سونی اندروید 13 را برای Xperia 1 IV و Xperia 5 IV “معرفی” می کند.

اولین در ماه فوریه توسط گوگل رونمایی شد و در سال جاری منتشر شد فرم بتا عمومی در ماه آوریل، و در نهایت به عنوان تحویل داده شد به‌روزرسانی پایدار برای همه دستگاه‌های پیکسل واجد شرایط در ماه آگوست، اندروید 13 به طور شگفت‌انگیزی هنوز خیلی گسترده نیست.

در واقع می توانید گوشی های غیر پیکسل را به طور رسمی بشمارید با جدیدترین تغییر سیستم عامل تا کنون انجام شده است انگشتان یک دست، اگرچه مطمئناً به نظر می رسد که به زودی به دست دوم نیاز خواهید داشت. دلیل آن این است که سونی به تازگی «به‌روزرسانی» اندروید 13 را با جدیدترین ویژگی‌ها به Xperia 1 IV و 5 IV «معرفی» کرده است. در توییتر، یعنی دقیقاً همان کاری را که فکر می کنید انجام می دهد … کم و بیش.
در حالی که هنوز هیچ مالکی از Xperia 1 IV یا Xperia 5 IV به توییتر، ردیت یا هر انجمن آنلاین یا کانال رسانه اجتماعی دیگری برای تأیید عرضه اندروید 13 خود در حال انجام بودنشان مراجعه نکرده‌اند، گفت که تحویل کالاهای خارجی باید آغاز شود. در عرض چند روز یا حتی چند ساعت… امیدواریم.
البته زمانی که این اتفاق بیفتد، ممکن است کمی طول بکشد تا به‌روزرسانی‌ها از منطقه‌ای به منطقه دیگر گسترش یابد و مثلاً به ایالات متحده برسد، بنابراین کاملاً ممکن است که اولین تحویل پایدار اندروید 13 سونی در نهایت دیرتر از مثلاً همان بسته های خوب ارائه می شود. گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ در نقاط خاصی از جهان.
باز هم، درست کردن این چیزها بسیار مهمتر از بیرون آوردن آنها است، اگرچه بدیهی است که باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کاربران Xperia 1 IV و 5 IV از پایداری واقعی جدیدترین نرم افزار خود راضی هستند یا خیر. خفاش
دو دستگاه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شده در سال 2022 مطمئناً ارزان نیستند، که اغلب انتظارات را برای به روز رسانی های نرم افزاری مانند این در سطحی قرار می دهد که مطابقت با آن تقریباً غیرممکن است، چه رسد به فراتر از آن.




منبع: https://www.phonearena.com/news/Sony-is-introducing-Android-13-to-the-Xperia-1-IV-and-Xperia-5-IV_id143472

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida