سه راه‌ها به دست خواهید آورد بیشتر گوشی سونی در حالی که خرج کردن خیلی کمتر

یکی از نقاط قوت این تلفن بخش دوربین آن بوده که شرکت آلمانی Zeiss سنسورهای دوربین این تلفن را تولید کرده است. شرکت سونی سال هاست که به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های انواع لوازم الکترونیکی همچون گوشی، تبلت، لپ تاپ و لوازم خانگی، با دیگر شرکت های مطرح جهان رقابت می کند. همچنین از رقیبان خود مانند سامسونگ ، ایسوس و شیائومی جلوتر خواهد بود ، در حالی که نام این تلفن هوشمند sony xperia 20 plus است که در سال 2020 راه اندازی می شود. این در حالی است که گوشی در واقع 8 گرم سبک تر است. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه میدهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیبیابی، تعمیرات نرمافزاری و تعمیرات سختافزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه میدهد. بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، میتوانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید. در این میان، افراد زیادی خود را قانع کردند که سونی باید توانایی بازگشت شکوهمندانه به بازار تلفنهای هوشمند را داشته باشد. ایده ی ساخت تلویزیون های هوشمند به گوشی های همراه بر می گردد، به همین دلیل می توان همانند گوشی های هوشمند با smart tv کار کرد و به وب سایت های مختف، سرویس های ویدئویی آنلاین و شبکه های اجتماعی دسترسی داشت.

تلفن جدید ژاپنیها از فناوری شارژ بیسیم با سرعت 11 وات هم پشتیبانی میکند. منظور از حافظه جانبی، فلش مموری یا هارد دیسک اکسترنال است. به عبارتی دیگر، تلفن جدید ژاپنیها در مقابل آبهای جاری نیز مقاوم است. ظاهر این تلفن شباهت زیادی به تلفنهای امروزی ندارد، اما میتوان گفت که طراحی اکسپریا 1 مارک 2 تقریبا مدرن است. ما در این مقاله مشکل روشن نشدن گوشی سونی را مورد بررسی قرار داده و دلایل آن را تشریح می کنیم. طبق شایعات ، سونی امسال در حال ساخت یک تلفن هوشمند جدید است که با یک زبان طراحی کاملاً متفاوت ارائه می شود. افزایش 5 پلهای به معنای فرآیند ساخت 6 نانومتری جدیدتر (8 نانومتر در نمونه قبلی) و همچنین کلارک CPU کمی بالاتر است. نسخههای قبلی این سری نقصهایی را به همراه داشتند اما Gran Turismo 7 با برطرف کردن تمام این مشکلات، این شبیهساز رانندگی را یک بار دیگر به عظمت خود بازگردانده است. کنارههای مسطح نیز با شکل ظاهری قبلی این سری فاصله گرفتهاند، اگرچه کاملاً شبیه Xperia 1 IV نیستند، شباهتهایی وجود دارد. یکی از لوازم امنیتی که از آن برای حفاظت و نگهداری وسایل و اشیاء استفاده می کنند دوربین مداربسته می باشد که در برندهای متفاوت از جمله برایتون و ژوان در بازار وجود دارد.

شرکت تازه کاری که از ریشه های آن در سال 1930 در ژاپن تشکیل شد، هم اکنون محبوبیت جهانی خود، به خصوص در تولید گوشی و تبلت را کسب نموده و هر ساله با تولید و معرفی پرچم داران خود در زمینه موبایل های هوشمند، به اعتبار و شهرت خود می افزاید. در داخل اسنپدراگون 695 جایگزین 690 مدل سال گذشته شده است. Xperia 10 IV دارای استاندارد IP65/IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. بدنه: 153 در 67 در 8.3 میلی متر، وزن 161 گرم، محافظ جلو شیشهای (گوریلا گلس ویکتوس)، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی؛ IP65/IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا 1.5 متر به مدت 30 دقیقه).

تغییرات جزئی دیگر شامل شیشه جلویی با محافظت گوریلا گلس ویکتوس است. پنل پشتی و صفحهنمایش اکسپریا 1 مارک 2 توسط گوریلا گلس 6 محافظت میشود. در پنل پشتی تلفن مجموعه از دوربینها دیده میشوند. البته، سونی در این بخش از معروفیت بالایی برخوردار بوده و اکثر افراد تلفنهای سونی را به دلیل مقاومت خوب آنها دوست دارند. این تخصص، به دلیل حضور تکنسین های دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این نمایندگی حاصل شده است. به دلیل نقص در تولید یا استفاده طولانی مدت، پیکسل های اضافی ممکن است کار خود را متوقف کرده و باعث خرابی صفحه نمایش شوند. سونی در مقایسه با سایر تولید کنندگان ،رتبه بالاتری در کیفیت و دقت تصویر دارد. شرکت سونی در تولید دوربینهای خود تلاش کرده که سرعت فوکوس را در حد دوربینهای کانن و نیکون طراحی و تولید کند.

شرکت سامسونگ در سال 2019-2020 با ساخت تلویزیون سامسونگ 4k سری 7و 8 توانست حجم زیادی از فروش تلویزیون رو به خودش اختصاص بده.همچنین با ارتقای کیفیت تصویر تلویزیون های qled خودش فروش این محصولات رو نیز چند برابر کرد.و در سال 2019-2020 به پر فروش ترین برند تلویزیون حتی بیشتر از تلویزیون ال جی و تلویزیون سونی در سلام بابا تبدیل شد. جعبه این تلفن همانند جعبه اکسپریا 5 است که در سال گذشته معرفی شده بود. آنها این عقیده را از همان سال 1946 که کار را با سرمایهای حدوداً 190 هزار ین و 20 کارمند شروع کردند، دنبال میکردند. اگر طبق آخرین اخبار ، سونی نسبت به وضعیت نزولی بازار گوشی های هوشمند خود در سال 2020 کاملاً جدی باشد. اما این تلفن مانند تلفن قبلی نیز بسیار جذاب نیست ، عمدتاً به دلیل استفاده از زبان طراحی قدیمی مانند استفاده از مرزهای خیلی بزرگ و نسبت صفحه نمایش به بدنه پایین.

در حالت کلی، تمامی این موارد باعث میشوند که شما به راحتی بتوانید تلفن خود را از روی میز بردارید. البته، این دو مورد در خارج از ماژول قرار گرفتهاند و هیچ برجستگی در پشت تلفن ایجاد نمیکنند. از تخفیف ها و جدیدترین کالاهای نشت آپ باخبر شوید. خرید شومینه گازی دیواری، شیشه کشوئی روی دیوار نصب میشود و فضای بسیار کمی را اشغال میکند و راندمان گرمایی بسیار بالایی دارد، برای مشاهده قیمت وارد سایت شوید. برای تنظیم دیجیتال تلویزیون سونی BRAVIA ابتدا مطمئن شوید که آنتن درست نصب و تنظیم شده است. البته در برخی از موارد 13 بار چشمک زدن تلویزیون سونی هم مشاهده شده است. هرچند Betamax بهترین فناوری VCR به حساب می آمد اما بسیار گران تر از رقیب خود یعنی VHS (سیستم ویدئوی خانگی) بود. موسیقی موجود در تلفن همراه هوشمند را می توانید به سادگی از طریق بلوتوث توسط سینمای خانگی سونی پخش نمایید و از نهایت کیفیت آن لذت ببرید. در تولید دوربینهای بدون آینه سری G-Master از لنزهای طلایی و همه کاره f/2.8 24 الی 70 میلیمتری استفاده شده است.

فناوری Dynamic Contrast Enhancer باعث طبیعی جلوه دادن تصاویر در حال نمایش می شود که دلیل آن بهبود کنتراست است. به خاطر همین موضوع است که از رقبای خود پیشی گرفته و توانسته بازار صادراتی را در دست بگیرد. توجه : تعمیرات گوشی سونی و تعمیرات موبایل سونی با قطعات اصلی و خدمات پس از تعمیرات شرکت سونی انجام می شود لذا برای استعلام قیمت و زمان با ما تماس بگیرید. ، بخشی از اقداماتی هستند که با هدف تعمیر گوشی سونی انجام می شوند. مرکزتعمیرات سونی یک مرکز تعمیراتی قوی در زمینه تعمیرات دستگاه های الکترونکی و صوتی و تصویری می باشد که تخصصا تعمیرات محصولات سونی را انجام می دهد. یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدلهای گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبرهای میباشد. با این حال، مایکروسافت 30 عنوان بهینهسازی شده برای ایکس باکس Series X/S منتشر کرده که از جمله آنها میتوان به بازیهای پرطرفداری مانند Gears 5 ،Ori and the Will of the Wisps و Forza Horizon 4 اشاره کرد. یکی از لذت های خرید، تحویل به موقع و سریع محصول خریداری شده است. رنگ تمامی اجزای داخل جعبه مشکی است.

سونی اکسپریا تولید کننده تلفن های هوشمند ژاپنی است که به دلیل کیفیت بالای دوربین و تلفن های همراه با دوام شناخته شده سایت sonymag است. این برند تولید شده کشور چین می باشد که منظور از برند گفته شده دوربین مداربسته ژوان می باشد. پس از این به بعد به کمک این سینما خانگی سونی موسیقی های مورد علاقه تان را با هیجان بیشتری گوش دهید. مدل های قبلی این سری که با حرف H روانه بازار رقابتی شدند امسال ارتقا یافته اند و اکنون این شرکت از حرف J برای تعریفشان استفاده کرده. البته این دستگاه همانطور که میدانید، از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی هم بهره میبرد. این دوربین از فوکوس خودکار بسیار سریع، تصویربرداری پشت سرهم با سرعت 20 فریمبرثانیه و رابط کاربری دوربینهای حرفهای سونی بهره میگیرد. به طور تقریبی ۱۲ هزار ماهواره در مدار وجود دارد که انتظار میرود تعداد آنها در سالهای آینده به سرعت افزایش یابد. ما قبل از معرفی این تلفن انتظار داشتیم که طراحی اکسپریا 1 مارک 2 همانند اکثر تلفنهای امروزی باشد، ولی این امر محقق نشد و سونی ثابت کرد که در هر زمینه خاص است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida