سونی هدفون‌های جدید LinkBuds را معرفی کرد، پشتیبانی از چند نقطه برای کل سری

سونی مانند بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر با معرفی محصولات سازگار با محیط زیست در تلاش است سبز شود. امروز اعلامیه این محصولات و تأثیر آنها بر جهان را برجسته می کند.

Sony LinkBuds S Earth Blue

اگر هر یک از مدل های قبلی LinkBuds را خریداری کرده اید، از قبل می دانید که کل سری با بسته بندی بدون پلاستیک عرضه می شود، در حالی که خود هدفون از مواد بازیافتی از قطعات خودرو ساخته شده است.Sony LinkBuds S Earth Blue - سونی هدفون های جدید LinkBuds را معرفی کرد، پشتیبانی چند نقطه ای برای کل سری

در نهایت، سونی تأیید کرد که اتصال چند نقطه‌ای را برای همه فراهم می‌کند هدفون های LinkBuds و LinkBuds S. اینها تا ماه نوامبر به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند که عملکرد اتصال چند نقطه‌ای را فعال می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد همزمان به دو دستگاه متصل شوند. هدفون WF-1000XM4 در زمستان امسال نیز عملکرد مشابهی خواهد داشت.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-linkbuds-s-microsoft-teams-multipoint-support_id143322

نسخه LinkBuds S Earth Blue با قیمت 200 دلار در اواخر ماه اکتبر در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، در حالی که LinkBuds UC در زمستان 2022 و قیمت آن 250 دلار خواهد بود.

پس از عرضه نسخه سفید، مشکی و رنگی اکرو LinkBuds S که از ماه می 2022 در دسترس است، سونی رنگ شیک جدیدی به نام آبی زمینی را معرفی کرد که با استفاده از مواد بطری آب بازیافتی ایجاد شده است.

این تأثیر بصری عمده ای روی محصول دارد که منجر به ایجاد یک الگوی مرمری می شود که از رندرهای مطبوعاتی منتشر شده کاملاً واضح است. به گفته سونی، اینها “در پی بیان طراحی جدید با هدف گسترش استفاده بالقوه از مواد بازیافتی” توسعه یافته اند.