سازمان عفو بینالملل. ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹

اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده ایم که تیشرت ها درچه جنس پارچه هایی تولید میشوند و برای هر استایلی چه نوع تی شرت مردانه زئوس تیشرتی مناسبتر است؟ با اینکه تیشرتها بیشتر برای فصل گرم استفاده میشوند اما استفادههای دیگری هم دارند. اما تا به حال با خودتان فکر کردهاید که ریشه تیشرت و یا بهاصطللاح انگلیسی T-shirt از کجا آمده است و یا اصلا این مدل نامگذاری به چه علت است؟ ممکن است قبل از خرید بهترین برند تیشرت مردانه، به این مسئله فکر کنید که چه رنگ لباسی مناسب می باشد یا بهترین تیشرت مردانه کدام است؟ مراجعه و انواع تیشرت را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر اینکه فرق تیشرت با کیفیت و بیکیفیت را خدمت شما توضیح دهیم، نکاتی به شما آموزش دهیم تا به کمک آنها، بتوانید بهترین تیشرت مناسب خود را انتخاب کنید و با قیمت مناسب بخرید. لازم به ذکر است که تی شرتهای مردانه کروم علاوه بر اینها بسیار مناسب برای ست کردن همراه با شلوارک مردانه هستند و شما میتوانید این ترکیب را در محیطهای دوستانه و برخی از مکانهای تفریحی بپوشید و یک استایل شیک و اسپورت را خلق نمایید. با توجه به دستمزد کارگر و هزینهی اولیهی تولید این نوع لباس طبیعی است قیمت آن بسیار بالاتر از لباسی باشد که برای مثال در کشوری مثل هندوستان یا چین تولید میشود؛ پس این نکته نیز خیلی مهم است. البته که تی شرت محل دوخت خیلی زیادی ندارد اما همان دوردوزی ساده هم در کیفیتهای مختلف وجود دارد. حالا که با انواع تیشرت و جنس های مختلف آن آشنا شدیم، بدنیست بدانیم ازبین تعداد کثیر تیشرت های موجود در بازار چه تیشرتی بخریم که بااستایل ما هماهنگ تر باشد. تا در نهایت لباسی که مورد نظر شما میباشد را پیدا کنید و آن را بخرید . اگر فردی هستید که میخواهید در یه مراسم نسبتا رسمی شرکت کنید ولی استایل رسمی رو نمیپسندید ، بهترین گزینه برای شما پولو شرت است.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت کروم طیف وسیعی از لباسهای مختلف مردانه در رنگهای بسیار جذاب و متنوع را در سایزبندیهای تکمیل مشاهده کرده و در صورت علاقه برای خرید تیشرت و یا پلو شرت مردانه اقدام فرمایید. با استفاده از وب سایت عمدباکس خریداران و فروشندگان عمده به سادگی می­توانند بدون هیچ گونه واسطه­ایی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. که امروزه از بهترین مسیر ها برای خرید عمده و حتی جزئی، می توان سایت ها را پیشنها داد. همگی برای رفع نیاز شما عزیزان طراحی و تولید میشوند تا با هر سلیقه و نیازی که داشته باشید، بتوانید بهراحتی آنها را تهیه و استفاده نمایید. پلوشرتهای برند کروم را بهجرئت میتوان رقیبی برای برندهای لاکچری جهانی معرفی کرد، زیرا در تولید این محصولات از مرغوبترین پارچه ها استفاده شده است و توسط طراحان با تجربه ایرانی دیزاین میشوند.

سایهدار: پولوشرتهای سایهدار طراحی نسبتا متفاوت و جذابی را بخصوص برای نوجوانان و جوانان دارند. در ادامه پیشنهاداتی از بهترین مارک ها و برندها برای شما داریم، این محصولات امتحان خود را پس داده اند با خیال راحت خرید کنید. ۱-اولین نکته ای که باید در خرید تیشرت مردانه مورد توجه قرار بدهید جنس آن است ، تاآنجایی که میتوانید سعی کنید جنس باکیفیت تهیه کنید بعنوان مثال اگر قصد خرید تیشرتی با جنس نخ و پنبه دارید سعی کنید مدل با کیفیت آن که ضد پرز با چروک و آبرفت کمتری هست انتخاب کنید. جنس پارچه تیشرت اولین نکتهای است که باید به آن دقت کنید. برای شستشو چاپ دیجیتال باید تیشرت را پشت و رو نمائید و همچنین از آب سرد استفاده کنید. برای اینکه بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید ، حتما مدل یقه تیشرت را نیز مد نظر داشته باشید. در این مقاله در مورد انواع تیشرت صحبت کردیم و گفتیم چطور باید یک تیشرت مناسب برای خود انتخاب کنیم. اما اینکه جنس تی شرت را چطور تشخیص دهیم و چطور تشخیص این که این محصول با کیفیت است یا فقط قیمت آن بیش از اندازه و به طور غیر منصفانهای زیاد است، راههایی هست که در بخش بعدی مقاله توضیح میدهیم.

طبیعی است لباسی که برای تهیهی آن از پارچهی با کیفیتتری استفاده شده است، قیمت گرانتری داشته باشد. در قسمتهای بعدی مقاله در مورد این توضیح میدهیم که چطور میتوان محصولی را که با که بار پارچهی با کیفیت درست شده است، از محصولی که پارچهی با کیفیتی ندارد تشخیص داد. موضوع دیگر بافت و جنس پارچه است اگر جنس آن زبر باشد و تنها یک لایه پارچهی یک شکل داشته باشد، احتمالا بیکیفیت است. موضوع دیگر این است که نوع دوخت چطور باشد. یقه رنگی: پولوشرتهای یقه رنگی با داشتن یقهای با رنگ روشنتر و یا تیرهتر نسبت به رنگ خود تیشرت، جذابیت خاصی دارند که منشا تمایز آنها در مقایسه با انواع دیگر تیشرتها و پولوشرتها میباشد. در طراحی این پارچه از طرح طرح چاپی استفاده شده است و برای داشتن ظاهری شیک و متناسب با استایل اسپرت, کژوال (رومزه) از مدل یقه گرد و آستین کوتاه بکار رفته است و مناسب برای استفاده ی روزانه طراحی شده است. تی شرت و پولوشرت از پرطرفدارترین لباس های مردانه روزمره و اسپرت هستند که تقاضای زیادی دارند و از بهترین انتخاب ها برای داشتن یک تیپ جذاب، شیک، روزمره و غیر رسمی است. در این مجموعه انواع مختلف تیشرت و پلوشرت، مخصوص شیک پوش ها را انتخاب کردهایم که این مدل ها را حتما باید در کمد لباسهای خود داشته باشید تا خوشتیپ محسوب شوید.

درنتیجه برای صرف هزینه کمتر میتوانید به سراغ برندهای مطرح ایرانی بروید. اینروزها کافی اسـت طرح مورد علاقتان را در گوگل سرچ کنید، آنرا دریک فلش بریزید و سراغ یکی از نمایندگی هاي اینترنتی یا مغازه هاي چاپ عکس روی تی شرت در محله تان بروید. موضوع دیگری که گفتیم در قیمت تی شرت تاثیر دارد، طرحی است که روی آن زده شده است. برای این روش چاپ باید از پرینتر های چاپ مستقیم استفاده شود که اتفاقاً قیمت بسیار بالایی دارند و راه اندازی کارگاه به کمک آنها هزینه بر است. شما میتوانید علاوه بر تی شرت و پلوشرت، شلوارک و کلیه لباسهای مردانه را برای خود یا همسر عزیزتان از این برند خریداری نمایید. یکی از مسائل زیادی که باید به در هنگام خرید تی شرت به آن توجه کنید سایز پیراهن است. حرارت از طرف دستگاه پرس و فشار زیاد به کاغذ واسطه باعث میشود که جوهر مورد نظر به روی تیشرت انتقال داده شود و یک طرح فوق العاده و جذاب پیاده شود. پس نگران نباشین ، اگه این برند هارو انتخاب کنین این تابستون یک استایل تر و تازه و زیبا خواهید داشت .از طرف دیگه برند هایی مثل Sunspel و jamesperse مفهوم تیشرت های لاکشری رو متحول کرده اند و سعی میکنن از بهترین و مرغوب ترین پنبه ها و ترکیبی از الیاف استفاده کنند .

عربستانی ها همین چند روز پیش حدود 100 میلیارد دلار هزینه خرید تسلیحات نظامی از دولت ترامپ کردندمجله مد پارس ناز اگر میخواهید بدانید با این 100 میلیارد دلار چـه کار دیگری می شد انجام داد، باید بگویم 100 میلیارد دلار هزینه اي اسـت کـه تمام آدم هاي کره زمین دریک سال صرف خرید تی شرت میکنند. به عنوان یک توصیه کلی، فقط به دنبال تیشرت هایی باشید که 100 درصد و خالص نخی و پنبه ای باشند. داشتن تیشرت مشکی و سفید جز واجبات برای هر مرد شیک پوشی است، اما بعلت اینکه استایل کردن انواع رنگهای تیشرت ها فقط با یک مدل جین کار بسبار راحتی است ، شما میتوانید براحتی هررنگی رو که متناسب با رنگ پوست شماست انتخاب فرمایید و دراین موضوع محدودیتی نیست بعتر است سعی شود از رنگهای روشنتر و شادتر استفاده کنیم و کمی رنگ به زندگی خود اضافه کنیم. اگرچه هر نرم افزاری مزایا و معایب خود را دارد، اما این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک برای شما مناسب است.

حتما این نکته را شنیده اید که هیچ ارزانی و کرانی بی حکمت نیست، سعی کنید بیشتر از قیمت کیفیت لباس را مدنظر قرار دهید بااین شیوه خودبخود در هزینه تیشرت هایی که درآینده قراراست خریداری کنید صرفه جویی کرده اید. همچنین در این نوع چاپ نیز برآمدگی درچاپ مشاهده نمی کنید و چاپ به خورد پارچه خواهد رفت. اما در صورتی که دستور شستشو را رعایت نمائید می توانید روی ماندگاری این چاپ حساب کنید. این مدل تیشرت های مردانه شکیل تر و رسمی تر از مدل تیشرت های یقه گرد و یقه هفت بشمار میروند و با شلوارهای کتان، جین ست های خوبی حساب میشوند. محصولات این برند علاوه بر حفظ اصالت پوشش ایرانی همگام با جدیدترین مد روز دنیا طراحی میشوند. در بازار فروش تیشرت کشور، علاوه بر محصولات ایرانی؛ تی شرت ترک مردانه نیز از جمله پرفروش ترین تیشرت های مردانه به شمار می رود. یکی از پرفروش ترین مدل های لباس مردانه، تی شرت مردانه است. شاید در نگاه اول تی شرت های یقه هفت بـه اندازه یقه گردها جذاب بنظر نرسند امّا مطمئن باشید حتماً دلیلی برای این طراحی تی شرت وجوددارد.تی شرت های یقه هفت طبق معمول مناسب مصرف کننده هایی اسـت کـه بالاتنه بزرگی دارند.شکل یقه دراین تی شرت ها باعث میشود بالاتنه شـما جمع و جورتر بـه چشم بیاید.

اگر نظر ما رو می پرسین ما می گیم که کاملا به شرایط شما بستگی داره، اگر فضا برای نگهداری تیشرت ها را به صورت آویزان دارید، خب می تونید اونها را آویزون کنید و اگر دوست داری تیشرت ها با آرایش خاص در کنار هم یک شکل تا بشن می تونید تا کردن رو انتخاب کنید، تصمیم با شماست. اما در کنار این شیوه می توان از گزینه های دیگری مانند چاپ اسکرین یا حتی چاپ پرس گرم هم استفاده کرد. اگرچه چاپ با این ابزار هزینه بالایی ندارد، اما پرینترهای آن بسیار گران هستند. در چاپ سابلیمیشن رنگ کاملا به خورد پارچه میرود و سپس از طریق پرس حرارتی فیکس میشود. چاپ سابلیمیشن 100% قابل شستشو می باشد و نسبت به شستشو با شوینده های معمول و دمای داغ و همچنین ماشین لباسشوئی کاملا مقاوم می باشد. هنگام طراحی یک طرح روی صفحه، می توانید متن، تصاویر و گرافیک های سفارشی اضافه کنید.

روی لینک پایین کلیک کنید و خودتان از نزدیک ببینید. این نوع چاپ از نظر شستشو کمی دارای محدودیت می باشد. تیشرت های آستین کوتاه دخترانه از نظر ظاهر شبیه تیشرت های مردانه هستند ولی از نظر دوخت در قسمت شانه ها و کمر متفاوت است و قواره متفاوتی دارد. این تیشرت زنانه از پارچه ای ساده با نوشته ای کوتاه تولید شده و قدی تا روی کمر و فرمی معمولی دارد. یقه گرد، آستین کوتاه و قدی تا زیر کمر از دیگر المان های طراحی این تیشرت زنانه است. بـه توصیه پارس ناز نخستین بار مارلون براندو بود کـه با پوشیدن یک تی شرت ساده در فیلم اتوبوسی بنام هوس پوشیدن آنرا در جامعه آمریکایی جا انداخت اما عمر تی شرت هاي طرح دار کوتاه تر اسـت و بـه دهه 60 بر میگردد کـه تمام دنیا بـه دنبال اعتراضات سیاسی بـه بورژوازی کـه دنیا را فتح میکرد ودر حمایت از افکار چپ تی شرت هایي با طرح چـه گوارا میپوشیدند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida