سونی ایران مرجع تخصصی فروش محصولات سونی محصولات مربوط به تلویزیون 4K | sonymag

با استفاده از تلوبیون می‌­توانید به پخش زنده و آرشیو 60 شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا کنید و به تماشا یا دانلود آن‌­ها بپردازید. با دستگاه Chromecast می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌ها را از دستگاه دیگری در تلویزیون پخش کنید. همه ایرانی‌ها از پیر و جوان پای ثابت این برنامه دوست‌داشتنی هستند و می‌توانند اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع آن پُر کنند. طبیعتاً کودکان لازم است با نظارت والدین، تنها محتوای بخش کودک را که مناسب سن و سال آن‌ها طراحی شده تماشا کنند. متاسفانه امروز در بازار بسیاری از تلویزیون های بدون مارک و فیک را به جای تلویزیون های سامسونگ به فروش میرسانند که خریداران باید در انتخاب نوع مدل و فروشگاهی که از آن تی وی سامسونگ خود را خرید میکنند بسیار مواظب باشند.

http://arya-seo.irفیلم‌های کرایه‌ای HD با کیفیت HD در Chromecast پخش می‌شوند، حتی اگر تلفن شما قادر به پخش کیفیت HD نباشد. برای قطع اتصال از Chromecast، روی نماد «ارسال محتوا» توقف ارسال محتوا کلیک کنید. می‌توانید آرشیو محتوایی صداوسیما را از سال ۱۳۹۳ به بعد تماشا کنید و لذت ببرید. تمامی فیلم‌های این پلتفرم مناسب پخش خانوادگی هستند و لحظه‌های خوشی را برای شما به همراه می‌آورند. با افزودن آیتم‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید موقع بازگشت به LG.com آنها را به‌آسانی پیدا کنید. این کار روش آسانی است برای دنبال کردن چیزهای ویژه‌ای که مجذوبتان کرده است یا ذخیره کردن ایده‌هایی برای هدیه دادن به دوستان و خانواده.

پنل‌های وی ای بسیار متنوع هستند؛ به همین سبب روشنایی، قیمت تلویزیون و تکنولوژی ساخت آن‌ها و حتی انواع بک‌لایت به‌کار رفته در آن‌ها نیز متفاوت است و در ساده‌ترین نوع آن‌ها ما شاهد ۲۵۰ نیت روشنایی و در بهترین آن‌ها ۲۴۰۰ نیت روشنایی واقعی را شاهد خواهیم بود. حتی جدیداً سونی اظهار داشته که تلویزیون پرچمدار جدید خودش یعنی مدل Z9G به نمایشگری از نسل بعد مجهز بوده و می‌تواند به‌راحتی تا ۴۰۰۰ نیت روشنایی ارائه دهد. نمایشگر LCD پانل تخت می‌تواند زاویه مشاهده را کمتر و باریک‌تر کند؛ به همین دلیل، با محیط خانه تناسب ندارد. صفحه‌های نورافکن عقبی در وضعیت طبیعی روشنایی روز یا در اتاق‌هایی که کاملاً روشن هستند به‌خوبی عمل نمی‌کنند و به محل‌های مشاهده تاریک، نیاز دارند. در سال‌های اخیر، پانل‌های LED در ساخت تلویزیون به‌ویژه بزرگ استفاده می‌شود.

برای داشتن گزینه‌های پشتیبانی بیشتر و حل سریع مشکل، به سیستم وارد شوید

طرفداران برنامه‌های منظم و معمولی برای لیست‌شدن در برنامه‌های تلویزیونی، طرح‌ریزی کردند و به همین دلیل توانستند که برنامه‌های مورد علاقه خود را در زمان (معین) پخش، تماشا کنند. واژه «قرار ملاقات تلویزیون»، معادل بازاریاب‌هایی است که این ضمیمه‌شدن را وصف می‌کنند. بر اساس نتایج تحقیقات انجام‌شده در در دهه‌های اخیر، الگوهای فعالیت مغز بچه‌ها در موقع مشاهده خشونت، نشان می‌دهد بچه‌ها با مشاهده خشونت، تحریک می‌شوند و این خشونت مشاهده‌شده در بخشی از مغز (بخش عقبی قشر خاکستری) ذخیره می‌شود که باعث صدمه به حافظه درازمدت می‌شود. یک منبع تصویر؛ این می‌تواند یک دوربین ویدئوی حرفه‌ای برای عکس‌برداری زنده و ارسال فیلم باشد.

صدا و سیما را به موبایل هایتان بیاورید؛ معرفی اپلیکیشن تلوبیون

بعضی افراد می‌گویند که صفحه پهن، واقعاً یک ایراد بزرگ دارد و آن اینکه اشیای بلند را به‌صورت سراسرنما نشان می‌دهد. بعضی دیگر می‌گویند که مشاهده طبیعی بیشتر از بلندی سراسرنما مجله خبری محصولات سونی است؛ پس، نمایشگرهای صفحه‌پهن برای چشم، مناسب هستند. «تلوبیون» بزرگترین پلتفرم ویدیویی حرفه‌ای فارسی‌زبان و نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صدا و سیما است.

  • به احتمال زیاد اولین معیار شما برای خرید تلویزیون جدای از قیمت تلویزیون، ابعاد آن است.
  • این کار، شامل بازپخش در کشور تهیه‌کننده یا در سطح بین‌المللی است که ممکن است توسط تولیدکننده مدیریت و انجام شود یا نشود.
  • اکنون تنها کافی است تلویزیون مورد نظرتان را انتخاب کنید و کاربری آن را از کارشناسان ما دریافت نمایید.
  • عوض شدن و تکمیل صنعت تلویزیون در مورد معیار نسبت (تصویر) بدون مشکلات نبوده‌است و حالا هم می‌تواند مشکلات قابل‌توجهی داشته باشد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida