سه چیز مشترکی که با گوشی سونی دارید

نمایندگی سونی توانسته به جایگاهی از موفقیت دست پیدا کند که ، عرصه را برای کار بقیه مراکز تنگ و نسبتاً غیر ممکن سازد . مانیتور ۸۹۹ دلاری InZone M9 تقریباً تمامی قابلیت هایی را که گیمرها به دنبالش هستند در خود دارد، به غیر از پنل OLED. صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED بوده و با رزولوشن 4K از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کند. گوشی زد 5 دوربین های بسیار بهتری نسبت به نسل قبل دارد و با این لقب وارد شد که بهترین دوربین را در بین تمامی گوشی های هوشمند داشته باشد. سونی اکسپریا زد 5 کامپکت (Xperia Z5 Compact)زد 5 کامپکت یکی دیگر از گوشی های نسل زد 5 است که نسبت به نسخه ی استاندارد تفاوت هایی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که رم این گوشی از نسل UFS 3.X است. گوشی اکسپریا زد 5 نیز از زبان طراحی همیشگی سونی استفاده کرده و از ترکیب فلز و شیشه در بدنه اش استفاده شده است. پردازنده ی این گوشی از نوع 64 بیتی است و فرکانس 1.5 و 2.0 گیگاهرتز دارد. این پردازنده 64 بیتی است و فرکانس 1.5 و 2.0 گیگاهرتز دارد. همراه با آن پردازنده آدرنو 430 قرار داده شده است. این صفحه نمایش با وجود کمی حاشیه در قسمت بالایی حدود 82.5 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. این ابعاد پیکسل حدود 20 درصد بزرگ تر از ابعاد پیکسل دوربین آیفون 13 پرو مکس و نسبتا برابر با پیکسل های گلکسی اس 21 الترا است. تصاویری که توسط این سنسور به ثبت می رسد 12 مگاپیکسلی بوده و از پیکسل های 2.4 میکرومتری تشکیل شده است. رزولوشن آن 1280 در 720 HD میباشد و تراکم پیکسلی 323 پیکسل بر هر اینچ را تشکیل داده است. قابلیت های هدست بی سیم H7 کمی محدودتر از H9 است، اما از همان طراحی ظاهری استفاده می کند و افزون بر باند ۲٫۴ گیگاهرتزی از بلوتوث (Bluetooth) نیز برای اتصال بی سیم پشتیبانی می کند.

در بررسی Sony Xperia Z1 در کنار ضد آب بودن دستگاه ، طراحی، دوربین و پردازنده سریع تر گوشی جزء نقاط برجسته به حساب می آمد. اگر شما هم مثل ما کنجکاو هستید، دعوت میکنیم ویدیوی کالبدشکافی گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا که در یک کانال یوتیوبی منتشر شده را ببینید. همچنین روش هایی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آنها مساله را برطرف کنید. پس از به کار گیری کلیه ی روش های موجود، در صورت عدم تعمیر قطعه ی مورد نظر، اقدام به تعویض آن با نمونه ی با کیفیت در واحد تعمیر تلویزیون سونی می شود.

برای رفع مشکل وای فای گوشی سونی اکسپریا چه کاری میتوان سایت sonymag انجام داد؟ این گوشی اولین دستگاهی است که با سنسور دوربین 1 اینچی و فوکوس خودکار تشخیص فاز در خارج از بازار ژاپن عرضه می شود. اگر بخواهیم باز هم درباره دوربین این گوشی صحبت کنیم باید به قابلیت فوکوس خودکار Real-time Eye اشاره کنیم که به لطف فوکوس خودکار 315 نقطه ای در تمامی مساحت فریم اتفاق افتاده است. گوشی اکسپریا زد 3 پلاس، صفحه نمایشی در اندازه ی 5.2 اینچ دارد و دارای رزولوشن 1080 × 1920 | FullHD میباشد و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر هر اینچ را تشکیل داده است. این دستگاه صفحه نمایشی به اندازه ی 5.2 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 FullHD دارد. این گوشی در واقع جمع و جور تر است و صفحه نمایشی به اندازه ی 4.6 اینچ دارد. سونی از همان تراشه تصویر Bionz X که در اکسپریا 1 مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3 استفاده کرده بود برای پردازش تصاویر و ویدیو ها در این گوشی استفاده کرده است. سونی هنوز همان نسبت تصویر خاص خود را در اکسپریا پرو آی حفظ کرده است. با این حال، هنوز هم دسته دوال سنس فضای تلف شده زیادی (مخصوصا در صفحه لمسی) دارد و ویبره آن نیز میتواند در کنار غوطهور کردن شما در بازی، باعث حواسپرتیتان بشود.

در بخش دوربین شاهد یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5.1 مگاپیکسلی در جلو هستیم که میتواند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت کند. دوربین اصلی آن 23 مگاپیکسلی است که میتواند فیلم هایی با کیفیت 2160p و فریم 30 به ثبت برساند.دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور 5.1 مگاپیکسلی است که قادر به ثبت سلفی های بسیار خوبی میباشد. سنسور تصویر 1 اینچی ای که در این گوشی استفاده شده است مستقیما از یک دوربین کامپکت و جمع و جور به نام RX100 VII آمده است که با کمی تغییرات و بهینه سازی ها برای استفاده در گوشی های هوشمند مناسب سازی شده است. سونی اکسپریا زد 5 (Xperia Z5)گوشی سونی اکسپریا زد 5 یکی از سه گانه های گوشی زد 5 است. سونی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که تلویزیون های اندروید Android TV را به عنوان سیستم عامل تلویزیون داخلی خود اقتباس کرده و مدتی است که این کار را انجام می دهد. این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم دارد. این گوشی همچنین باتری به ظرفیت 2930 میلی آمپر ساعت دارد که از قابلیت شارژ سریع نسل دوم بهره میبرد.

لذا در این بخش علاوه بر مقالات تخصصی مقالات عمومی نیز ارائه کرده ایم . علاوه بر آنها، هر دو دارای یک هاب USB داخلی هستند؛ یک کابل USB تایپ B وارد و سه کابل USB نوع A از این هاب خارج میشود. با بهرهمندی از ابزارآلات پیشرفتهی تعمیر علاوه بر سرعتبخشی به عملیات ترمیم و بازسازی، امکان ارائهی سطح بالاتری از خدمات تعمیر فراهم گشته است. دوربین های سونی را میتوان از بهترین مدل ها برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای به حساب آورد به طور کلی مدل های فول فریم سونی جزو بهترین ها برای عکاسان ، فیلمبرداری حرفه ای و دوربین ها کراپ فریم برای عکاسان و فیلمبردارن سطح متوسط است . قیمت تلویزیون سامسونگ 2022 و قیمت تلویزیون سامسونگ 2021 در کنار مدل تلویزیونهای قدیمی در دسترس شما است. این شما و این گوشی Xperia Pro I ! دوربین این گوشی همانند مدل زد 5 23 مگاپیکسل در پشت و 5.1 مگاپیکسل در جلو است که میتواند بسیار خوبی عمل کند. یکی از دکمه ها بعنوان شاتر عمل می کند و دیگر بعنوان یک کلید میانبر به محیط فیلم برداری حرفه ای!

اما اکنون که در سال 2015 به سر میبریم سونی افت مالی را تجربه کرده و دلیلش یک نقص جدی در پرچمدران سال پیشش میباشد. سونی در طول سال هایی که در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت داشته است، به طراحی زیبا و با کیفیت معروف بوده. در حال حاضر این کمپانی سری گوشی z را با سه دستگاه جدید ادامه داده است که از همه لحاظ کامل میباشد. همانطور که قبلا وعده داده شده بود سونی امروز از اکسپریای جدید خود رونمایی کرد. اما این موضوع به آن معنا نیست که شما میتوانید وقتی سونی یک پرچمدار جدید را به بازار معرفی میکند، آن را از رقابت حذف کنید. شما برای خرید این گوشی تنها یک حق انتخاب برای حافظه داخلی و رم دارید.

اگر شما هم به تازگی یک تلویزیون سونی خریداری کرده اید، در ادامه با آی پی امداد همراه باشید تا به بررسی دفترچه راهنمای فارسی تلویزیون سونی بپردازیم. در تلویزیون های اخیر سونی که از اندروید 8.0 استفاده می کنند ، اکنون یک سری تبلیغات وجود دارد که به طور معمول نمی توانند غیرفعال شوند. تلویزیون سری 7 سونی از کیفیت تصویر 4K بهره می برد و تمام قابلیت و ویژکی های یک تلویزیون هوشمند را دارا می باشد. باتری این گوشی ظرفیت 2930 میلی آمپر ساعت را دارا میباشد. صفحه نمایش این گوشی 428 پیکسل بر هر اینچ دارد و در برابر جذب اثر انگشت مقاوم میباشد. صفحه نمایش این گوشی مجهز به پوششی است که آن را در برابر جذب اثر انگشت و آلاینده ها مقاوم میسازد. لنز دوربین تلهفوتو این گوشی میتواند بین فاصله کانونی ۸۵ تا ۱۲۵ میلیمتر بدون افت کیفیت جابجا شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida