سری Xperia سطح پایه سونی در آستانه تقویت سخت افزاری است

تا آنجا که در دسترس است، همه چیز کمی پیچیده تر است. تقریباً هر دیگری گوشی Xperia Ace به بازار ژاپن محدود شده است، اما چهارمین گوشی ممکن است به مناطق دیگر نیز عرضه شود. اگرچه این فقط یک شایعه است، بنابراین تا زمانی که سونی واقعاً اطلاعات را تأیید کند، آن را با کمی نمک کنار بگذارید. همین امر در مورد بیشتر مشخصاتی که در این هفته به بیرون درز کرد نیز صدق می کند.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-ace-IV-leaked-specs_id143292

تا به حال، همه گوشی‌های Xperia Ace با نسبت تصویر 19:9 عرضه می‌شدند، در مقابل نسبت تصویر 21:9 که همه گوشی‌های دیگر Sony Xperia از آن برخوردار هستند. به نظر می رسد سونی در نهایت تصمیم گرفت تا کل مجموعه گوشی های Xperia خود را ساده کند، بنابراین به نظر می رسد Xperia Ace IV از نسبت تصویر استاندارد 21:9 بهره می برد.

یکی دیگر از موارد مهم که احتمالاً ثابت باقی می ماند، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ 18 واتی است که طبق این گزارش تغییری نخواهند کرد. این تقریباً تمام چیزی است که ما در مورد تلفن هوشمند اندرویدی مقرون به صرفه بعدی سونی می دانیم، که ممکن است حتی Xperia Ace IV نامیده نشود.

جدیدترین مقرون به صرفه گوشی هوشمند سونی، Xperia Ace III از یک گوشی ارزان قیمت پشتیبانی می‌کند پردازنده کوالکام اسنپدراگون 480، همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی. این مشخصات چشمگیر نیستند، اما برای گوشی های سطح پایه استاندارد هستند.با این حال، گوشی بعدی Xperia Ace با پیشرفت‌های سخت‌افزاری بزرگی روبه‌رو خواهد شد که احتمالاً این سری را به منطقه میان‌رده منتقل می‌کند. Sumaho Digest گزارش می دهد که انتظار می رود Xperia Ace IV به پردازنده بسیار بهتر Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1 مجهز شود، همان پردازنده ای که تلفن iQOO Z6 Lite ویوو را تامین می کند.

همچنین، سونی میزان حافظه را تقریبا دو برابر می‌کند، زیرا گفته می‌شود Xperia Ace IV دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD) است. اگرچه صفحه نمایش همان اندازه و وضوح را حفظ می کند – 5.5 اینچی FHD+، یک تغییر عمده اعمال خواهد شد: نسبت تصویر.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida