رندرهای CAD را بررسی کنید که اولین نگاه ما به Sony Xperia 10 V را به ما می دهد

رندر CAD Sony Xperia 10 V - رندرهای CAD را بررسی کنید که اولین نگاه ما به Sony Xperia 10 V را به ما می دهد.

Xperia 10 V با ابعاد 153.3mm x 68.4mm x 8.5mm (9.4mm در برآمدگی دوربین عقب) کمی بلندتر، عریض تر و ضخیم تر از مدل قبلی خود است. وزن دومی 153 در 67 میلی متر در 8.3 میلی متر بود.


منبع: https://www.phonearena.com/news/Check-out-the-CAD-renders-giving-us-our-first-look-at-the-Sony-Xperia-10-V_id145863

سونی هنوز یک نام قدرتمند در تجارت لوازم الکترونیکی مصرفی است. خط ماشین های صوتی قابل حمل واکمن موفقیت بزرگی بود و سونی پلی استیشن محبوب ترین کنسول بازی تمام دوران است. با این حال، وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید، خط Sony Xperia آن کششی که سایر محصولات سونی داشتند/دارند را ندارد. نام سازنده در جدول رده بندی لیگ محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند جهان دیده نمی شود.

در سال 2018، کاز هیرای، مدیرعامل وقت سونی این را گفت سونی به تجارت گوشی های هوشمند خود ادامه می دهد تا بتواند به نظارت بر آنچه در بخش ارتباطات می گذرد ادامه دهد. عدم توزیع حامل می تواند یکی از دلایل آن باشد سونی نمی تواند بیشتر از این به تهدیدی برای اپل و سامسونگ در ایالات تبدیل شود. و این شرکت ممکن است دلارهای بازاریابی خود را به جای اینکه در خط Xperia خود صرف کنسول بازی پلی استیشن کند.
آنلیک و چشم انداز فناوری برای ایجاد رندرهایی از میان رده Sony Xperia 10 V با یکدیگر همکاری کرده اند. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با حاشیه های جانبی نازک باشد. با این حال، قاب های بالا و پایین ضخیم تر هستند و بدون بریدگی سوراخ دار، به نظر می رسد که دوربین سلفی در قاب بالایی پنهان شده است.

رندر CAD Sony Xperia 10 V

اگر مانند اکسپریا میان رده قبلی است، ممکن است پیشانی یک حسگر مجاورت (که هنگام تماس به گوش شما صفحه نمایش را خاموش می کند)، یک نشانگر LED RGB، یک حسگر نور محیط و یک حسگر مجاورت را پنهان کند. سنسور هر دو قاب بالا و پایین ممکن است بلندگوها را پنهان کنند. سمت راست گوشی شامل دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است که دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه است. یک سینی سیم کارت در سمت چپ دستگاه وجود دارد. یک دوربین سه گانه در پشت گوشی قرار دارد.