سونی استودیو اروپایی را برای گسترش مجموعه بازی های موبایل خود خریداری می کند

استودیوی پلی‌استیشن باید به گسترش و تنوع بخشیدن به محصولات خود فراتر از کنسول‌ها ادامه دهد و بازی‌های جدید باورنکردنی را برای افراد بیشتری نسبت به گذشته ارائه کند. جذب تیم با استعداد در استودیوی بازی سازی Savage یکی دیگر از گام های استراتژیک در راستای این هدف است. حرکت ما به سمت تلفن همراه، مانند گسترش ما به رایانه شخصی و بازی های خدماتی زنده، قابلیت های ما و جامعه ما را تقویت می کند و هدف استودیو پلی استیشن را برای ساخت بهترین بازی های ممکن تکمیل می کند.

جالب اینجاست که استودیوی اروپایی با دفاتری در هلسینکی و برلین در حال کار بر روی یک بازی اکشن سرویس زنده موبایلی جدید معرفی نشده AAA است.


منبع: https://www.phonearena.com/news/Sony-buys-mobile-games-studio_id142187

اگرچه تجارت موبایل سونی دیگر آن چیزی نیست که چندین سال پیش بود، غول ژاپنی همچنان در صنعت بازی و سینما یک نیروی قابل حساب است. حتی با وجود اینکه در چند سال گذشته به دلیل همه‌گیری، سرعت توسعه بازی‌های سه‌گانه A را کاهش داد، سونی امروز اعلام کرد که متعهد به سرمایه‌گذاری کلان در بازی‌های موبایل است. پس از ایجاد به اصطلاح بخش موبایل PlayStation Studios، سونی تأیید کرد که وارد این بخش شده است. یک توافق قطعی برای خرید استودیو بازی Savage، یک توسعه دهنده اروپایی به رهبری کهنه سربازانی که در Rovio کار می کردند، Zynga، Supercell، Wargaming، Insomniac و Kabam.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida