سونی تحقیقات سونی را برای انجام تحقیقات مخرب بی سابقه در حسگری، هوش مصنوعی و فضاهای مجازی دیجیتال ایجاد می کند – هوش مصنوعی سونی

هدف سونی پر کردن جهان با احساسات، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری است، و برای تحقق این دیدگاه، ما باید به نوآوری و ایجاد فناوری‌هایی ادامه دهیم که تبدیل سونی به یک شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی و داده‌ها را تسریع کند و از سونی حمایت کند. کیتانو گفت. ایجاد تحقیقات سونی از این تلاش از طریق تحقیق و توسعه در حوزه‌هایی از جمله حسگر، هوش مصنوعی و فضاهای مجازی دیجیتال پشتیبانی می‌کند که نقشی محوری در گسترش تجارت سونی در آینده خواهد داشت.

Sony Research به سرپرستی هیرواکی کیتانو، معاون ارشد اجرایی فعلی و مدیر ارشد فناوری شرکت سونی گروپ، در سطح جهانی با پروژه‌ها و شرکای سراسر جهان فعالیت خواهد کرد.

سونی ریسرچ در آغاز به کار خود بر حوزه‌های حسگری، هوش مصنوعی و فضاهای مجازی تمرکز خواهد کرد. هوش مصنوعی سونی، که در سال 2020 تأسیس شد، بخشی از تحقیقات سونی خواهد بود و تحقیقات سونی بر اساس موفقیت هوش مصنوعی سونی استوار خواهد شد و دامنه خود را برای در بر گرفتن زمینه های تحقیقاتی بیشتر و چالش های بزرگتر در آینده گسترش خواهد داد.

تماس رسانه ای:
ارتباطات شرکتی

سازمان جدید ساختار تحقیق و توسعه را تقویت کرده و از تبدیل سونی به یک شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی و داده‌محور پشتیبانی می‌کند

لیزا جفارت
Lisa.gephardt@sony.com
یا
Partner-sonyai-pr@sony.com


منبع: https://www.ai.sony/articles/sonyai019/درباره تحقیقات سونی
شرکت تحقیقاتی سونی در آوریل 2023 به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت سونی گروپ با مأموریت “پیشگام در آینده خلقت” تأسیس شد. برای دستیابی به این هدف، Sony Research تحقیق و توسعه فناوری‌های مخرب بی‌سابقه‌ای را انجام خواهد داد که هدف آن توانمندسازی سازندگان در سراسر جهان برای به حداکثر رساندن خلاقیت، ارزش IP و تعامل طرفداران است. تحقیقات سونی که در سطح جهانی با شرکای خود در سراسر جهان فعالیت می‌کند، در ابتدا بر حوزه‌های تحقیقاتی حسگر، هوش مصنوعی و فضاهای مجازی تمرکز خواهد کرد و برنامه‌هایی برای احاطه کردن حوزه‌ها و چالش‌های تحقیقاتی بیشتری در آینده دارد. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید

توکیو، ژاپن – 3 آوریل 2023 – شرکت سونی گروه (“سونی”) امروز تاسیس یک شرکت تحقیقاتی سونی، به عنوان یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت سونی گروپ با مأموریت “پیشگام در آینده خلقت”. همانطور که در جلسه توجیهی استراتژی تحقیق و توسعه در دسامبر 2022 اعلام شد، Sony Research تحقیق و توسعه فناوری‌های مخرب بی‌سابقه‌ای را انجام خواهد داد که هدف آن توانمندسازی سازندگان در سراسر جهان برای به حداکثر رساندن خلاقیت، ارزش IP و تعامل طرفداران است. Sony Research سازندگان را به بزرگ‌ترین معنای ممکن تعریف می‌کند و فناوری خود را برای توانمندسازی خلقی که می‌تواند کمک‌های اساسی اجتماعی داشته باشد، در نظر می‌گیرد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida