رسمی: تامرون از توسعه لنز جدید 20-40 میلی متری f/2.8 FE خبر داد.

لنز 20-40 میلی‌متری F2.8، آخرین نوآوری TAMRON، یک لنز جدید و بی‌نظیر زوم استاندارد با دیافراگم سریع است که می‌توان آن را برای عکاسی روزمره هم برای عکس‌های ثابت و هم ویدیو به راحتی حمل کرد. این لنز برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم سونی E-mount طراحی شده است، این لنز در تعقیب تهاجمی قابل حمل ساخته شده است که برای استفاده روزمره ایده‌آل است. با شروع از 20 میلی متر در انتهای فوق عریض و پوشش تا 40 میلی متر در محدوده کانونی استاندارد، کوچک ترین و سبک ترین در کلاس خود است.1. F2.8 20-40 میلی متری تصاویر زیبایی را در کل محدوده زوم ارائه می دهد و برای عکاسی ثابت و ایجاد وبلاگ و سایر محتوای ویدیویی عالی است. این لنز دارای VXD TAMRON (فیلم صوتی با گشتاور فوق العاده درایو)، یک سیستم درایو AF با استفاده از مکانیسم فوکوس موتور خطی است. VXD دارای بی‌صدایی و عملکرد چابک است و فوکوس خودکار با سرعت و دقت بالا را به دست می‌آورد. با MOD (حداقل فاصله جسم) فقط 0.17 متر (6.7 اینچ) و حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:3.8 در انتهای عریض، لنز قابلیت عکاسی از فاصله نزدیک استثنایی را ارائه می دهد و ویژگی اضافه شده عکاسی ماکرو گسترده را ارائه می دهد.

ویژگی های اصلی

  1. 1. دیافراگم سریع F2.8، اندازه جمع و جور و دامنه زوم فوق العاده همه کاره 20-40 میلی متر

    لنز 20-40 میلی متری F2.8 ایجاد ابتکاری TAMRON از یک لنز زوم استاندارد جدید است که از میل لجام گسیخته برای تولید یک اندازه جمع و جور که به راحتی قابل حمل است به وجود آمده است. دیافراگم سریع F2.8 را در کل محدوده زوم از 20 تا 40 میلی متر ارائه می دهد و به یک طراحی جمع و جور و سبک وزن در کلاس پیشرو در 86.5 میلی متر (3.4 اینچ) و 365 گرم (12.9 اونس) دست می یابد. در طولانی‌ترین نقطه زوم، لنز محدوده کانونی استاندارد 40 میلی‌متری را ارائه می‌کند که برای عکاسی روزمره از عکس‌های فوری، پرتره، و عکس‌های غذا مفید است. در همین حال، در انتهای عریض، فاصله کانونی فوق عریض 20 میلی‌متری به کاربران امکان می‌دهد از طیف وسیعی از عکاسی از جمله مناظر طبیعی خیره‌کننده و قدرتمند بهره ببرند که از پرسپکتیو منحصربه‌فرد با زاویه دید فوق‌العاده استفاده می‌کنند، چیزی که نمی‌توان آن را به راحتی با یک تصویر سریع بیان کرد. لنز زوم استاندارد دیافراگم که از 24 میلی متر شروع می شود.

  2. 2. فیلم های خانوادگی شگفت انگیز، وبلاگ ها، و سایر محتوای آنلاین

    متن را فشار دهید:

    TAMRON زوم استاندارد با دیافراگم سریع را مختل کننده دسته بندی اعلام می کند
    20-40mm F/2.8 Di III VXD (مدل A062)
    لنز جدید کوچک‌ترین و سبک‌ترین لنز در کلاس 1 است و فرصت‌های ویدیویی جدیدی را باز می‌کند

    18 آگوست 2022، سایتاما، ژاپن – شرکت Tamron، آموزشی ویبولیتین (رئیس و مدیر عامل: Shiro Ajisaka)، سازنده پیشرو اپتیک برای کاربردهای مختلف، توسعه 20-40 میلی متر F/2.8 Di III VXD (مدل A062) را اعلام کرد. )، یک لنز زوم استاندارد با دیافراگم سریع برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی E-mount. با این حال، به دلیل بحران جهانی بهداشت فعلی، تاریخ عرضه یا برنامه عرضه محصول ممکن است تغییر کند.

    مروری بر ویژگی‌های 20-40 میلی‌متری F/2.8 Di III VXD (مدل A062)

    F2.8 جمع و جور و سبک وزن 20-40 میلی متری هندلینگ عالی را ارائه می دهد که حتی زمانی که لوازم جانبی مانند دستگیره های دوربین یا تثبیت کننده های گیمبال به آن متصل هستند، به خوبی متعادل می شود. با این لنز تکی، از فیلمبرداری خیابانی گرفته تا مناظر وسیع در طول سفر و سلفی که شامل پس‌زمینه وسیع است، هیچ عکسی را از دست نخواهید داد.

  3. 3. کیفیت تصویر بالا در یک بدنه فشرده و سبک

  4. 4. موتور خطی VXD TAMRON برای سرعت و دقت AF سطح بالا

  5. 5. تصویربرداری ماکرو عریض: MOD 0.17 متر (6.7 اینچ) و حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:3.8 در انتهای عریض

  6. 6. زوم سریع (قوس چرخش حلقه زوم فقط 65 درجه است)

  7. 7. نرم افزار TAMRON Lens Utility™ برای تنظیمات عملکرد حلقه فوکوس و به روز رسانی سیستم عامل

  8. 8. طراحی جدید با بافت بهبود یافته و مقاومت در برابر خراش

  9. 9. اندازه فیلتر 67 میلی متر، مانند بسیاری از لنزهای دیگر TAMRON برای دوربین های بدون آینه

  10. 10. ویژگی های کاربر پسند (ساختار مقاوم در برابر رطوبت و پوشش فلوئور)

  11. 11. سازگار با بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای خاص دوربین، از جمله فوکوس خودکار هیبریدی سریع و فوکوس خودکار چشمی

اشتراک گذاری




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/official-tamron-announced-the-development-of-the-new-20-40mm-f-2-8-fe-lens/

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida