سونی «For The Music» را راه‌اندازی می‌کند، یک پلت‌فرم جدید برند صوتی که دیدگاه سازنده را در اولویت قرار می‌دهد

نیویورک، 24 ژوئیه 2023 /PRNewswire/ — به عنوان پلتفرم برجسته برای آزادی خلاق، شرکت سونی امروز پلتفرم و کمپین برند جدید خود “For The Music” را برای محصولات و خدمات صوتی برتر خود معرفی کرد.

سونی در ویدیوی راه اندازی کمپین هیجان انگیز، سوپراستار جهانی میگل را به اوج جدیدی می برد

سونی موزیک اینترتینمنت و هنرمند برنده جایزه گرمی میگل اولین هنرمندی خواهد بود که “For The Music” با نام تجاری و کمپین هایی برای هدفون WF-1000XM5 و بلندگوهای بی سیم سری X پشتیبانی می کند. برای تماشا در دسترس است اینجاویدئوی راه اندازی کمپین که توسط لیام مک ری کارگردانی شده است، میگل را در حال بالا رفتن از یک آسمان خراش قبل از شکستن دیوارهای شیشه ای ساختمان نشان می دهد، مفهومی که به طور کامل توسط میگل توسعه یافته و با صدای سونی زنده شده است. این ویدیو که نماد دوره بعدی او در موسیقی است، همچنین هدف سونی برای حمایت از سازندگانی مانند میگل را نشان می دهد، زیرا آنها به دنبال شکستن موانع خلاقانه و ارتباط مستقیم با طرفداران هستند.

درباره سونی
Sony Corporation یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Sony Group Corporation است و مسئولیت تجارت سرگرمی، فناوری و خدمات (ET&S) را بر عهده دارد. با چشم انداز “ادامه تحویل کاندو و انشین

به عنوان بخشی از راه‌اندازی کمپین، سونی و میگل در هدایای مختلف، تجربیات VIP و قرعه‌کشی‌ها شریک می‌شوند تا بیشتر طرفداران را با هنرمندان مورد علاقه‌شان ارتباط دهند، از جمله قرعه‌کشی برای 5 برنده خوش‌شانس که به عنوان مهمان VIP در آلبوم آینده میگل و جشن راه‌اندازی کمپین «For the Music» در لس‌آنجلس، کالیفرنیا می‌آیند. برای ورود مراجعه کنید forthemusic.electronics.sony.com.

از تهیه کننده ای که رنگی می شنود تا ترانه سرایی که به ملودی فکر می کند، سونی «برای موسیقی» است. این پلتفرم فضایی اختصاصی برای مکالمات و تبادلات ارائه می‌کند، با هدف ایجاد تجربه‌های موسیقی معتبر با حمایت از دید سازنده در مورد همه چیز. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم For the Music Brand، لطفاً مراجعه کنید forthemusic.electronics.sony.com.

میگل می گوید: «هیچ چیز مانند احساس اعتماد و اعتقاد کامل به چیزی نیست، وقتی ایده ای به این دیوانگی دارید. “من از آنچه با “For The Music” ساخته ایم خوشحالم و نمی توانم صبر کنم تا آن را با همه به اشتراک بگذارم.”

“For The Music” درباره قرار دادن بینش سازنده بر همه چیز به نفع طرفداران موسیقی است. هدف ما این است که به هنرمندان کمک کنیم تا معتبرترین و غنی‌ترین تجربه‌های موسیقی را از ابتدا تا انتها به طرفداران خود ارائه دهند. چه از طریق محصولات مورد استفاده برای ایجاد موسیقی (در استودیو یا در خانه) به محصولاتی که مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنند تا از موسیقی لذت ببرند و تبدیل شدن به موسیقی به عنوان یک هنرمند خلاق است. جوردی فرید، رئیس توسعه برند و تجارت + بازاریابی و استراتژی شریک، تجارت سرگرمی شخصی در شرکت سونی آمریکا می‌گوید. “با راه اندازی این کمپین، ما هیجان زده هستیم که میگل را در تبدیل یک مفهوم مستقیماً از تصوراتش به واقعیت حمایت می کنیم.”

برای بیش از 70 سال، سونی رابطه متعهدانه‌ای با سازندگان در زمینه تولید موسیقی برقرار کرده است و همواره پلی است که سازندگان و مصرف‌کنندگان را با محصولات صوتی خود به هم متصل می‌کند و تجربیات موسیقی معتبر را در سراسر جهان ارائه می‌دهد. سونی در حال ساخت این میراث با قرار دادن دیدگاه خالق به عنوان ابزاری برای ارائه فراگیرترین تجربیات موسیقی به هنرمندان و طرفداران است و اخیراً با هنرمندان مختلف Sony Music از جمله SZA، Khalid، Tate McRae و غیره همکاری کرده است تا دیدگاه‌های خلاقانه را زنده کند.

به مردم و جامعه در سراسر جهان از طریق پیگیری فناوری و چالش‌های جدید،” سونی محصولات و خدماتی را در زمینه‌هایی مانند سرگرمی خانگی و صدا، تصویربرداری و ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد.

پلتفرم برند صوتی «For The Music» سونی، همکاری تمام عیار با هنرمندان را از خلق تا مصرف موسیقی تقویت می کند. مهم‌تر از همه، «For The Music» از توسعه هنرمندان حمایت می‌کند، از تلاش‌های خلاقانه از جمله محتوای تخصصی، فعال‌سازی، تجربیات و موارد دیگر حمایت می‌کند، همه به نفع طرفداران موسیقی است. علاوه بر این، این پلتفرم دسترسی هنرمندان و ورودی به محصولات حرفه‌ای (هدفون و میکروفون حرفه‌ای) و ابزارها (مانند 360 صدای واقعی و محیط اختلاط مجازی 360) را تسهیل می‌کند تا رویکردهای تولید محتوا را بهبود بخشد و تجربه شنیداری را برای طرفداران از طریق محصولات مصرف‌کننده (مانند هدفون، بلندگوهای بی‌سیم) افزایش دهد.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید: * هر دو کلمه ژاپنی، گذشته از به معنی احساس و انشین

دارای معانی مختلفی مانند آرامش خاطر، اطمینان خاطر، اطمینان و اعتماد است.


منبع: https://www.sony.com/content/sony/en/en_us/SCA/company-news/press-releases/sony-corporation-of-america/2023/sony-research-award-program-to-start-accepting-submissions-focused-on-emerging-and-innovative-technological-development/sony-launches–for-the-music—a-new-audio-brand-platform-puttin.htmlتصاویر موجود را فشار دهید اینجا با حسن نیت از سونی

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida