمل دستگاه و بردن آن به مغازه‌های تعمیر غیر مجاز و یا تعمیرکاران محلی متفرقه نیست. فقط کافی‌ست برای تعمیر محصول و رفع مشکل سینما خانگی ال جی خود با ضمانت گلدیران به کارشناسان متخصص ما اطلاع دهید.

– چرا در سیستم صوتی ال جی زیرنویس فیلم روی فلش بریده بریده، برعکس و یا نامفهوم است؟

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida