رندرهای لو رفته Sony Xperia 1 IV نشان می دهد که این شرکت همچنان در برابر روندهای صنعت مقاومت می کند


برخلاف ال جی که دارد سونی به طور کلی از بازار گوشی‌های هوشمند صرف نظر کرده و HTC که گوشی‌هایش از پیشگامان جهانی در سال‌های اخیر به شوخی‌های این صنعت تبدیل شده‌اند، همچنان به تولید دستگاه‌های تلفن همراه گران‌قیمت با قیمت‌های بلندپروازانه ادامه می‌دهد.

بدیهی است که غول فناوری ژاپنی وسعت مجموعه گوشی های هوشمند خود را در مقایسه با روزهای سوپ الفبای خود به میزان قابل توجهی کاهش داده است، اما در حالی که به نظر می رسد خطوط پایین تا متوسط ​​Xperia L یا Xperia R راه دودو را طی کرده اند، Xperia ممتاز خانواده‌های 1 و Xperia 5 احتمالاً به زودی اعضای جدیدی دریافت خواهند کرد.

یک رقیب غیر معمول Galaxy S22 Ultra

خوب یا بد، گوشی‌های اندرویدی فوق‌العاده گران‌قیمت به نظر می‌رسند خیلی مشابه امروز این روند واضح است – نمایشگرهای منحنی با سوراخ‌های پانچ در مرکز و حاشیه‌های نازک تیغ در دسترس هستند، در حالی که جک‌های هدفون 3.5 میلی‌متری، اسکنرهای اثرانگشت قابل مشاهده و حتی اسلات‌های کارت microSD خارج هستند.

اما از بسیاری جهات، Sony Xperia 1 IV که به تازگی رندر شده است انفجاری از گذشته است که برخی از مصرف کنندگان نوستالژیک احتمالاً از آن به عنوان نفسی تازه در منظره‌ای کهنه‌تر استقبال می‌کنند. اگر صفحه‌های مسطح (و بلند) با قاب‌های بالا و پایین نسبتاً آشکار پیدا می‌کنید، ممکن است بخواهید تا آوریل یا مه صبر کنید، زمانی که انتظار می‌رود این پسر بد به طور رسمی معرفی شود… Xperia 1 III در حال حاضر.

حداقل در نگاه اول، پرچمدار بعدی سونی تقریباً مشابه مدل قبلی 6.5 اینچی خود است و ظاهراً همان اندازه صفحه نمایش را حفظ کرده است، همچنین دارای سوراخ خارج از مرکز، حسگر اثر انگشت جانبی (جاسازی شده در دکمه پاور گوشی) و سه مرتبه عمودی در عقب است. -دوربین‌های رو به رو که از شاسی خارج می‌شوند.

تلفن جعبه‌ای و لبه‌های تیز قطعا جک هدفون را زنده نگه می‌دارد و در عین حال دکمه اختصاصی دستیار گوگل پیشرو خود را نفی می‌کند. ابعاد کلی نیز بسیار آشنا به نظر می رسد، در 164.7 x 70.8 x 8.3 میلی متر، که به این معنی است که ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی Xperia 1 III نیز بعید است که تغییر بزرگی را متحمل شود.

به طور خلاصه، Xperia 1 IV (تلفظ One Mark Four) می تواند همه چیز جدید سامسونگ باشد. گلکسی اس 22 اولترا (چه خوب و چه بد)، بدنه باریک‌تر، باریک‌تر، اما به اندازه رقیب 6.8 اینچی خود قد بلندی دارد و در عین حال صفحه‌نمایش بسیار کمتری را ارائه می‌کند.

مشخصات و قیمت Sony Xperia 1 IV – انتظار چه چیزی

اگرچه گزارش امروزی که طرح این پسر قد بلند بعدی را فاش می‌کند، به طرز افسرده‌کننده‌ای با جزئیات دیگر روشن است، حداقل چند حدس علمی وجود دارد که می‌توانیم بدون ترس از اشتباه بودن، انجام دهیم.

در حالی که یک شایعه وحشی اخیر خواستار این بود Xperia 5 IV با پردازنده‌ای که هنوز عرضه نشده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را در اختیار دارد، بعید به نظر می‌رسد که در نهایت این مورد را برای 1 IV ثابت کند، اگر واقعاً در ماه آوریل یا می نور روز را ببیند.

اگر تاریخچه نشانه ای باشد، بدون شک کوچکتر 5 IV می تواند همزمان رسمی شود، و عقل سلیم نشان می دهد که هر دو دستگاه رده بالا از پردازنده فعلی اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام قدرت خواهند گرفت.

Xperia 1 IV در مقایسه با 1 III با رم 12 گیگابایتی برجسته و دارای پنل OLED 4K HDR در کنار صفحه نمایش و حافظه فضای زیادی برای بهبود در بخش نمایشگر و حافظه ندارد، اما حداقل روی کاغذ، این سه دوربین 12 مگاپیکسلی عقب می‌توانند نسبتاً راحت بهتر شوید

متأسفانه، این تنها چیزی است که در حال حاضر واقعاً می توانیم «پیش بینی» کنیم. خوب، این و یک قیمت شروع فوق العاده بیش از 1000 دلار در ایالات متحده. Xperia 1 III آنلاک شده، توجه داشته باشید، هنوز قیمت زشت 1300 دلاری دارد و هیچ دلیلی وجود ندارد که از نسل بعدی چیزی مقرون به صرفه تر انتظار داشته باشیم. امیدواریم سونی حداقل بتواند پرچمدار جدید خود را در مدت کوتاهی پس از رونمایی از آن عرضه کند.




منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-1-iv-leaked-renders-dimensions-rumored-specs_id138727

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida