سری اکسپریا 2023 سونی ممکن است باعث شود که این شرکت ویژگی قدیمی را کنار بگذارد

این گزارش می‌گوید که Xperia 1 V، 5 V و 10 V به الگوی راه‌اندازی فعلی پایبند هستند، به این معنی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که 1 ولت و 10 ولت در ماه می و 5 ولت در سپتامبر عرضه شوند.

همچنین گفته شده است که سونی در نهایت آماده است تا اسکنر اثر انگشت فیزیکی را به نفع یک خواننده در صفحه نمایش بازنشسته کند. اکثر سازندگان اندروید قبلاً به خوانندگان اثر انگشت روی صفحه روی آورده اند و اگرچه تنوع خازنی توسط بسیاری از افراد قابل اطمینان تر است، این را نمی توان برای گوشی های اخیر سونی گفت و این شرکت یک صفحه کامل را به کمک اختصاص داده است. مشتریانی که با مشکل اثر انگشت روبرو هستند.


منبع: https://www.phonearena.com/news/Sony-2023-Xperia-lineup-could-see-the-company-ditch-a-dated-feature_id143514

ما با اعلامیه‌های اصلی گوشی در سال تمام شده‌ایم و گزارش‌ها اکنون بر روی عرضه‌های سال آینده متمرکز شده‌اند، با تاکید ویژه بر گوشی‌های بعدی اپل و سامسونگ. سونی نیز بی سر و صدا بر روی مدل های جدید کار می کند و گفته می شود حداقل پنج گوشی در خط لوله دارد.
سایت ژاپنی SumahoDigest (از طریق نوت بوک چک) که اغلب اطلاعات مربوط به محصولات سونی را به بیرون درز می کند، اطلاعاتی را که از یک انجمن سونی جمع آوری شده است، منتقل شده است که نشان می دهد این شرکت حداقل مدل های زیر را در سال 2023 عرضه خواهد کرد:
  • Xperia PRO-II
  • Xperia 10 V
  • Xperia Ace IV
  • Xperia 1 V
  • Xperia 5 V
در پست فروم آمده است که سه مدل از این مدل ها، احتمالاً Xperia PRO-II، Xperia 1 V و Xperia 5 V، توسط شایعات عرضه خواهند شد. چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، در حالی که یک چیپست احتمالا جمع و جور است آس IV، خواهد داشت اسنپدراگون 4 نسل 1 در زیر کاپوت و یکی، ظاهراً اکسپریا 10 ولت، از اسنپدراگون 6 نسل 1 تامین خواهد شد.
نسخه ای از مدل Ace که معمولا فقط در کشور اصلی این شرکت یعنی ژاپن عرضه می شود، به بازارهای جهانی نیز خواهد آمد. این یک خبر عالی برای هر کسی است که به دنبال آن است اندروید اپل آیفون مینی جایگزین.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida