رزبری پای سرمایه‌گذاری استراتژیک از شرکت سونی Semiconductor Solutions دریافت می‌کند. ایجاد شراکت استراتژیک برای بهبود بیشتر توسعه راه‌حل‌های هوش مصنوعی لبه‌ای؛ انتشارات خبری؛ گروه راه‌حل‌های نیمه‌رسانای سونی

درباره شرکت سونی Semiconductor Solutions
Sony Semiconductor Solutions Corporation یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Sony Group Corporation و پیشرو جهانی در زمینه حسگرهای تصویر است. کسب و کار نیمه هادی ما همچنین شامل بخش های مختلف دیگری از جمله نمایشگرهای میکرو، LSI و دیودهای لیزری است. ما در تلاش هستیم تا فناوری‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای را ارائه کنیم که راحتی و سرگرمی بیشتری را برای زندگی مردم به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، ما همچنین برای توسعه و عرضه انواع جدیدی از فناوری‌های حسگر با هدف ارائه راه‌حل‌های مختلف تلاش می‌کنیم که قابلیت‌های بصری و تشخیص انسان و ماشین‌ها را به بالاترین حد ممکن برساند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به

درباره Raspberry Pi Ltd.
رزبری پای یک شرکت محاسباتی است. ماموریت ما دموکراتیزه کردن فناوری است: از شرکت‌های بزرگ و کوچک، تا سرهم‌چین‌کننده‌های میز آشپزخانه، تا کدنویس‌های کلاس درس، ما رایانه‌ها و محاسبات را برای همه در دسترس و مقرون به صرفه می‌سازیم. ما می خواهیم مردم به طور فعال با فناوری درگیر شوند، نه اینکه فقط مصرف کنندگان منفعل باشند. ما می خواهیم کسب و کارها را با کمترین هزینه ممکن به فناوری محاسباتی پیشرفته دسترسی داشته باشند. و مهمتر از همه ما می خواهیم پلتفرم Raspberry Pi موتوری برای خلاقیت، یادگیری و نوآوری باشد.

تروشی شیمیزو، رئیس و مدیر عامل شرکت سونی Semiconductor Solutions، گفت: «هدف ما ارائه ارزش جدید به صنایع مختلف و حمایت از آنها در حل مسائل با استفاده از فناوری نوآورانه سنجش هوش مصنوعی مبتنی بر حسگرهای تصویر است. ما بسیار خوشحالیم که با Raspberry Pi Ltd. برای آوردن AITRIOS خود همکاری می کنیم پلتفرم – که از توسعه راه حل های منحصر به فرد و متنوع با استفاده از دستگاه های هوش مصنوعی لبه ما پشتیبانی می کند – برای جامعه کاربران و توسعه دهندگان Raspberry Pi، و یک تجربه توسعه منحصر به فرد را ارائه می دهد.

توکیو، ژاپن و کمبریج، بریتانیا، 12 آوریل 2023 – Sony Semiconductor Solutions Corporation (“SSS”) و Raspberry Pi Ltd. (“RPL”) امروز توافق SSS را برای سرمایه گذاری استراتژیک در RPL اعلام کردند. این سرمایه گذاری اقلیت، رابطه بین دو شرکت را تقویت می کند تا یک پلت فرم توسعه برای دستگاه های هوش مصنوعی لبه SSS برای جامعه جهانی کاربران Raspberry Pi فراهم کند.

توجه: AITRIOS علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده Sony Group Corporation یا شرکت های وابسته به آن است.



منبع: https://www.sony-semicon.com/en/news/2023/2023041201.html

«گروه سونی یک شریک استراتژیک قدیمی و ارزشمند است. Eben Upton، مدیر عامل Raspberry Pi Ltd، گفت: “رابطه از قبل موجود ما شامل تولید قراردادی، و ارائه حسگرهای تصویر و سایر محصولات نیمه هادی است.” محصولاتی برای اکوسیستم Raspberry Pi و کمک به کاربران خود برای ساخت برنامه‌های جدید و هیجان‌انگیز یادگیری ماشینی در لبه‌ها.»

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida