سونی الکترونیکس میکروفون جدید شاتگان ECM-G1 را معرفی کرد

صدای شفاف و باکیفیت در ضبط محتوای ویدیویی نقش مهمی ایفا می کند. ECM-G1 شامل یک کپسول میکروفون با قطر بزرگ (14.6 میلی‌متر) است که صدای واضحی را جمع‌آوری می‌کند و در عین حال سر و صدا را کاهش می‌دهد که کیفیت تولید ویدیو را بهبود می‌بخشد.

سرکوب صدای محیطی و مجموعه صدای جلوی شفاف

تماس سونی

[iii] ممکن است به یک آداپتور تبدیل تجاری موجود نیاز باشد. در مورد سازگاری دستگاه، لطفاً به مشخصات سازنده دستگاه مربوطه مراجعه کنید

پشتیبانی از MI Shoe میکروفون گزینه های برق اضافی و عملکرد بدون کابل را برای انعطاف پذیری بیشتر امکان پذیر می کند. برق مستقیماً از دوربین به میکروفون تامین می شود – حتی زمانی که با مانیتور LCD با زاویه متغیر به صورت افقی عکس می گیرید.

ECM-G1 جدید همچنین دارای جک میکروفون و کابل ضبط است[ii]، آن را سازگار می کند[iii] با طیف وسیعی از دستگاه ها[iv] با جک میکروفون 3.5 میلی متری، انعطاف پذیری نهایی را برای نیازهای مختلف عکسبرداری به کاربران می دهد. را

قیمت و در دسترس بودن

[v] تعداد فروش، از آوریل 2021 تا مارس 2022




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-electronics-launches-new-ecm-g1-shotgun-microphone/

جمع آوری صدای واضح هنگام روبرو شدن با جلوی دوربین، سوپر کاردیوئید ECM-G1[i] و سرکوب صدای محیط برای اطمینان از ضبط تنها صدای مورد نظر، یک ویژگی ایده آل هنگام ضبط در حالت سلفی. ECM-G1 همچنین با کاهش پژواک از دیوارها و طنین صدا در ضبط صدای مکالمه واضح در داخل خانه بسیار موثر است.

سن دیگو، کالیفرنیا – 13 ژوئیه 2022 – شرکت Sony Electronics امروز میکروفون جدید ECM-G1 را برای ضبط ویدیوی پیشرفته از طریق مجموعه صدای با کیفیت بالا معرفی می کند. ECM-G1 جدید برای ولاگرها و سازندگان محتوای ویدیویی که به دنبال یک میکروفون جمع و جور و با کیفیت هستند طراحی شده است. با سرکوب صدای محیط و مجموعه صدای جلوی شفاف، سازندگان می توانند هنگام ضبط محتوا از کیفیت صدای عالی لذت ببرند.

استاندارد ضبط ویدیو را با صدای با کیفیت بالا ارتقا دهید

از صدای با کیفیت بالا در هر مکان و هر زمان لذت ببرید

سونی با ما در تلاش برای ردپای محیطی صفر است جاده صفر ابتکار عمل. بسته بندی پلاستیکی برای بیش از 1.4 میلیون محصول با کاغذ جایگزین شده است[v].

کارولین میزوکی، محصولات و راه حل های تصویربرداری آمریکا

برای اطلاعات دقیق محصول به آدرس زیر مراجعه کنید:

تماس سونی:

[i] این جهت‌پذیری تنها با یک کپسول میکروفون قابل دستیابی است که در نتیجه اندازه فیزیکی کوچکی دارد، در حالی که اجازه می‌دهد صدای ناحیه جلویی مورد نظر به طور مؤثرتری نسبت به یک میکروفون یک طرفه عمومی تأکید شود. وسعت جلوی ناحیه جمع‌آوری صدا از میکروفن‌های فوق‌جهت گسترده‌تر است، اما میکروفون‌های سوپرکاردیوید عموما فشرده‌تر هستند.

سن دیگو، کالیفرنیا – 14 آوریل 2021

[iv] سازگاری با همه محصولات تضمین نمی شود

یادداشت:

[ii] کابل TRS – 3.5 میلی متری TRS

ویدیوی محصول در ECM-G1 جدید قابل مشاهده است اینجا. را

ECM-G1 لوازم جانبی مناسبی برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی در حال حرکت است، زیرا صداهای واضحی را ضبط می کند، دارای صفحه نمایش باد برای کاهش صدای باد هنگام عکاسی در فضای باز است و ساختاری بهینه برای سرکوب نویز ارتعاش فرکانس با دمپرهای ضد لرزش دارد. هنگام اتصال از طریق کفشک MI (Multi Interface)، طراحی بدون کابل حتی نویز ارتعاش منتقل شده از طریق کابل را حذف می کند.

caroline.mizuki@sony.com

ECM-G1 بسیار سبک و جمع و جور است، وزن آن فقط 1.2 اونس (34 گرم) و ابعاد 1 اینچ × 2 اینچ در 1.9 اینچ (W x H x D: 28.0 mm x 50.8 mm x 48.5 میلی متر) است که به آسانی در هر مکان و هر زمان استفاده کنید اندازه کوچک و وزن میکروفون انعطاف پذیری و تحرک را حتی در هنگام استفاده از گیمبال ها و دستگیره ها فراهم می کند. علاوه بر این، به دلیل اندازه کوچک، جلوی میکروفون حتی در هنگام استفاده از لنز با زاویه باز، خارج از کادر باقی می ماند. ضریب فرم فشرده آن همچنین به سازندگان اجازه می دهد به راحتی از منظره یاب دوربین نگاه کنند بدون اینکه میکروفون پیشانی آنها را لمس کند.

کارولین میزوکی، محصولات و راه حل های تصویربرداری آمریکا | caroline.mizuki@sony.com

داستان های انحصاری و محتوای جدید هیجان انگیزی که با ECM-G1 جدید و سایر محصولات تصویربرداری سونی گرفته شده است را می توانید در www.alphauniverse.com، سایتی که برای آموزش و الهام بخشیدن به همه طرفداران و مشتریان برند سونی α – آلفا ایجاد شده است.

ECM-G1 جدید در آگوست 2022 با قیمت تقریباً 150.00 دلار و 190.00 دلار کانادا در دسترس خواهد بود. پیش فروش فردا، 13 ژوئیه 2022 در ساعت 10:00 صبح (EDT) / 7:00 صبح (PDT) در انواع نمایندگی های مجاز سونی در آمریکای شمالی آغاز می شود، با تاریخ پیش بینی ارسال مشتری 22 اوت 2022.

برای انتشار فوری

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida