سنسور Exmor T جدید دارای نویز و عملکرد محدوده دینامیکی معادل یک دوربین فول فریم است! – شایعات سونیالفا

به نظر می رسد فوق العاده چشمگیر!

Xperia 1 V با حسگر تصویر جدید خود که رنگ‌ها و بافت‌های غنی افراد، مناظر و صحنه‌ها را در مکان‌های تاریک به تصویر می‌کشد، سطح را بالا می‌برد. با توجه به ترکیب عملکرد در نور کم که در مقایسه با مدل قبلی تقریباً دو برابر شده استii و فناوری پردازش چند فریم پرسرعت Xperia 1 V، امکان گرفتن عکس مقاوم در برابر نویز با محدوده دینامیکی وسیع‌تر که معادل یک دوربین فول فریم است، وجود دارد. لنز 24 میلی‌متری در پشت Xperia 1 V مجهز به سنسور تصویر CMOS انباشته پیکسل ترانزیستوری دو لایه «Exmor T for mobile» است که حدود 1.7 برابر بزرگ‌تر از سنسور تصویر Xperia 1 IV است. علاوه بر این، لنز زوم اپتیکال 85-125 میلی متری (F2.3-F2.8) پرتره های روشن را با اعوجاج کمی امکان پذیر می کند.

-Cineton، طراحی شده برای سینماگرانIII، برای موبایل تنظیم و نصب شده است. از آنجایی که بافت پوست انسان را می توان در هنگام عکسبرداری به زیبایی بیان کرد، می توان بدون درجه بندی رنگ، به عنوان یک تصویر سینمایی چشمگیر ثبت کرد. علاوه بر این، سنسور جدید تقریباً سه برابر سطح سیگنال اشباع داردii در مقایسه با سنسور معمولی، و پردازش منحصر به فرد کیفیت تصویر، نویزهایی را که در صحنه‌های تاریک به وجود می‌آیند سرکوب می‌کند و در نتیجه تصاویری زیبا با رنگ‌های ملایم ایجاد می‌کند.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-xperia-press-text-new-exmor-t-sensor-has-noise-and-dynamic-range-performance-equivalent-to-a-full-frame-camera/

سونی Xperia 1V جدید را معرفی کرد (پیش‌سفارش‌ها به زودی در عکس BH). نکته جالب برای ما این است که از سنسور دوربین دو لایه enow Exmor T استفاده می کند. و ادعای بهبودها بسیار خیره کننده است. آنها می گویند عملکرد نویز و محدوده دینامیکی معادل یک دوربین فول فریم است!

متن کامل Xperia Press در اینجا موجود است: Pressroom.pixelshift.studio/sony-electronics-smartphone-xperiar-1-v-new. و این چیزی است که آنها در مورد سنسور جدید می نویسند:

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida