سیستم جامع گشت و نگهبانی دژبان | zoomfing

شارژ باتری های دستگاه گشت و نگهبانی همانند گوشیهای تلفن همراه توسط برق انجام می گردد و دارای باتری های لیتینیومی قابل تعویض می باشند. مدیریت نیروهای گشت و نگهبانی در هر سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اماکن و بخشهای حساس که نیاز به سرکشی روتین دار دارند بایستی بصورت مداوم حراست شوند هرگونه اهمال در سرکشی این دست از اماکن موجب ضررهای جبران ناپذیر می شود. به طور کلی برای داشتن یک سیستم مدار بسته موثر، شما به یک دوربین، یک مانیتور، یک لنز دوربین، تجهیزات جانبی و یک ذخیره ساز تحت شبکه که امکان ذخیره و پردازش داده های ویدئویی را فراهم آورد، نیاز دارید. همه این تجهیزات برای حراست از محدوده های بزرگ بایستی چندین برابر شوند تا بتوانند امنیت کل محدوده را تامین کنند.

دستگاه گشت و نگهبانی مدلMD-P501

این سیستم مجموعه از اتوماسیون سخت افزاری و نرم افزاری است که بخش سخت افزاری آن دستگاه گشت زنی و تگ می باشد .تگ ها بروی نقاط مورد بازرسی قرار گرفته و در بازه های زمانی مشخص شده توسط نگهبان مورد بازرسی و شناسایی قرار می گیرند . از موارد کاربرد این سیستم در سیستم های انبار داری ،سازمانها ، مناطق نظامی –حفاظتی و … مهم‌ترین چالش در سیستم گشت زنی حراست این است که چطور می‌توان مطمئن شد که نگهبان یا نگهبانان مورد نظر، به طور مداوم از به همه مناطق مورد نظر سرکشی می‌کنند.به کاگیری واحد حراست (نگهبانی) یکی از بخش‌های مهم برای حفظ امنیت در اماکن مختلف است.

علاوه بر ان با داشتن LED و Beeper برای اعلان وضعیت دستگاه شامل ثبت موفق، پر بودن حافظه دستگاه، نیاز به کالیبره شدن ساعت شدن ساعت دستگاه و اخطار تعویض باطری شما را مطلع می سایت zoomfing سازد. ما همواره پیش از فروش دستگاه گشت و نگهبانی، همواره از مشتریان خود می خواهیم که این مشخصات را با سایر دستگاه های موجود در بازار مقایسه کرده و سپس تصمیم به خرید بگیرند. با استفاده از دستگاه هایی که با نام دستگاه های گشت زنی شناخته می شوند، هر مجموعه می تواند مدیریت بهتری برای کنترل مناطق تحت نگهبانی و همین طور بازرسان خود داشته باشد.

  • اما در هر صورت یک یا چند اپراتور باید دائما درحال رصد تصاویر دریافتی از دوربین باشند.
  • با توجه به شرایط فعلی کشور و ثابت نبودن قیمت ارز، متاسفانه قیمت این دستگاه در بازه های مختلف دچار تغییر می گردد.
  • LED سه رنگ جهت نمایش وضعیت شارژ دستگاه، اعلام خواندن موفق تگ ، تکراری بودن تگ ، ورود نگهبان و غیره.
  • به طور کلی برای داشتن یک سیستم مدار بسته موثر، شما به یک دوربین، یک مانیتور، یک لنز دوربین، تجهیزات جانبی و یک ذخیره ساز تحت شبکه که امکان ذخیره و پردازش داده های ویدئویی را فراهم آورد، نیاز دارید.
سیستم جامع گشت و نگهبانی دژبان | zoomfing

شرکت ژیوان بهترین دستگاه های ساعت زنی نگهبانی را به بازار ارائه کرده است. این دستگاه ها نه تنها از بسیاری از دستگاه های موجود در بازار بهتر بوده؛ بلکه در بسیاری از زمینه ها کارایی بهتری نسبت به آن ها دارد. در حین نگهبانی و گشت زدن، نگهبان محوطه موظف است در زمان گشت زنی به مناطق سر بزند. در واقع مسیری برای گشت زنی وجود که می باید برای حراست مورد بازرسی نگهبانان قرار بگیرد. همانطور که گفتیم؛ دستگاه گشت و نگهبانی یک دستگاه سیار است و قطعا در محیط‌های بیرونی و فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه گشت و نگهبانی ST-Guard” لغو پاسخ

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida