سونی تاریخ دقیق رونمایی از Xperia 1 V را اعلام کرد

سونی به تازگی یک تریلر ویدیویی از گوشی برتر بعدی خود منتشر کرده است. Sony Xperia 1 V در روز پنجشنبه، 11 می ساعت 13 به وقت ژاپن که اتفاقا ساعت 12 نیمه شب در ساحل شرقی ایالات متحده است، رونمایی خواهد شد. با صدای رباتیک شروع می شود که به ما می گوید که ONE بعدی برای خلاقیت شما می آید. مردی را می بینیم که از کوهی غروب خورشید را تماشا می کند.

یک تصویر ظاهرا از گوشی یک ماژول دوربین اصلاح شده در پشت تلفن را نشان می دهد که سنسورهای سه بعدی زمان پرواز و رنگ RGB از بین رفته است. Tipster ZACKBUKS تصویر را به اشتراک گذاشت و گفت که فناوری ردیابی فوکوس هوش مصنوعی حسگر ToF را جبران می کند. تصویر نشان‌دهنده برند اپتیک زایس در ماژول است و حسگرهای جدیدی برای دوربین‌های اولیه و فوق عریض انتظار می‌رود. به نظر می رسد رندر دیگری که توسط OnLeaks و Green Smartphones ایجاد شده است، دومین از دست دادن حسگرهای رنگی ToF و RGB باشد.

افزایش سرعت شارژ 30 واتی (سیمی) ممکن است هدیه خوبی برای طرفداران سونی باشد زیرا در عصر حاضر، 30 وات به معنای انتظار طولانی مدت برای شارژ کامل باتری گوشی است.

اگر به Xperia 1 V علاقه‌مندید، 11 مه را در تقویم خود دور بزنید و همین‌جا به بررسی ادامه دهید.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-introduces-next-xperia-one-may-11_id147180رندر سونی اکسپریا IV

در مورد دوربین ها، شایعه شده است که Xperia 1 V دارای سنسور تصویر یک اینچی IMX989 خود سونی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم متغیر است. در مورد فضای ذخیره سازی، به احتمال زیاد سونی به پیکربندی های 256 و 512 گیگابایتی ادامه خواهد داد. این گوشی باید به 12 گیگابایت رم مجهز شود و شاید جفت حافظه رم 16 گیگابایتی/1 ترابایتی در حال کار باشد. در زیر کاپوت، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 را خواهید دید که دستگاه را هدایت می کند.