سونی از پاناسونیک پیشی گرفت و اکنون در صدر قرار دارد – sonyalpharumors

رتبه بندی BCN آخرین نتایج فروش دوربین فیلمبرداری در ژاپن را منتشر کرد:

  • فروش دوربین فیلمبرداری به تدریج در حال بهبود است. بهمن ماه امسال میزان فروش نسبت به سال قبل 112.1 درصد افزایش دو رقمی را به ثبت رساند. حجم فروش همچنان 91.4 درصد کمتر از سال قبل است، اما حاشیه منفی به تدریج در حال کاهش است و همان سطح سال قبل دیده می شود. یکی از دلایل بهبود زودهنگام فروش، افزایش قیمت واحد است.
  • با نگاهی به سهم بازار در میان تولیدکنندگان، از فوریه سال گذشته، پاناسونیک با اختلاف زیادی پیشتاز بود. از سوی دیگر سونی با 18.5 درصد دست و پنجه نرم کرد. با این حال، در ماه آگوست، با اختلاف کمی از پاناسونیک پیشی گرفت و به اوج صعود کرد. اگرچه پاناسونیک در ماه های سپتامبر و اکتبر پیشروی خود را از دست داد، اما این سونی بود که با وجود افزایش قیمت، سهم بازار خود را از سپتامبر به بعد افزایش داد. در نوامبر دوباره مقام اول را به دست آورد. از آن زمان تاکنون، سهم بازار بیش از 30 درصد را به طور پایدار حفظ کرده و پیشرو است.
  • در بازار دوربین فیلمبرداری، تعداد واحدهای فروخته شده در مقایسه با فوریه 2020 به دلیل تأثیر فاجعه کرونا، 41.7 درصد است که تقریبا 60 درصد کمتر است. فضای بازار لزوما مساعد نیست. با این حال، دسته بندی محصولات جدید مانند دوربین های اکشن و دوربین های 360 درجه عملکرد خوبی دارند. دوربین های فیلمبرداری معمولی نیز در حال بازیابی شتاب هستند و ما شروع به دیدن یک چرخش تدریجی کرده ایم.
از طريق Digicameinfo




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/bcnranking-video-camera-sales-sony-surpasses-panasonic-and-is-now-on-top/

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida