سینمای خانگی: سیستم‌های سینمای خانگی را بررسی کنید ال جی ایران | sonymag

علاوه بر آن شما به دستگاهی نیاز خواهید داشت که بتواند فرمت صوت فراگیر را پشتیبانی کند. تقریبا تمامی دستگاه‌های دی وی دی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند؛ از این رو جای نگرانی نیست. از جمله محبوب‌ترین آنها می‌توان به ” سیستم‌های فراگیر دالبی دیجیتال “ اشاره کرد. قیمتسینما خانگی هم مثل سایر لوازم الکترونیکی متغیر و در نوسان است.

ساندبار سامسونگ 330 وات مدل HW-Q700A | Q700A

بیشتر ساندبارها امکان اتصال به شبکه‌ی وای‌فای و بلوتوث را دارند. قابلیت سوئیچHDMI هم از دیگر مواردی است که تغییر ورودی صدا را ساده‌تر می‌نماید. و نکته‌ی آخر اینکه سینمای خانگی را بخرید که قابليت‌های آن در محل زندگی شما كاربرد داشته باشد. همانطور که حدس می‌زنید در سیستم 7/1 کاناله تعداد اسپيكرها بيشتر و ساب ووفر آن نیز قوی‌تر است.چنین سیستمی بیشتر مناسب خانه‌های ویلایی و بزرگ می‌باشد تا صدای بسیار بلند آن مزاحم همسایه‌ها نباشد.

  • درنهایت اگر نتوانستید مشکل را برطرف کنید و موارد بالا را اعمال کنید، می‌توانید ثبت درخواست تعمیرات سیستم صوتی ال جی را انجام دهید.
  • وجود نقد و بررسی و مقایسه‌ی مدل های مختلف به شما در انتخاب بهترین و به صرفه ترین گزینه کمک خواهد کرد.
  • می توانید مطابق با سلیقه و نظر خود مناسب ترین برند و مدل را انتخاب کنید.
  • در صورت بروز مشکل مرجع معتبری جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت ندارید.
  • اگر به طور کامل می‌خواهید با مزیت‌های گارانتی آشنا بشوید توصیه ما این است که مقاله وقت آن رسیده با گارانتی آشتی کنیم و تمدید گارانتی چه فایده‌ای برای مشتریان دارد را مطالعه کنید.
حالا دکمه STOP در دستگاه و MUTE را در کنترل به صورت همزمان فشار دهید تا عبارت REMATE روی پنل DVD به نمایش دربیاید. اما اگر Pairing در بعضی از مدل ها انجام نشد، از دکمه ID یا Pairing در پشت دستگاه استفاده کنید و آن را یک بار فشار دهید. یکی دیگر از مشکلاتی که در روندتعمیر سینمای خانگی سامسونگ مورد بررسی قرار گرفته و ترمیم می شود، قطع شدن صدای دستگاه است. قطع شدن صدا به ویژه در بلندگوهای عقب، مشکل نسبتا رایجی است که تقریبا بیشتر کاربران سینمای خانگی با آن مواجه می شوند. جالب است بدانید که این مساله، ایراد نبوده و در واقع نوعی آپشن به شمار می رود.

سیستم صوتی 1200 وات سونی مدل شیک SHAKE-X10D

برای ارتباط با شرکت ال‌جی و یا دیگر شرکت‌های وابسته به ال‌جی لطفا کلیک کنید. با پیشرفت تکنولوژی دیگر استفاده از تلوزیون به تماشای فیلم و سریال محدود نیست و افراد با اهدا … موقعیت مجله خبری محصولات سونی شهر آفتاب در محله آزادگان قم را به همراه آدرس و نظرات کاربران در نقشه نشان ببینید. دوماً ساندبارهای اکتیو برخلاف ساندبارهای پسیو، دارای آمپلی‌فایر داخلیهستند.

http://arya-seo.ir

یکی دیگر از مشکلات شایع در سینمای خانگی که کاربران بسیاری بابت آن ابراز نگرانی می کنند، خاموشی ناگهانی این دسته از دستگاه های دیجیتال است. از این رو آن چه که در رفع اختلالات مرتبط با خاموشی ناگهانی سینما خانگی حائز اهمیت است، عیب یابی صحیح و دقیق تعمیرکار می باشد. امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و عرضه‌ی انواع تلویزیون‌های باریک و مدرن به بازار، شاهد این مسئله هستیم که امکانات صوتی موجود در این تلویزیون‌ها تنها کفاف استفاده‌ی روزانه و تماشای مصاحبه‌های معمول را می‌دهند.

سیستم صوتی 2400 وات سونی MHC-V90DW

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida