سونی معرفی محصول جدید Xperia را در 26 اکتبر منتشر کرد

سونی اعلام کرده است که یک پخش زنده محصول جدید Xperia برای 26 اکتبر برنامه ریزی شده است. این رویداد قابل تماشا است کانال یوتیوب سونی اکسپریا و در ساعت 12 بعد از ظهر JST در 26 اکتبر (4 صبح در انگلستان، 5 صبح در سرزمین اصلی اروپا) معادل 25 اکتبر 23 به وقت شرقی در ایالات متحده برگزار می شود.

هیچ اشاره ای در مورد آنچه سونی می تواند در اینجا مزاحم باشد وجود ندارد. سونی تمام گوشی‌های هوشمند مورد انتظار خود را که معمولاً در سال روانه بازار می‌کند، یعنی Xperia 1 III، 5III و 10 III منتشر کرده است. با توجه به کندی مسیر خرده فروشی برخی از این گوشی ها به دلیل کمبود عرضه/تراشه، تعجب آور است که شاهد معرفی یک پرچمدار جدید باشیم.




منبع: https://www.xperiablog.net/2021/10/12/sony-teases-new-xperia-product-announcement-on-26-october/

به همین ترتیب، ما مطمئن نیستیم که چرا سونی یک رویداد جدید را چند هفته زودتر از قبل اعلام می کند، اگر فقط یک گوشی ارزان قیمت/میان رده باشد. بنابراین این به چیزی معنادار اشاره می کند. اینکه آیا اصلاً تلفن است یا خیر نیز جای بحث دارد. ما شیفته این هستیم که ببینیم سونی چه چیزی در انبار دارد. بهترین حدس شما چیست؟

لطفا مشترک شوید #سونی اکسپریا YouTube برای دیدن اعلامیه هیجان انگیز ما در 26 اکتبر 2021، ساعت 12:00 JST / 25 اکتبر 2021، ساعت 23:00 EDT#سونی #Xperia #سونی اکسپریا #اطلاعیه محصول

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida