سونی به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای Camera Remote SDK اعلام کرد و عملکردهای پیشرفته‌تری را برای برنامه‌های Inspection و Drone اضافه کرد.

Camera Remote SDK را می توان برای کنترل چندین دوربین در محدوده دوربین سونی از جمله دوربین های Cinema Line جدید اضافه شده با لیست کامل استفاده کرد. دوربین های سازگار در اینجا موجود است.

سازگاری جدید با FX6 کنترل اساسی را ارائه می دهد3 پشتیبانی شده توسط مرورگر موبایل محتوا و اجازه می دهد تا پنج واحد4 به صورت موازی کنترل شود.

همگام‌سازی GPS پهپاد جدید با عملکرد انتقال اطلاعات مکان، امکان پیوند اطلاعات GPS را به تصاویر ساکن در زمان واقعی با دقت بالا فراهم می‌کند. این کار با ارسال “ImageID” انجام می شود2 از SDK.

جزئیات بیشتر را می توان در آدرس زیر یافت: https://pro.sony/ue_US/camera-remote-sdk.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-announces-new-updates-to-camera-remote-sdk-adding-enhanced-functionality-for-inspection-and-drone-applications/

تنظیمات منوی عملیاتی جدید، از جمله تنظیمات بازنشانی/ذخیره، گردش‌های کاری روان و کارآمد را فراهم می‌کند، به‌ویژه زمانی که چندین عکس پشت سر هم مورد نیاز است.

نسخه 1.06 Camera Remote SDK که از امروز به صورت رایگان برای دانلود در دسترس است، ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد که به ویژه در زمینه های بازرسی و تولید چند دوربین مهم هستند.

یانگ چنگ، معاون راه‌حل‌های تصویربرداری، شرکت Sony Electronics گفت: «ما کاملاً متعهد به ارتقای تجربه SDK و حفظ یک سیاست باز برای شرکا هستیم تا راه‌های جدید و متفاوتی برای بهره‌مندی از فناوری‌های دوربین پیشرو در صنعت ما بیابند.» از تمام نوآوری‌هایی که تا به امروز از سوی توسعه‌دهندگان دیده‌ایم هیجان‌زده شده‌ایم و برای ادامه ساختن این حرکت قوی هیجان‌زده هستیم.».

Camera Remote SDK به کاربران این امکان را می دهد که دوربین های سونی را از راه دور از رایانه کنترل کنند، این شامل تغییر تنظیمات دوربین، رها کردن شاتر از راه دور و نظارت بر نمای زنده است. با استفاده از این SDK، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌توانند برنامه‌های کاربردی سفارشی متناسب با نیازهای تجاری طراحی کنند و تجهیزات حرفه‌ای سونی را برای سیستم‌های دوربین‌های سرعت و پهپاد با اندازه حیاتی، و همچنین سایر عملکردهای پزشکی، آموزشی، دولتی و تجارت الکترونیک یکپارچه کنند.

درباره دوربین SDK از راه دور

سن دیگو، کالیفرنیا – 12 اکتبر 2022 – شرکت Sony Electronics امروز نسخه به روز شده (نسخه 1.06) کیت توسعه نرم افزاری دوربین از راه دور (SDK) خود را عرضه کرد که سازگاری با دوربین های Cinema Line، FX6، FX3 و FX30 و عملکردهای کلیدی را برای پشتیبانی از اشخاص ثالث در توسعه سفارشی اضافه می کند. برنامه هایی که از عملکرد پیشرو در صنعت دوربین های سونی استفاده می کنند1.

متن را فشار دهید: