سونی عرضه اندروید 13 خود را به بخش میان رده ارائه می کند

اگر سونی همه ما را غافلگیر نکند و ویژگی های اندروید 13 را به Xperia 10 II عرضه شده در سال 2020 بیاورد، احتمالاً می توان تصور کرد که Xperia 10 IV تا چند سال دیگر به اندروید 15 نخواهد رفت.

اما اندروید 13 باید به سال 2021 گسترش یابد Xperia 10 III در چند هفته آینده، وضعیت سونی را به عنوان یک نرم‌افزار میان‌وزن پشتیبانی می‌کند. ما یک یا دو سطح صحبت می کنیم پایین تر از سامسونگ اما حداقل یک کلاس بالاتر امثال موتورولا


منبع: https://www.phonearena.com/news/Sony-takes-its-Android-13-rollout-to-the-mid-range-segment_id144952

علاوه بر فروش برخی از بهترین گوشی های رده بالا که امروزه تقریباً هیچ کس به نظر نمی رسد آنها را بخرد، سونی همچنین میان‌رده‌های اندرویدی بسیار مناسبی تولید می‌کند که به طور قطعی در زیر نظر اکثر شکارچیان ارزان قیمت پرواز می‌کنند.

این جدیدترین نسخه اندروید 13 به سرعت باید از آسیای جنوب شرقی به همه بازارهایی که در سال 2022 منتشر شد گسترش یابد. Sony Xperia 10 IV موجود است که متاسفانه شامل ایالات متحده نمی شود.
اگر می‌خواهید نسخه «بین‌المللی» GSM-فقط 5G بدون گارانتی معتبر ایالات متحده را انتخاب کنید، آمازون می‌تواند شما را با آن (از طریق فروشنده شخص ثالث) با قیمت نسبتاً معقول مرتبط کند، و شما می‌توانید انتظار می رود اندروید 13 در آینده بسیار نزدیک با وصله های امنیتی دسامبر 2022 به دستگاه مذکور ارائه شود.

با توجه به سن کمی که دارد، این میان رده 6 اینچی مجهز به اسنپدراگون 695 با صفحه نمایش OLED بسیار بلند و عمر باتری فوق العاده، طبیعتاً پس از عرضه تجاری در اندروید 12، حداقل یک ارتقاء سیستم عامل اصلی دیگر را دریافت خواهد کرد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida